Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin

Kommentit (1461)

Vierailija
141/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016 muodissa oli rikkaus ja unelma

metoo ja cancelointi tuli vasta myöhemmin

Vierailija
142/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amirkhani on kieltämättä ulkoisesti aika kuuma. Hyvännäköinen naamasta ja urheilijan timmi kroppa. Kuitenkin samanlainen m*lkku kuin muutkin seuduiltaan tulevat.

Luulisi, että hän saisi ihan riittävästi pesää naisilta ihan vapaaehtoisesti, ei tarvitsisi yrittää väkisin jotain sellaista naista, joka ei halua. Ja miten tulee edes mieleen yrittää jossain metsässä kesken kuvausten pokata pariaan??

No nämähän ei ihan täysillä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissakin tunnistetaan uhrin lamaantuminen ja passivoituminen. Palstajankkaaja ei ole siis ainakaan poliisi, psykologi, psykiatri tai oikeustieteilijä.

https://oikeusministerio.fi/seksuaalirikoslaki

Vierailija
144/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan julkkarit tulossa viddu mikä muide

Raha kelpasi silloin ja suu kiinni mutta nyt taas kelpaa raha 

ois vaan tehny silloin ilmoituksen ja jättänyt rahat ottamatta tekee itsensä idiootiksi.

Vierailija
145/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies luuli että muusikolla on kokemusta nahkafagotin kiillottamisesta.

Vierailija
146/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen väkivalta, mitä se sitten on? Kourimista rinnoista tai haarovälistä? Painautuminen väkisin päälle tai lusikkaan m*na kovana? R*iskauksen yrittämistä?

Vierailija
147/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traileri: PMMP keikalla: Ei enää ikinä

30 s traileri

Dokumentti PMMP:n paluuvuodesta sekä siitä, millaista oli olla nuori naisartisti 2000-luvun Suomessa. Paula Vesala ja Mira Luoti kertovat avoimesti kipeistä kokemuksista, jotka eivät jääneet yksityisiksi, vaan kietoutuivat osaksi PMMP:n musiikkia, sanoituksia ja esiintymistä. Kahden naisen keskinäinen tuki on ollut voima, joka on kannatellut vaikeidenkin vaiheiden yli. PMMP keikalla: Ei enää ikinä Areenassa 6.9.2025.

julkaistu to 7.8.2025 käynnistyskerrat 2 356

https://areena.yle.fi/1-75849581

katsookohan monikulttuurinen pugilisti tämän heh

Vierailija
148/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amirkhani valittiin Vuoden turkulaiseksi vuonna 2015. Kilpailussa annettiin reilut 5 200 ääntä, joista Amirkhani keräsi reilun kolmasosan, yli 1 900 ääntä.

mahtaa turkulaisia hävettää =D

Vierailija
149/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai valehteleeko veteraanit myös? "

Aika ilkeää verrata sodassa traumatisoituneita veteraaneja tosi tv-julkkisten kahden yön metsäreissuun, jossa tapahtui "ikäviä asioita". Talvisodassa taisteleminen vai yö laavussa/ teltassa kurjasti käyttäytyvän tyypin kanssa - ei voi oikein asettaa samalle viivalle. 

Vierailija
150/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ois vaan tehny silloin ilmoituksen ja jättänyt rahat ottamatta tekee itsensä idiootiksi.

Onks tulossa kirja Miralta oo pitää ostaa

Vierailija
151/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tulossa kirja Miralta oo pitää ostaa

Mira Luoti: Näin otat aurinkoa ilman rusketusraitoja

Vierailija
152/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amirkhani valittiin Vuoden turkulaiseksi vuonna 2015. Kilpailussa annettiin reilut 5 200 ääntä, joista Amirkhani keräsi reilun kolmasosan, yli 1 900 ääntä.

mahtaa turkulaisia hävettää =D

Ei ne osaa. Äänestivät Petterinkin pääministeriksi.

-winner-

Vierailija
153/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeää verrata sodassa traumatisoituneita veteraaneja tosi tv-julkkisten kahden yön metsäreissuun, jossa tapahtui "ikäviä asioita". Talvisodassa taisteleminen vai yö laavussa/ teltassa kurjasti käyttäytyvän tyypin kanssa - ei voi oikein asettaa samalle viivalle. 

