Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin

Kommentit (1461)

Vierailija
161/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodissakin on taistellut aikansa julkkiksia. Vaikka kuinka monta. Nykysodissa myös takuuvarmasti tositv-julkkiksia. Onko siis tositv-julkkiksen kohtaama rikos tai väkivalta vähempiarvoinen kuin tavallisen ihmisen kohtaama rikos?

Vierailija
162/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt faktaa tämä seksuaalirikoksen tekijä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli esille. Tsemppiä Miralle. Rohkeaa, muttei helppoa tulla asian kanssa julki kun varmasti tietää millainen paskavyöry tulee.

Vierailija
164/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö yksi nolla pois vai maksettiinko Luodille tosiaan kusiset 1500eur? Alunperin vain 500? Minä en olis moisella summalla korvaani lotkauttanut. Vielä vähemmän vaiennut. 

1500€ on kyllä todella vähän, ottaen huomioon, että Mira olisi voinut koko sarjan näkymisen telkkarissa tekemällä ilmoituksen 

Vierailija
165/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko karvakäsi riisunut laulajalta kannikat paljaaksi ja painanut polvilleen märkään sammalikkoon, vai mitä tapahtui?

Tämä on niin väärin. Pois Suomesta heti!

Housuissani kovettui

Vierailija
166/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vai valehteleeko veteraanit myös? "

Aika ilkeää verrata sodassa traumatisoituneita veteraaneja tosi tv-julkkisten kahden yön metsäreissuun, jossa tapahtui "ikäviä asioita". Talvisodassa taisteleminen vai yö laavussa/ teltassa kurjasti käyttäytyvän tyypin kanssa - ei voi oikein asettaa samalle viivalle. 

Ai nyt on ilkeää? Seksuaalirikoksen uhrille voi ilkkua ja häntä halveerata vapaasti? 

Korostan, että minä en solvaa ketään.

Ei, vaan verrata näitä kahta kokemustasolla toisiinsa. Että jos veteraani saa sotatraumoja, niin hänkin valehtelee ja keksii niitä. Väitän, ettei yksikään veteraani ole ikinä päästään keksinyt yhtään traumaa. 

Ei tulisi mieleenikään väittää KENELLEKÄÄN, että hän valehtelee tai keksii traumojaan.

Millaiselle ihmiselle tulee edes mieleen?

Tai väittää harhaiseksi rikoksen uhria?

Vierailija
167/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervassarit paniikissa kun jälleen yksi lemmikki pilasi maineensa

Vierailija
168/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi oo paritusta?

Vierailija
169/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on tosi outo juttu!

On kuulemma ollut väkivaltaa, joo. Mutta asia tuotu esiin vasta nyt! Siis kerrotaan itse, että hyväksyi hyssyttelyn ja "maksamisen hiljaiseksi".

Mitä tällä haetaan muuta kuin "julkisuutta"? Kerrotaan muttei kerrota. Myönnetään oma virhe ja typeryys. Ja yhtäkkiä jälkikäteen syytetään muita ilman todisteita. On ihan kuin "kerron teille rikoksesta mutta en kuitenkaan halua puhua siitä".

Kas kumma kun tämäkin tuli ilmi tulevassa elämäkerta kirjassa, tai podcastissa. Tähän sitten toimittajat tarttuivat, ja yhtäkkiä on iso uutinen.

Olen nainen, Miran kanssa samaa ikäluokkaa. En ymmärrä tätä avautumista vasta nyt.

Tismalleen. Minäkin olen Miran kanssa samanikäinen nainen, enkä ymmärrä, miksi asiasta piti kertoa nyt, 9 vuotta myöhemmin. Syy tämänhetkiselle avautumiselle on julkisuus ja raha. Muuten jutun olisi voinut nostaa heti tai viimeistään meetoon huippuvuosina, 2017 ja siitä vuosi, pari eteenpäin. Se, että Mira suostui hiljaiseksi maksamiseen, tarkoittaa, että Mira kuitenkin halusi olla mukana ohjelmassa tai suojella Amirkhanin mainetta. 

Vierailija
170/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kansan lemmikimamu saa tehdä mitä vaan ja kukaan ei edes kritisoi, hyvä Suomi 😀

Vierailija
171/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pudonnut kärryiltä. "Nyt puhuu Aki Manninen" ja Juha Mietokin on jo saatu kommentoimaan...

Mitä siellä oikein tapahtui?

Vierailija
172/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista. Peilin kääntäminen auttaa aina. Kyllä ääni muuttuu kummasti jankkaajankin kellossa. Kaunista kesäiltaa vaan sinnekin.

Vierailija
173/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kansan lemmikimamu saa tehdä mitä vaan ja kukaan ei edes kritisoi, hyvä Suomi 😀

Tässähän me just joukolla kritisoidaan, kuten kaikissa niissä poistetuissa ketjuissakin. 

Eikä Maku ole mikään kansa lemmikkimamu, eikö se ole Arman Alizad, joka tuntuu olevan siisti tyyppi ihan oikeasti.

Vierailija
174/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen väkivalta kuulostaa aika vakavalta, miten sellainen muka olisi kuitattu 1500 eurolla??

Vierailija
175/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän me just joukolla kritisoidaan, kuten kaikissa niissä poistetuissa ketjuissakin. 

Eikä Maku ole mikään kansa lemmikkimamu, eikö se ole Arman Alizad, joka tuntuu olevan siisti tyyppi ihan oikeasti.

Suomen pitäisi tehdä turva paikanhakijoiden kanssa sopimus, joka velvoittaisi läpäisemään kolmen vuoden kuluessa suullisen kielikokeen ja hankkimaan vähintäänkin osa-aikaisen työn. Näin hän maksaisi takaisin yhteiskunnalle, joka säästi hänet kuolemalta. Se sisällyttäisi myös pykälän lapsisäännöstelystä määräaikana. (Arman Alizad 2008)

Vierailija
176/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen väkivalta kuulostaa aika vakavalta, miten sellainen muka olisi kuitattu 1500 eurolla??

Näen tässä ristiriidan. Minusta seksuaalinen väkivalta kuulostaa vähintään kourimiselta, jopa raiskauksen yritykseltä. Kukaan "asiasta tietävä" ei vain halua vastata mulle, mitä se on, vaan tyytyy alapeukuttamaan mun kommentteja.

Vierailija
177/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliväkivallassa on kyse seksuaalisen itsemääräämisoikeuden loukkaamisesta. Seksuaaliväkivaltaa on esimerkiksi fyysinen väkivallanteko kuten raiskaus tai seksuaalinen häirintä.

Vierailija
178/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliväkivallaksi määritellään sekä fyysinen väkivallanteko kuten raiskaus tai seksuaalisiin tekoihin pakottaminen että seksuaalinen häirintä, jota voi olla esimerkiksi nimittely, ei-toivottu koskettelu ja huomio, netissä tapahtuva häirintä sekä seksistinen vihapuhe.

Vierailija
179/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selvisi sentään tekijä vaikka kyllähän se melkein varmaa oli alusta asti.

Siis kuka? mitään nimiä ei ole sanottu.

Vierailija
180/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla meni. Ei osannut hinnoitella  kärsimyksiään eikä omaa koskemuuttaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä