Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin

Kommentit (1461)

Vierailija
121/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvin menee

Sä kysyt multa miksi oon vihainen

Ja ikkunasta puluille kiroilen

(äää, rapates roiskuu)

Mulla on sulle pikkuinen salaisuus

Alaston mies on mulle asia uus

(Mikä toi on? En mä haista.. Oikeesti)

Heitetäänkö pois kaikki housut ja paidat

Lähdetään lennolle

Näytä mulle missä sul on rusketusraidat

Piirrä ne kartalle

Helvetin hyvin menee

Mun perhe oli himovanhoillinen

Ne kielsi multa seksivalistuksen

Mä mietin usein että missä sen teen

Valitsen junan taikka lentokoneen

sangen vihjailevaa sanoitusta...

sanonpahan vain...

en tuomitse ketään...

Vierailija
122/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näkyköhän raidat

Ei kait ne ny pimeessä näy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksen luonne on sellainen, että uhri lamaantuu. -> Tekijä syyttää uhria lamaantumisesta. Hirveän kätevää.

Tuota uhrin lamaantumista on selitetty ja tutkittu vaikka kuinka paljon. Palstajankkaaja-herrat on hyvät ja penkoo vähän internetiä ja tieteellisiä tutkimuksia. Tutkijoina löytyy myös miehiä. Monta miestä oikein.

Psykiatrian alalta löytyy ja oikeuslääketieteellisistä tutkimuksista esimerkiksi. Inspiroivaa loppuiltaa.

Vierailija
124/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos uhri lamaantuu, kuten kerroin, miten saat tämän tekemään rikosilmoituksen 24 tunnin sisällä?"

Ongelmahan on, että muistoja voi luoda. Ja omat muistot voi valehdella. 

Vierailija
125/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tämä Mira muistelee vanhoja asioita? 

Tollaset traumaattiset asiat pyritään unohtamaan. Ja sitten ne kuitenkin saattaa nousta pintaan esim. uuden traumaattisen kokemuksen myötä.

Eikö noita traumaattisia asioita pitäisi käydä läpi lääkärin kanssa eikä iltapäivälehtien lööpeissä?

Poliisin pitäisi myös puuttua eli käännyttää tuollaiset keissit jos ovat vanhoja sanaa sanaa vastaan tapauksia.

Kukaan ei tiedä puhuuko Mira totta vai ei. Voi olla että keksii vaan päästä asiat ja kertoo ne julkisuuteen jotta saa sääliä ja huomiota.

Ja uppoaa naisiin kuin kuuma veitsi voihin. Taas todistetaan että objektiivinen ja kriittinen tarkastelu ei onnistu naisilta vaan ajatellaan tunne edellä. Ja näitä on päättämässä meidän yhteiskunnan asioita!

Vierailija
126/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tosi paljon julkkiksia, jotka ovat kaikkea muuta kuin mitä sanovat ja näyttävät. Minä en harrasta sellaista, Amirkhani painottaa tänään julkaistussa kirjassaan.

=D

Tästähän on mediassa yritetty leipoa sellaista hyvänmielen tyyppiä, joka on vastakohta tietyille ikäville mielikuville hiekkiksistä.

Vierailija
127/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin Mira, olisin mennyt muka pissille, ja lähtenyt lätkimään. Ei toi Nuuksio nyt niin iso ole, etteikö sitä olisi löydetty, jos olisi eksynyt, kun sillä oli punainen takkikin.

Sinä et tiedä mitä olisit tilanteessa tehnyt, koska et ollut tilanteessa 

Mut on uhattu r*iskata puistossa iltapimeässä. Tiedän mitä tein siinä tilanteessa.

Vierailija
128/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mä en jaksa uskoa, että uhri lamaantuu täydellisen toimintakyvyttömäksi 100% tilanteista, joissa ahdistelua tapahtuu.

Jos olisi tapahtunut väkivaltainen r*iskaus, luulisi, ettei asiaa olisi painettu villaisella, vaan Mira olisi todellakin päässyt metsästä pois samantien. Ja ellei olisi päässyt, niin sitten tuotantoyhtiön kanssa olisi voitu päätyä käräjille. 

Mä luulen (en tietenkään tiedä varmaksi, spekuloin vain) että Maku on ahdistellut Miraa koskettelemalla, heittämällä sopimatonta läppää, yrittämällä jotain. Mira on luultavasti säikähtänyt, häntä on inhottanut ja harmittanut, miksi hänelle kävi näin, miksi hän sai p*skan parin, joka ei osaa edes hänen koskemattomuuttaan kunnioittaa. On v*tuttanut, itkettänyt, suututtanut. En usko, että hän on ollut täydellisen lamaantunut. Hänhän on kertonut tuotantoyhtiölle kokemuksistaan, koska he ovat halunneet maksaa hänet hiljaiseksi. Jos olisi lamaantunut, ei olisi kertonut kenellekään, pitänyt omana tietonaan, hävennyt ja itkenyt salaa. Hakeutunut ohjelman jälkeen terapiaan. 

Vierailija
129/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos uhri lamaantuu, kuten kerroin, miten saat tämän tekemään rikosilmoituksen 24 tunnin sisällä?"

Onneksi Mira puhui tapauksesta heti tuoreeltaan tuotannon väelle.

Vierailija
130/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea lähestymistapa tuotantoyhtiöltä olisi ollut ottaa lakitiimiin yhteyttä, ehkä psykologille ja tehdä tutkintapyyntö. Ottaa vastuu silloin.

Uhri itse lamaantuu, vähättelee, ei toimi. Tyypillistä on, että nämä tulevat uhrin mielessäkin pinnalle vasta myöhemmin. 

Sen takia näissä rikoksissa tulisi olla 24 tunnin aika ikkuna. Alkaa tulee jos jotain oikeasti tapahtui. Pystytään vielä tutkii.

