Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjiä on niin helppo arvostella ja tuomita.

Vierailija
05.04.2007 |

Mä olen ennen tuominnut tosi jyrkästi pettämisen ja jopa avioeronkin. Olen ollut sitä mieltä, että ne ketkä eroaa ei vaan jaksa yrittää tarpeeksi.

Nyt mulle on käynyt niin, että olen rakastunut toiseen mieheen ja koko elämäni on ihan sekaisin... Kummasti sitä on vaan alkanut ymmärtää niitä jotka pettää ja eroaa... Väärinhän se on, mutta kyllä on tosi vaikeaa olla rakastunut toiseen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen asenne on kummallinen: pettäminen on tuomittavaa, mutta sitten kun se tulee itselleen mieliteoksi niin se on ikäänkuin vähemmän tuomittavaa. Miksi te tuomitsette muita raskaammin kuin itseänne? Toisin päin sen tulisi olla.

Olen itse (ennen avioliittoa) ollut sekä petetty että pettäjä ja suurempaa tuskaa kannan omasta pettämisestäni -- siitä kivusta, mitä aiheutin toiselle ihmiselle.

Totta kai, kun itse rakastuu ja haluaisi pettää niin ymmärrys asiaa kohtaan kasvaa. Mutta yhtään oikeampaa se ei asiasta tee.

Aikuinen ihminen osaa lopettaa ihastumisen alkuunsa, olla pitämättä yhteyttä tähän toiseen ihmiseen, jos hän todella arvostaa omaa parisuhdettaan.

Vierailija
22/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen erottaa siitä että hän toimii arvojensa pohjalta eikä impulssiensa pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eroaminen on täysin omasta tahdosta kiinni. Pettäminen taas vain viettien valtaan joutumista. Ero siis kuin murhalla ja tapolla. Pahoja molemmat, mutta lähteminen pahempi.

Jos ei kestä toisen satunnaista pettämistä on vain itsekeskeinen paskiainen, joka elää illuusiossa. Tiedän kokemuksesta, että se tekee kipeää ja ettei luottamus taida koskaan enää palata ennalleen.

Vierailija
24/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee niinku hyväks näkee ja onneks moraalittomillekki kapsahtaa omaan nilkkaan..Mut ootte ainaki hyviä vaimoja ku annatte miesten juosta vieraissa

Vierailija
25/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syvästi ihastunut 4 lapsen äiti-Ja petän säännöllisti perheenisän kanssa joille vasta synty vauva ...Ollaan pidetty " kulissiamme" yllä jo pitkään ja mieski sanoi et he on just keskustelleet vaimon kans et pettäminen ei oo paha jne. Saadaan nauttia toisistamme ja vielä vaimon " siunaus" kaiken tän yllä ...Luulin et ei se oo mahdollista,mut joidenki mielipiteistä luin et on...Kiitos teille ; )

Vierailija
26/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun sitä tarvitse olla joka käänteessä toitottamassa.

Ja kyllä se sullekin kapsahtaa omaan nilkkaan tuo oma tekopyhyytes.

Vierailija:

Jokainen tekee niinku hyväks näkee ja onneks moraalittomillekki kapsahtaa omaan nilkkaan..Mut ootte ainaki hyviä vaimoja ku annatte miesten juosta vieraissa

Vierailija
27/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksee vieraissa minkä ehtii ja ulisee kun löytyy vielä niitä jotka ei juokse ja sitä hyväksy -yyhyyy-

Vierailija
28/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juoksee vieraissa minkä ehtii ja ulisee kun löytyy vielä niitä jotka ei juokse ja sitä hyväksy -yyhyyy-

Vierailija
29/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tollanen kiivastuminen,mut niinhän se on se koira älähtää ..Ja sä voit olla täysin omaa mieltäs ja toimia kuinka lystäät-ihan kuule muissaki asioissa elämässä,mua se ei pätkääkään liikuta : )

Vierailija
30/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävää suorastaan. Ei uskalleta ottaa omista teoistaan mitään vastuuta. Rehellisyys on pelkkää sanahelinää, eikä puolisoa (ja lapsia) viitsitä kunnioittaa vähääkään.

Avioeroa en taas pidä pahana. Joskus se on ainoa vaihtoehto. Rehellisempää se on kuin pettäminen.

Vierailija
31/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua naurattaa tollanen kiivastuminen,mut niinhän se on se koira älähtää ..Ja sä voit olla täysin omaa mieltäs ja toimia kuinka lystäät-ihan kuule muissaki asioissa elämässä,mua se ei pätkääkään liikuta : )

Vierailija
32/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA YRITETÄÄN SYYLLISTÄÄ NE,JOILTA MORAALIA LÖYTYY JA NE REHELLISET ONKI TEKOPYHIÄ - YÄKS!

Vierailija
33/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JA YRITETÄÄN SYYLLISTÄÄ NE,JOILTA MORAALIA LÖYTYY JA NE REHELLISET ONKI TEKOPYHIÄ - YÄKS!

Vierailija
34/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä nyt kiillottaa sitä omaa sädekehääs täällä kun oot vieraissa juossut-En vois ikinä loukata miestäni juoksemalla sen selän takana vieraan miehen luona-Ensin ero ja vasta sit..mut kuule,anna mennä ja me nauretaan jo kippurassa sun jutuille täällä,et anna tulla vaan lisää..

Vierailija
35/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä yritä nyt kiillottaa sitä omaa sädekehääs täällä kun oot vieraissa juossut-En vois ikinä loukata miestäni juoksemalla sen selän takana vieraan miehen luona-Ensin ero ja vasta sit..mut kuule,anna mennä ja me nauretaan jo kippurassa sun jutuille täällä,et anna tulla vaan lisää..

Vierailija
36/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännäpä asia toisinpäin- jos SINUA petettäisiin, ymmärtäisitkö asian? Hankala juttu, kun parisuhde perustuu luottamukseen, siihen että lupaukset pidetään.

Vierailija
37/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljo asioita mitä hyväksyn-on paljo asioita mitä en hyväksy..Ja toivottavasti edes jonkunlainen moraalitaso löytyy suurimmalta osalta ihmisistä-Ja toisaalta mitä se kehenkään vaikuttaa vaikka mä en sitä hyväksy?Lopettaaks se jotenki sen touhun?Tällä moraalilla ei kohta kunnon - rehellistä parisuhdetta löydy,ja se on sitä mitä mä arvostan -Jokainen jatkakoon valitsemallaan tiellä

Vierailija
38/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On paljo asioita mitä hyväksyn-on paljo asioita mitä en hyväksy..Ja toivottavasti edes jonkunlainen moraalitaso löytyy suurimmalta osalta ihmisistä-Ja toisaalta mitä se kehenkään vaikuttaa vaikka mä en sitä hyväksy?Lopettaaks se jotenki sen touhun?Tällä moraalilla ei kohta kunnon - rehellistä parisuhdetta löydy,ja se on sitä mitä mä arvostan -Jokainen jatkakoon valitsemallaan tiellä

Vierailija
39/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kenenkään moraali onneks mulle-Mut aivan voin kuule oman mielipiteeni sanoa ja jos se noin ottaa koville,niin voi voi : ))

Hohhoijaa

Vierailija
40/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edelleenkään hyväksy pettämistä ja tuomitsen sen, mutta jotenkin vaan ymmärtämys muita kohtaan on lisääntynyt tässä omassa tunnemylläkässä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi