Cuckold-miehet
Miehelläni on tämä fantasia. Usein seksin aikana puhutaan siitä, miten joku isokaluinen mies nussii minua ja mieheni katselee. Lopuksi mies siivoaa kielellään toisen miehen mällit pois. Tämä kiihottaa meitä molempia. Kuitenkin mies sanoo, ettei halua asiaa oikeasti toteuttaa enkä minäkään. Se on vain fantasia.
Onko monilla tällaisia suhteita, joissa miehellä tämä fetissi? Oletteko toteuttaneet? Mikä tässä miehiä eniten kiihottaa? Miten voisin kiihottaa miestäni vielä lisää asian tiimoilta, mikä miehistä tässä on kaikista kiihottavinta? Kaipaisin vinkkejä ja kokemuksia. Meillä on muutenkin seksissä bdsm-elementtejä, piiskausta, sidontaa ym.
Kommentit (105)
Entä toisin päin? Että olisi mies ja useampi nainen?
Meillä käynyt muutaman vuoden, säännöllisen epäsäännöllisesti mies harrastamassa vaimon kanssa seksiä ja minä olen katsellut vierestä. Kaikilla ollut aina kivaa.
Yhden kerran on vaimo tuonut puolitutun nuoren naisen meidän hotellihuoneeseen. Sateesta läpimärkinä ulkoikmafestarin jäljiltä menimme kuumaan suihkuun yhdessä. Kuuma suihku , ihokosketus ja pikku humala vei meidät sänkyyn kolmistaan. Sain yllätyksekseni nuoren naisen itseni päälle ratsastamaan ja vaimon pillun nuoltavaksi ja naiset toisiaan suutelemaan päälleni. Pakko sanoa että oli järisyttävä kokemus joka päättyi maanjäristys laukeamiseen. Vaikka itseäni kiihottaa myös vaimon jakaminen toisen miehen kanssa oli tuo kokemisen arvoinen juttu. Ei ole miestä joka ei rakastaisi nähdä naistaan suutelemsssa toisen naisen kanssa. On helpompi jakaa omaansa kun on saanut tulla jaetuksi.
Keskustelussa sekoitetaan miehen kaksi roolia eli "Stag" ja "cuckold".
Jos nainen on hotwife ja hän saa olla seksuaalisesti muiden kanssa miehensä suostumuksella , tasa-arvoista miestä, joka osallistuu tähän dynamiikkaan, kutsutaan yleensä termeillä: Stag
***** Stag — käytetään kuvaamaan miestä, joka aktiivisesti tukee ja usein nauttii vaimonsa suhteista; voi olla lähempänä tasa-arvoista/voimaannuttavaa roolia.
"Stag- ja Vixen-suhteen ymmärtäminen
Stag- ja Vixen-dynamiikkaan kuuluu heteroseksuaalinen pari, jossa naisella, Vixenillä, on seksuaalisia kokemuksia ensisijaisen suhteensa ulkopuolella, miespuolisen kumppaninsa, Stagin, täydellä tuella ja jännityksellä. Kyse ei ole huijaamisesta tai salailusta. Se on suostumuksellinen avoin suhde, joka perustuu viestintään, luottamukseen ja eroottiseen pelaamiseen.
Toisin kuin aisankannattaja (johon liittyy usein nöyryytyksen, kieltämisen tai emotionaalisen alistumisen teemoja), Stag- ja Vixen-suhde rakentuu luottamukselle ja ylpeydelle. Stag on tyypillisesti hallitseva, ei alistuva. Hän löytää kiihottumista kumppaninsa seksuaalisesta tutkimisesta ja voi jopa auttaa kokemusten järjestämisessä."
Toisin sanoen: Vixen on toivottu, Stag on ylpeä, ja side heidän välillään voi kasvaa vahvemmaksi yhteisten eroottisten seikkailujensa kautta.
https://anoeses.com/blogs/blog/what-is-the-stag-and-vixen-dynamic-a-gui…
** Sitten taas cuckold viittaa mieheen, joka saa seksuaalista mielihyvää vaimon suhteista, mutta ei aina tasa-arvoisessa roolissa.
Kyllä kiihottaa. Mies sanoo tietävänsä, että moni muukin haluaisi naida minua ja sanoo sen yhdynnän aikana :)