Ai nyt on ilkeää? Seksuaalirikoksen uhrille voi ilkkua ja häntä halveerata vapaasti? 

Korostan, että minä en solvaa ketään.

Vierailija
154/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko karvakäsi riisunut laulajalta kannikat paljaaksi ja painanut polvilleen märkään sammalikkoon, vai mitä tapahtui?

Tämä on niin väärin. Pois Suomesta heti!

Vierailija
155/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin Mira, olisin mennyt muka pissille, ja lähtenyt lätkimään. Ei toi Nuuksio nyt niin iso ole, etteikö sitä olisi löydetty, jos olisi eksynyt, kun sillä oli punainen takkikin.

Sinä et tiedä mitä olisit tilanteessa tehnyt, koska et ollut tilanteessa 

Mut on uhattu r*iskata puistossa iltapimeässä. Tiedän mitä tein siinä tilanteessa.

Et ollut TV-sarjan kuvauksissa joissa on päiväkausia tutustuttu. Et ollut yksin korvessa tekijän kanssa. Joka on kyllä todella röyhkeä. Uskon, että uhreja on valtavat määrät. 

Jokainen meistä on erilainen ja olen todella iloinen, että onnistuit pakenemaan. Aika iso osa ei pysty syystä tai toisesta 

Vierailija
156/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on tosi outo juttu!

On kuulemma ollut väkivaltaa, joo. Mutta asia tuotu esiin vasta nyt! Siis kerrotaan itse, että hyväksyi hyssyttelyn ja "maksamisen hiljaiseksi".

Mitä tällä haetaan muuta kuin "julkisuutta"? Kerrotaan muttei kerrota. Myönnetään oma virhe ja typeryys. Ja yhtäkkiä jälkikäteen syytetään muita ilman todisteita. On ihan kuin "kerron teille rikoksesta mutta en kuitenkaan halua puhua siitä".

Kas kumma kun tämäkin tuli ilmi tulevassa elämäkerta kirjassa, tai podcastissa. Tähän sitten toimittajat tarttuivat, ja yhtäkkiä on iso uutinen.

Olen nainen, Miran kanssa samaa ikäluokkaa. En ymmärrä tätä avautumista vasta nyt.

Vierailija
157/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö yksi nolla pois vai maksettiinko Luodille tosiaan kusiset 1500eur? Alunperin vain 500? Minä en olis moisella summalla korvaani lotkauttanut. Vielä vähemmän vaiennut. 

Vierailija
158/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

takas iraniin

voin maksaa paluulennon

Vierailija
159/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt on ilkeää? Seksuaalirikoksen uhrille voi ilkkua ja häntä halveerata vapaasti? 

Korostan, että minä en solvaa ketään.

Ei, vaan verrata näitä kahta kokemustasolla toisiinsa. Että jos veteraani saa sotatraumoja, niin hänkin valehtelee ja keksii niitä. Väitän, ettei yksikään veteraani ole ikinä päästään keksinyt yhtään traumaa. 

Vierailija
160/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on tosi outo juttu!

On kuulemma ollut väkivaltaa, joo. Mutta asia tuotu esiin vasta nyt! Siis kerrotaan itse, että hyväksyi hyssyttelyn ja "maksamisen hiljaiseksi".

Mitä tällä haetaan muuta kuin "julkisuutta"? Kerrotaan muttei kerrota. Myönnetään oma virhe ja typeryys. Ja yhtäkkiä jälkikäteen syytetään muita ilman todisteita. On ihan kuin "kerron teille rikoksesta mutta en kuitenkaan halua puhua siitä".

Kas kumma kun tämäkin tuli ilmi tulevassa elämäkerta kirjassa, tai podcastissa. Tähän sitten toimittajat tarttuivat, ja yhtäkkiä on iso uutinen.

Olen nainen, Miran kanssa samaa ikäluokkaa. En ymmärrä tätä avautumista vasta nyt.

Todisteista tämä ei jää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi