Matkustaminen kielitaidottomana
Mitä mieltä matkustamisesta Kreetalle viikoksi. Aurinkomatkojen pakettimatka. Kielitaidoton perhe, 2 aikuista ja 3-vuotias lapsi
Kommentit (85)
Tiedän useitakin eri-ikäisiä suomalaisia jotka eivät ole oppineet englantia (tai mitään muutakaan vierasta kieltä). Osa heistä matkustaa, mutta tarvitsevat jonkun oppaaksi ja tulkiksi kun eivät itse pärjää. Se on raskasta kaikille. Toiset taas eivät matkusta samasta syystä.
Luulisi siinä itsetunnon olevan kovalla koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useitakin eri-ikäisiä suomalaisia jotka eivät ole oppineet englantia (tai mitään muutakaan vierasta kieltä). Osa heistä matkustaa, mutta tarvitsevat jonkun oppaaksi ja tulkiksi kun eivät itse pärjää. Se on raskasta kaikille. Toiset taas eivät matkusta samasta syystä.
Luulisi siinä itsetunnon olevan kovalla koetuksella.
Yksinkertaisilla ihmisillä on usein rautainen itsetunto.
Tuollaiset pitäisi steriloida, etteivät laita geenejään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanti ei ole pakollinen oppiaine. Sen tilalla voi lukea jotain muuta vierasta kieltä.
Englanti on pakollinen. Alkaa ihan kaikilöa viimeistään nelosella.
Ei ole pakollinen oppiaine Suomessa! Mikään laki ei täällä määrää opiskelemaan englantia. Peruskoulun voi käydä opiskelematta lainkaan englantia.
Ap on trolli. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.