Cuckold-miehet
Miehelläni on tämä fantasia. Usein seksin aikana puhutaan siitä, miten joku isokaluinen mies nussii minua ja mieheni katselee. Lopuksi mies siivoaa kielellään toisen miehen mällit pois. Tämä kiihottaa meitä molempia. Kuitenkin mies sanoo, ettei halua asiaa oikeasti toteuttaa enkä minäkään. Se on vain fantasia.
Onko monilla tällaisia suhteita, joissa miehellä tämä fetissi? Oletteko toteuttaneet? Mikä tässä miehiä eniten kiihottaa? Miten voisin kiihottaa miestäni vielä lisää asian tiimoilta, mikä miehistä tässä on kaikista kiihottavinta? Kaipaisin vinkkejä ja kokemuksia. Meillä on muutenkin seksissä bdsm-elementtejä, piiskausta, sidontaa ym.
Kommentit (173)
Lähetäpä vaimosi joskus Helsinkii hotelliin mun kanssa, tai vaikkapa päiväristeilylle. Voidaan lähettää sulle sitten kuvia ja videopätkää, jos niin haluat. Tai ehkä haluisit joskus tulla katsomaan paikan päällekin..
Oon vähän yli 50v varattu mies luvan kanssa, ja ihan hyväkuntoinen sekä mukavaa seuraa. Varustuskin vähän keskivertoa isompi.
Lähetäpä vaimosi joskus Helsinkiin hotellihetkeen kanssani, tai vaikkapa päiväristeilylle. Saat kuvia ja videoita niin halutessanne.
Olen vähän yli 50v varattu mies (luvalla välillä tällaista harrastanut), ok kunto ja vähän keskivertoa kookkaampi varustus.
Vierailija kirjoitti:
No juu en ymmärrä mtään alistumis hommaa. Enkä kyllä nuolis kenekään mällejä. Liukkaille pääsy sen sijaan on todella kiihottavaa sekä osallistuminen tai seuraaminen. Passiivinen touhu ei kiinnosta myöskään, niin, että veisin vaimon jonnekkin lainaan. Ei haittaisi jos joskus tilaisuuden tullen vaimo niin tekisi , mutta en minä pelkästä tiedosta kiksejä saisi.
tota en tosiaan ymmärrä jos jotkut saa kiksit pelkästä tiedosta että joku toinen panee vaimoa. Tilaa vaimolle taksin että se pääsee vieraan pantavaksi ja istuu itte kotona housut märkänä pelkästä ajatuksesta? ei helv
Kiinnostaisiko joskus hotellihetki Helsingissä tai päiväristeily varatun, mutta aina luvalla liikkeellä olevan ok kuntoisen rennon lähihoitajan kanssa. Voisin vähän hoidella vaimoasi. Voit olla paikalla, tai vaikkapa etäyhteydellä mukana, miten vain haluatte. Kuvat/videot myös ok.
Olen vähä yli 50v mies, 171/78/18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu en ymmärrä mtään alistumis hommaa. Enkä kyllä nuolis kenekään mällejä. Liukkaille pääsy sen sijaan on todella kiihottavaa sekä osallistuminen tai seuraaminen. Passiivinen touhu ei kiinnosta myöskään, niin, että veisin vaimon jonnekkin lainaan. Ei haittaisi jos joskus tilaisuuden tullen vaimo niin tekisi , mutta en minä pelkästä tiedosta kiksejä saisi.
tota en tosiaan ymmärrä jos jotkut saa kiksit pelkästä tiedosta että joku toinen panee vaimoa. Tilaa vaimolle taksin että se pääsee vieraan pantavaksi ja istuu itte kotona housut märkänä pelkästä ajatuksesta? ei helv
Älä muuta sano. Kotona saisi pillua, mutta ajaa naisen toisen miehen pantavaksi. Sillä aikaa vetää käteensä kotonaan ja nuolee pillun lopuksi puhtaaksi. Voi v.ttu, mitä luusereita. Mihin tollasta "miestä" edes tarvitaan. Kai laskujen maksuun sitten.
Kiinnostaisiko joskus hotellihetki Helsingissä tai päiväristeily varatun, mutta ei koskaan luvalla liikkeellä olevan vähän rapakuntoisen rennon amk-insinöörin kanssa. Voisin vähän hoidella vaimoasi. Voit olla paikalla, tai vaikkapa etäyhteydellä mukana, miten vain haluatte. Kuvat/videot myös ok.
Olen vähän yli 60v mies, 190/150/7
Ei ole kokemusta mutta haluaisin että vaimoni veli nussisi vaimoani
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta mutta haluaisin että vaimoni veli nussisi vaimoani
Ehkä ei kannata aloittaa tämän homman esittelyä vaimolle insesti lisäbonuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon kanssa ollut tämä cuckold-harrastus joitakin vuosia, mutta aina kolmistaan ja vaimo aika kranttu miesten suhteen. Kerran tanssiravintolassa kuljimme erikseen jotta vaimo sai olla miesten haettavissa ja tykkää myös tanssia. Toi sitten vähän vanhemman miehen esittelyyn ja sanoi, että mies olisi valmis vaimoa panemaan huomenna hotellissa. Kättelimme miehen kanssa ja poistui sitten, kun aamulla työt. Aamulla sängyssä vaimo kysyi vielä, että pitäisikö hänen lähteä sinne hotelliin illalla. Sanoin, että mene vain jos haluat. Laittoi sitten viestiä miehelle ja sopivat treffit. Harrastimme siinä vaimon kanssa seksiä kiimaisina, mutta emme lauenneet, koska halusimme säästää kiiman iltaan. Vaimo laittoi minihameen, stay upit ilman pikkuhousuja ja avarakaulaisenpaidan. Nuolin vielä pillun märäksi ja kiimaiseksi ja lähdimme sitten yhdessä ajamaan hotellille. Odotin autossa sen kolme varttia, mitä vierailu kesti. Voin sanoa, että sitä tunnemyllerrystä päässäni ei mikään voita. Kerrassaan kuumoittava kokemus. Ymmärrän kyllä, että tavallinen tyyppi ei tätä ymmärrä. En itsekään olisi alta nelikymppisenä ymmärtänyt ollenkaan tällaista nautintoa, mutta kun on rohkeutta kokeilla, niin pikkuhiljaa uskaltaa tehdä uusia juttuja ja elämä maistuu ihanalta. Kyllä me sitten vaimon kanssa naitiin ainakin neljä kertaa seuraavan vuorokauden aikana ja kiima vain jatkui kummallakin. Kyllä se sellaisen buustin antoi molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon kanssa ollut tämä cuckold-harrastus joitakin vuosia, mutta aina kolmistaan ja vaimo aika kranttu miesten suhteen. Kerran tanssiravintolassa kuljimme erikseen jotta vaimo sai olla miesten haettavissa ja tykkää myös tanssia. Toi sitten vähän vanhemman miehen esittelyyn ja sanoi, että mies olisi valmis vaimoa panemaan huomenna hotellissa. Kättelimme miehen kanssa ja poistui sitten, kun aamulla työt. Aamulla sängyssä vaimo kysyi vielä, että pitäisikö hänen lähteä sinne hotelliin illalla. Sanoin, että mene vain jos haluat. Laittoi sitten viestiä miehelle ja sopivat treffit. Harrastimme siinä vaimon kanssa seksiä kiimaisina, mutta emme lauenneet, koska halusimme säästää kiiman iltaan. Vaimo laittoi minihameen, stay upit ilman pikkuhousuja ja avarakaulaisenpaidan. Nuolin vielä pillun märäksi ja kiimaiseksi ja lähdimme sitten yhdessä ajamaan hotellille. Odotin autossa sen kolme varttia, mitä vierailu kesti. Voin sanoa, että sitä tunnemyllerrystä päässäni ei mikään voita. Kerrassaan kuumoittava kokemus. Ymmärrän kyllä, että tavallinen tyyppi ei tätä ymmärrä. En itsekään olisi alta nelikymppisenä ymmärtänyt ollenkaan tällaista nautintoa, mutta kun on rohkeutta kokeilla, niin pikkuhiljaa uskaltaa tehdä uusia juttuja ja elämä maistuu ihanalta. Kyllä me sitten vaimon kanssa naitiin ainakin neljä kertaa seuraavan vuorokauden aikana ja kiima vain jatkui kummallakin. Kyllä se sellaisen buustin antoi molemmille.
Minulla vaimo kauheassa kiimassa jo aamusta kun vierasmies tulee illalla. Koko päivä ollaan kylpytakissa ja tiukkaan kalun sisälle useamman kerran mutta en laukea ja kuiskaan, kohta saat vierasta. Vaimo yleensä voihkaisee ja polvet meinaa pettää kun pannaan esim. Työtasoa vasten takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaimo kauheassa kiimassa jo aamusta kun vierasmies tulee illalla. Koko päivä ollaan kylpytakissa ja tiukkaan kalun sisälle useamman kerran mutta en laukea ja kuiskaan, kohta saat vierasta. Vaimo yleensä voihkaisee ja polvet meinaa pettää kun pannaan esim. Työtasoa vasten takaapäin.
Kuulostaa hyvältä! Mukavaa, kiimaista iltaa teille.
Oli taas kesän tähtihetki kun tuttumme aikamiespoika kävi mökillämme pitkän viikonlopun. Tämä toistuu joka kesä.Kaveri on ihan älyttömän hiljainen ja ujo. Ei kyllä vahingossakaan ajaudu naiseikkailuihin. Harmi monelle naiselle kun kantaa melkoista varustusta . Hän siis myös varmasti arvostaa näitä mökkitapaamisia Porukalla naidaan vaimoa vuorotellen ja yhtäaikaakin on kokeiltu. Kaveri on kyllä ihan kyltymätön ja aluksi syöksyy koko talven varastot vaimon pilluun. Itseäni kovasti kiihottaa päästä liukkaille. Tähän päädyttiin aikanaan nuorempana samaisella mökillä kun kaveri avautui seksittömyydestään. Ja minä puoli huumorilla sanoin vaimolle että pitäiskö sun auttaa noiden paineiden kanssa. Siitä se sitten lähti.
Meillä myös vaimo alkoi ensin varovasti vihjailemaan ja myöhemmin aika suoraan ehdottelemaan toista miestä mukaan sänkyyn. Epäröin ja totesin jossain vaiheessa, että ok, jos myös minulle sallitaan toisia naisia. Hyväksyi ehdon saman tien... Löytyi saman tien mies ensin kahdenkeskisiin hetkiin ja myöhemmin myös kimppaan + pari muuta säätöä. Minulla ei tosiaankaan ole ihan niin aktiivista kuin vaimolla.