Miten saat uhrin toimimaan? Ajattelitko alkaa edistämään uhrien hyvinvointia ja oikeuksia.

Hienoa jos näin on! 

Siten että hänellä on 24 tuntia aikaa tehdä rikosilmoitus sen jälkeen hän ei ole uhri koska riko

Erikoista että tämä "lamaantuminen" tuntuu kestävä vuosia ellei jopa vuosikymmeniä ja tietenkin kaikki todisteet katoaa ja "uhri" elää täyttää elämää ilman ongelmia kunnes tulee yks kaks mieleen alkaa nostaa syytöksiä. Aika vaikea todistaa. Eli jos kaikki tietää että 24 tuntia aikaa niin voit huomata että tämä "lamaantuminen" ilmiönä katoaa.

Trauman luonne on sellainen, että mieli yrittää käsitellä sitä sitä mukaa kuin pystyy. Siihen voi mennä vuosia, vuosikymmeniä. Sotatraumat toimii samoin. Siksi veteraaneille kehittyy usein PTSD. Lue psykologiaa vauvapalstan sijaan niin ymmärrät.

Vierailija
131/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tosi paljon julkkiksia, jotka ovat kaikkea muuta kuin mitä sanovat ja näyttävät. Minä en harrasta sellaista, Amirkhani painottaa tänään julkaistussa kirjassaan.

=D

Tästähän on mediassa yritetty leipoa sellaista hyvänmielen tyyppiä, joka on vastakohta tietyille ikäville mielikuville hiekkiksistä.

Ja sååtana samaa paskaa vaan vähän nätimmässä paketissa.

Vierailija
132/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halppoo

Vierailija
133/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amirkhanin veli tuomittiin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. 

Ja toinenkin veli oli syyttees seksuaalirikoksista. Kulkee suvussa...

Heidän kulttuurissa tapa, ei pelkästään suvussa. Miehet tekevät mitä haluavat, naisen arvo sama kuin roskapöntöllä.

Vierailija
134/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Mira puhui tapauksesta heti tuoreeltaan tuotannon väelle.

Onko ketään tuomittu rikoksesta vai onko tässä vaan yksi #metoo väittämä? 

Vierailija
135/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea lähestymistapa tuotantoyhtiöltä olisi ollut ottaa lakitiimiin yhteyttä, ehkä psykologille ja tehdä tutkintapyyntö. Ottaa vastuu silloin.

Uhri itse lamaantuu, vähättelee, ei toimi. Tyypillistä on, että nämä tulevat uhrin mielessäkin pinnalle vasta myöhemmin. 

Sen takia näissä rikoksissa tulisi olla 24 tunnin aika ikkuna. Alkaa tulee jos jotain oikeasti tapahtui. Pystytään vielä tutkii.

Miten saat uhrin toimimaan? Ajattelitko alkaa edistämään uhrien hyvinvointia ja oikeuksia.

Hienoa jos näin on! 

Siten että hänellä on 24 tuntia aikaa tehdä ri

Trauman luonne on sellainen, että mieli yrittää käsitellä sitä sitä mukaa kuin pystyy. Siihen voi mennä vuosia, vuosikymmeniä. Sotatraumat toimii samoin. Siksi veteraaneille kehittyy usein PTSD. Lue psykologiaa vauvapalstan sijaan niin ymmärrät.

Vai valehteleeko veteraanit myös? 

Vierailija
136/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta mä en jaksa uskoa, että uhri lamaantuu täydellisen toimintakyvyttömäksi 100% tilanteista, joissa ahdistelua tapahtuu.

Jos olisi tapahtunut väkivaltainen r*iskaus, luulisi, ettei asiaa olisi painettu villaisella, vaan Mira olisi todellakin päässyt metsästä pois samantien. Ja ellei olisi päässyt, niin sitten tuotantoyhtiön kanssa olisi voitu päätyä käräjille. 

Mä luulen (en tietenkään tiedä varmaksi, spekuloin vain) että Maku on ahdistellut Miraa koskettelemalla, heittämällä sopimatonta läppää, yrittämällä jotain. Mira on luultavasti säikähtänyt, häntä on inhottanut ja harmittanut, miksi hänelle kävi näin, miksi hän sai p*skan parin, joka ei osaa edes hänen koskemattomuuttaan kunnioittaa. On v*tuttanut, itkettänyt, suututtanut. En usko, että hän on ollut täydellisen lamaantunut. Hänhän on kertonut tuotantoyhtiölle kokemuksistaan, koska he ovat halunneet maksaa hänet hiljaiseksi. Jos olisi lamaantunu

Tapahtui seksuaalinen väkivalta - ei seksuaalista hyväksikäyttöä.

Vierailija
137/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mee montaa päivää, kun Mira kertoo mitä tapahtui. Sitten Mira voittaa syksyn TTK:n.

Vierailija
138/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä soitettu nahkafagottia illan pimentyessä?

Vierailija
139/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumehistoriaa

uhkasi jetiä väkivallalla

syytettynä törkeästä raiskauksesta

130 km/h 60-alueella

ja nyt tämä

eli rasismin ja vihapuheen uhri

suomalaisten syy

Vierailija
140/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amirkhani on kieltämättä ulkoisesti aika kuuma. Hyvännäköinen naamasta ja urheilijan timmi kroppa. Kuitenkin samanlainen m*lkku kuin muutkin seuduiltaan tulevat.

Luulisi, että hän saisi ihan riittävästi pesää naisilta ihan vapaaehtoisesti, ei tarvitsisi yrittää väkisin jotain sellaista naista, joka ei halua. Ja miten tulee edes mieleen yrittää jossain metsässä kesken kuvausten pokata pariaan??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi