Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni käytös

Vierailija
22.08.2025 |

Mies humalassa innokas seksiin, kehuu ja tekee kaiken mahdollisen puolestani. Selvinpäin ei tee aloitetta mihinkään intiimimpään ja pitää minua itsestään selvyytenä. 

Mistä moinen käytös johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se dokaa sinut hyvännäköiseksi.

Vierailija
2/6 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on viisas. Miehethän luonnostaan haluavat dokailla päivät pitkät, ja välttää kotityöt. Naiset taas yrittävät kieltää miehiltä nämä luontaiset taipumukset. Eli mies, jos haluat olla niinkuin miehen kuuluu, tee näin: Kun olet selvinpäin, ole ärtynyt kiukkuinen, älä kehu, älä ota kädestä kiinni, äläkä missään nimessä puhu tunteista, tai halaa. Kun olet humalassa, ole oikea unelmien prinssi, koske, kehu, katso silmiin, kanna sänkyyn, ja rakastele. Itse olen näin toiminut, ja saan rauhassa juoda joka päivä. Vaimo oikein kantaa kaljaa kaupasta minulle jos se on vähissä.

Kotitöiden välttely onkin sitten vaikeampi, mikäli et heti suhteen alussa ota tätä oppia käyttöön: Ole innokas imuroimaan, tiskaamaan, pyykkäämään, pyyhkimään pölyjä ym. Mutta tee kaikki väärin. Kolistele jalkalistat imurilla rikki, jätä astiat likaisiksi, ja laita kaappiin, pese valkoiset pyykit kuumassa punaisten kanssa, jotta ne värjääntyvät piloille, riko aaltomaljakot, ja mummolta saatu maatuska pölyjä pyyhkiessä. Toista, kunnes naisesi tajuaa, ettet opi. 

Näin mies saa elää miehen arvoista elämää aviossa, ja tehdä niitä asioita, jotka miehelle kuuluvat

Vierailija
4/6 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa rumia naisia; on vain liian vähän vodkaa.

- vanha venäläinen sananlasku

Vierailija
5/6 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on viisas. Miehethän luonnostaan haluavat dokailla päivät pitkät, ja välttää kotityöt. Naiset taas yrittävät kieltää miehiltä nämä luontaiset taipumukset. Eli mies, jos haluat olla niinkuin miehen kuuluu, tee näin: Kun olet selvinpäin, ole ärtynyt kiukkuinen, älä kehu, älä ota kädestä kiinni, äläkä missään nimessä puhu tunteista, tai halaa. Kun olet humalassa, ole oikea unelmien prinssi, koske, kehu, katso silmiin, kanna sänkyyn, ja rakastele. Itse olen näin toiminut, ja saan rauhassa juoda joka päivä. Vaimo oikein kantaa kaljaa kaupasta minulle jos se on vähissä.

Kotitöiden välttely onkin sitten vaikeampi, mikäli et heti suhteen alussa ota tätä oppia käyttöön: Ole innokas imuroimaan, tiskaamaan, pyykkäämään, pyyhkimään pölyjä ym. Mutta tee kaikki väärin. Kolistele jalkalistat imurilla rikki, jätä astiat likaisiksi, ja laita kaappiin, pese valkoiset pyykit kuumassa punaisten kanssa, jotta ne värjääntyvät pilo

Tämä oli hyvä, taidanpa ottaa vinkistä vaarin!

Vierailija
6/6 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 61 vuotias mies ja vaimoni 60 vuotias. Vaimoni torjuu minut tosi usein selvänä ja jos suostuukin sänkyyn on täysin äänetön lahna. Taas kun on saanut vähän viiniä häviää estot, suostuu lähes joka kerta seksin, ei peittele nsutimtoaan ja ynisee mielihyvästä. Kun minulla tekee mieli niin ensi töikseni poikkean Alkossa, kun ei niin juodaan vettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi