Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen siskon luokse ei päässyt yökylään.

Vierailija
23.08.2025 |

Oltiin viime viikonloppuna tulossa isäni hautajaisista ja matkaa kotiin oli monta sataa kilometriä kun auto yllättäen hajosi, kysyttiin miehen siskolta voisimmeko tulla heidän mökilleen yöksi taksilla (matkaa 5km) että voisimme aamulla viedä auton lähimpään huoltoon.

Ei sopinut vaikka tilaa on vierasmajassa ja kerrottiin että meillä on omat petivaatteet yms mukana ja lähtisimme heti aamulla. Heillä on kuulemma ollut niin raskas viikko että haluavat nyt olla vain perheen kesken.

Maksettiin sitten hotellista lähes 400€ (kaksi huonetta) ja tänään laitoin viestin ettei heidän tulo meille sovikkaan, ovat lähdössä reissuun ja lento lähtee yöllä niin pyysivät yöpaikkaa. Nyt hirveää valitusta että eivät saa enää mistään hotellia halvalla.

Olisitteko tehneet samoin?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tarinasi on totta tai sisaresi on vähän päästään pipi.

Vierailija
22/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin muutama vuosi sitten serkultani, olisinko voinut yöpyä heidän sohvallaan yhden yön ennen lentoni lähtöä.

Asuivat muutaman kilometrin päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta, minä taas aika paljon kauempana ja lento lähti aikaisin aamulla.

Ei sopinut, vaikka serkku on aina toitottanut suvun tukiverkon tärkeyttä. Näköjään tärkeää vain silloin kun hän itse tarvitsee apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto aina parantaa sukulaissuhteita. 

Vierailija
24/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään typeriä trolleja majoita, Pasi.

Trolli. Ei vakuuta.

Oli tai ei niin näitä tallaisia tyyppejä kyllä löytyy.

Vierailija
25/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen keksitty aloitus tällä kertaa.

Vierailija
26/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sisar.

Vierailija
27/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyysin muutama vuosi sitten serkultani, olisinko voinut yöpyä heidän sohvallaan yhden yön ennen lentoni lähtöä.

Asuivat muutaman kilometrin päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta, minä taas aika paljon kauempana ja lento lähti aikaisin aamulla.

Ei sopinut, vaikka serkku on aina toitottanut suvun tukiverkon tärkeyttä. Näköjään tärkeää vain silloin kun hän itse tarvitsee apua.

Kuinkahan monta lomamatkayöpyjäksi yeittävää tällä lentokentän lähellä asuvalla on... todennäköisesti miljoona.

Vierailija
28/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli-Pasi ei ole kuullut Kaskosta. Vakuutusyhtiö  tarjoaa kyydin lähimmälle asemalle tai sijaisauton.

Vierailija
29/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sisar.

No, ihan sama, oli kenen sisar tahansa.

Vierailija
30/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä näitä yöpaikan havittelijoita sukulaisilta/tuttavilta.

Jos on varaa lähteä matkalle, on varmasti varaa ottaa hotelli yhdeksi yöksi. Kiusaanuttavaa tuollainen sohvamakuupaikan kerjuu.

Vierailija
31/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään yhteyttä et tietenkään pitänyt vuosiin mutta sitten kun olisit ollut ilmaista majoitusta vailla niin serkku onkin aivan kamala. Et varmaan ole ainoa serkku joka on ollut tunkemassa itseään yöksi.

Vierailija
32/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta lomamatkayöpyjäksi yeittävää tällä lentokentän lähellä asuvalla on... todennäköisesti miljoona.

Tämä. Ja jos pystyy hankkimaan lennot, niin pystynee järjestämään myös muut matkat ja majoitukset, eli kyse ei ole mistään hätätilanteesta tai varsinaisesta avun tarpeesta? 

Vierailija
33/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoin. Serkkuni asui silloin n 10 km päässä kentältä, viimeinen juna tuli klo 23. Kysyin voinko tulla klo 20 junalla, ottaa taksin klo 5. Ei käy. Kertoi missä on hotelleja.

Muutettiin pk seudulle ja serkku olisi tyrkyttänyt koiria hoitoon. Vinkkasin kenneleitä.

Tuolloin Helsingissä oli coldplayn konsertit, kentän  huoneet maksoi yli 200 e. 

Vierailija
34/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä trolli. Miten auto hajosikaan juuri 5 km päässä mökiltä ja miksi petivaatteei oli mukana vaikka tarkoitus oli ajaa suoraan kotiin? Miten se miehen sisko perhe olikin juuri lähdössä matkalle ja tiellä piti yöpyä?

Oletko idiootti, mistä minä tiedän miksi auto siinä kohtaa hajosi, ei olisi ollut väliä vaikka matkaa olis ollu 50km silti oltaisiin kysytty sieltä yöpaikkaa.

Petivaatteet olivat mukana koska yövymme sukulaisten luona isäni hautajaisten ajan.

ap

Vierailija
35/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulipojun saduissa naiset on aina syyllisiä,  miniät ja anopit hirviöitä, tyttäret kiittämättömiä eikä miehillä mitään roolia omassa elämissään.

Sepitteissään hän peilaa omaa syyntakeettomuuttaan ja saamattomuuttaan sekä heikon itsetuntonsa herättämää naisvihaa.

Nää on oikeasti kunnianosoitus heikkopojalta ylivoimaisille naisille. Vätys myöntää sen, ettei pärjää naisille missään.

Vierailija
36/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on huumelabra siellä vierasmajasss

Miehen suku on semmoista, rikollisia.

Ap

Vierailija
37/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sisar.

No, ihan sama, oli kenen sisar tahansa.

Ei ole sama.

Vierailija
38/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten löytäneet yhtään kalliimpaa hotellihuonetta? Teitä olikin siis isompi perhe ,kun ette mahtunu yhteen huoneeseen. Me on aina löydetty 100e majapaikka.Mikä paikkakunta?

Vierailija
39/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen aina pitänyt autossa matkankeskeytysvakuutusta tällaisista yllättävistä hajoamisista selviämiseksi. Kaksi kertaa on jouduttu soittamaan taksi ja hinaus. Toisella kerralla matkaa kotiin oli 150km, toisella kerralla oli juuri lähdetty kotoa ajamaan laivalle.

Ihan hyvä sulle, meillä ei ole autoa kun emme sitä kovin usein tarvitse. Tällaisiin tapauksiin usein vuokraamme auton mutta nyt lainasimme sitä äidiltäni.

ap

Kas kummaa ettei miehesi lainannut omilta sukulaisiltaan. Ei ole siis väleissä muihinkaan, Pasi 😂

(Sä oot täysin läpinäkyvä ja paljastut mieheksi paitsi satujesi logiijan puutteesta  ja naisvihasta, myös kielioppivirheistäsi)

--->Ruutuvihko.

Älä tuu nolaamaan itteäs internetiin.

40/112 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se harmittaa todella paljon jos on suunnitellut viettävänsä rauhallista koti-iltaa vain oman väen kanssa ja sitten joku pyytää yks kaks yösijaa, mutta eihän tuollaisessa tilanteessa oikein voi kuin auttaa.

Jos heidän mökillään oli vielä joku vierasmaja (erillinen rakennus?) niin sitten en kyllä ymmärrä miksei heille sopinut. Ap miehineen olisi voinut majoittua sinne, ja miehen siskon perhe olisi voinut jatkaa rauhallista illanviettoa omineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi