Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjiä on niin helppo arvostella ja tuomita.

Vierailija
05.04.2007 |

Mä olen ennen tuominnut tosi jyrkästi pettämisen ja jopa avioeronkin. Olen ollut sitä mieltä, että ne ketkä eroaa ei vaan jaksa yrittää tarpeeksi.

Nyt mulle on käynyt niin, että olen rakastunut toiseen mieheen ja koko elämäni on ihan sekaisin... Kummasti sitä on vaan alkanut ymmärtää niitä jotka pettää ja eroaa... Väärinhän se on, mutta kyllä on tosi vaikeaa olla rakastunut toiseen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes rakastuisi :/

Vierailija
2/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka rakastuisi, niin ei ole pakko pettää, niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaan tietää et haluisitko et miehes ois sulle rehellinen vai et toimis selkäs takana?

Vierailija
4/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiaan tosi vaikea tilanne, enkä olis ikinä uskonut, että näin käy minulle.

ap

Vierailija
5/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kerran tunteille annettaisi periksi.

2

Vierailija
6/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman kumppanin satuttaminen-jos toinen saa tietää-siihen liittyvät pettymyksen tunteet jne jne

Vierailija
7/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti mielessäni pyörii toinen mies, josta ajattelen, ett mitä elämä vois olla hänen kanssaan...

Vierailija
8/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu, niin tiedät, että niin makaa ku petaa...

Vierailija
10/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilvilinnoja toiseen ja loppujenlopuks kun sen toisen saa,niin totuus voi olla tarua ihmeellisempää-ja huonompaa

Vierailija
11/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tunnetta kesti niinkin kauan kuin pari vuotta. En tiedä, kuinka pitkä tulevaisuus meillä on mieheni kanssa, mutta tästä ihmisestä alan onneksi päästä yli.

15:lle tiedoksi, ettei asia noinkaan yksinkertainen ole. Minua on aikoinaan petetty ja loukattu verisesti, ja tuolloin vannoin ties mitä uskollisuuteen liittyen.

Vierailija
12/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteilleen ja ajatuksilleen ei voi mitään. mulla vielä se, ett tiedän kaikkien ajattelevan, että miten voi jättää miehen sen takia, et hän ei voi saada lapsia. itselle liian suuri kynnys tehdä mitään. mut toisaalta kerranhan tääl vain eletään...ristiriitaisia itselläkin nämä tunteet

Vierailija
13/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeni häntä kohtaan ovat niin suuret. Eikä se helpota yhtään tilannetta, että aviopuolisoni kanssa on suuria ongelmia.

ap

Vierailija
14/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mistä puhut,

Itselläni 9 vuotta avioliittoa takana. Nyt olen tavannut miehen, joka todella vetää mua puoleensa. Tunteet ovat molemminpuoliset. Vetovoima on uskomaton.

Tiedän, mikä on oikein mutta rakastuminen vie minua väärään suuntaan.

Vierailija
16/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tunteet tämän toisen miehen kanssa ovat molemmin puoliset ja itkemme kun tuntuu niin väärältä, ettemme saa olla yhdessä.

ap

Vierailija
17/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on.

Tuntuu niin kamalalta rakastua mieheen, joka ei ole lapseni isä.

22

Vierailija
18/42 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkkä seksuaalinen ja muunlainen vetovoima ei pyöritä arkea. Tunteet sanovat, että tekisi mieli vain jättää kaikki ja lähteä edes yhdeksi yöksi sen mukaan, joka vetää puoleensa.

Ainakin mä tiedän, että oikein on pysyä uskollisena aviopuolisolle. Siksi tämä rakastuminen onkin niin turhauttavaa ja vaikeaa.

Vierailija
19/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen on täysin omasta tahdosta kiinni. Pettäminen taas vain viettien valtaan joutumista. Ero siis kuin murhalla ja tapolla. Pahoja molemmat, mutta lähteminen pahempi.

Jos ei kestä toisen satunnaista pettämistä on vain itsekeskeinen paskiainen, joka elää illuusiossa. Tiedän kokemuksesta, että se tekee kipeää ja ettei luottamus taida koskaan enää palata ennalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi