HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin
Kommentit (1461)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vähän?
sjattelin että 5-6 tonnia
Kyllä ihmisarvo luokitellaan halvaksi.
Tuo otus olisi pitänyt heittää vankilaan ja maksaa kipurahoja Luotille koko ikänsä.
Naisen arvo. Miehelle olisi taatusti maksettu enemmän.
Ai mistä? Jos mies menee sanoo että hän on seksuaalihäirinnän uhri hänet nauretaan pihalle.
Miehiäkin raiskataan. Miehessäkin on aukkoja. Mietippä sitä siellä hihitellessäs.
Minua ei asia naurata mutta kun järjestelmän mielestä mies ei voi olla uhri..
No aika monen miehen mielestä ei nainenkaan voi olla. Tätä keskusteluakin kun lukee...
Vierailija kirjoitti:
Antoi nusasta itseään rahasta saadakseen itselleen levytyksen jne? Kuinka tuo eroaa teknisesti prostituutiosta?
Kysy äidiltäs.
Vierailija kirjoitti:
Maku tunnetaan myös lempinimellä Mr. Finland.
Mr Makuualusta se tästä lähin on.
Oliko Miran talous noin kuralla? Ei ihme, että nyt alkoi harmittaa, kun meinaa juttu mennä vanhaksi. Ei sen puoleen ihan oikein, että syyllinen laitetaan vastuuseen. Toivottavasti.
Aivan hyvin voi kuvitella syyn, miksi asia halutaan tuoda esille vasta nyt. Jos ja kun Mira on liberaali vasuri, niin hänelle oli varmasti periaatteellisesti epämiellyttävää tuoda ilmi asiaa, joka olisi luonut negatiivista mielikuvaa tietyistä ihmisryhmistä. Etenkin jos väärintekijä oli tuohon aikaan kaikista kirkkain tuon ihmisryhmän tähti, hehkutettu maasta taivaisiin ja oli tosiaan esillä joka paikassa luomassa positiivista mielikuvaa unelmasta.
Mira varmaan koki tuolloin, että on parempi olla hiljaa ja ottaa rahallinen korvaus vastaan. Valitsi poliittisen korrektiuden oman mielenterveyden sijaan. Ehkä juttu on jäänyt kuitenkin vaivaamaan vuosikausiksi ja nyt, kun ilmapiiri on muuttunut ja henkilön tähtipöly jo laskeutunut, hän uskaltaa avautua kokemuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Maku tunnetaan myös lempinimellä Mr. Finland.
Mr Nuuksio olisi osuvampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1500 yöstä, aika hyvä taksa amatöörille.
1000, 500 oli peruskorvaus.
Siis kuinka kauan ne kökki siellä korvessa tuolla rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisparka.
Naurettava lapsellinen eukko,onneksi Maku on paljon aikuisempi eikä lähde mukaan hänen juttuihinsa.
Miten ei-lapsellista on ettei kykene sen vertaa hillitsemään himojaan kahta päivää ettei rikkoisi lakia. Miksei hakannut hanskaan?
Aika pienellä rahalla on suostunut vaikenemaan, eli ei ollut sit vissiin kuitenkaan niin paha juttu. Vähän kai lääpitty korkeintaan. Onko se sitten väkivaltaa oikeasti, en tiedä. Sanana väkivalta tuo mieleen vähän vakavammat jutut, mutta kyllähän tää toisaalta ajankuvaan sopii, että kosketus on väkivaltaa kun katsominenkin on ahdistelua.
Ehkä olen järkyttävän vanhanaikainen, mutten ymmärrä miksi nämä kaksi edes laitettiin teltassa kahdestaan nukkumaan metsään, tai kukaan muukaan näistä nais-miespareista. Joo joo voi olla muutakin suuntautumista kuin hetero, mutta en itse tuollaiseen lähtisi koskaan enkä varsinkaan mistään 500 eurosta tv-ohjelman kuvauksiin. En nukkuisi silmäystäkään metsässä vieraan miehen kanssa kaksin. Aika isot riskit tuotantoyhtiö tuollaisessa ottaa.
Voi Maku minkä menit tekemään!
Nyt pitää makuuhuonekin nimetä uudestaan. Vai otetaanko kammari-sana taas uudelleen käyttöön?
"Luoti rikkoi hiljaisuuden"
Aika raflaava otsikko.
Maku rääväsuu on hiljaa! Aika outoa häneltä. Pitäiskö lyödä vetoa, että jos tulee tuomio, niin muuttaa maasta pois ja luopuu kansalaisuudesta. Mahtaisko suostua? Hän on aina itse kova lyömään vetoa kaikista titteleistä ja "lempinimistä". Tai lähinnä niiden menettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen järkyttävän vanhanaikainen, mutten ymmärrä miksi nämä kaksi edes laitettiin teltassa kahdestaan nukkumaan metsään, tai kukaan muukaan näistä nais-miespareista. Joo joo voi olla muutakin suuntautumista kuin hetero, mutta en itse tuollaiseen lähtisi koskaan enkä varsinkaan mistään 500 eurosta tv-ohjelman kuvauksiin. En nukkuisi silmäystäkään metsässä vieraan miehen kanssa kaksin. Aika isot riskit tuotantoyhtiö tuollaisessa ottaa.
Tai Aki-ressu joutui julkihomon kanssa samaan telttaan. Siinäkin olis voinut käydä huonosti, jos Niko ei olisi herrasmies.
Nyt se selvis: paviaani oli katsonut kun Mira oli alasti. Kielloista huolimatta oli vaan tuijottanut!
Vierailija kirjoitti:
Tuo 500 on käsittämätön kun joku Niko Saarinen saa ihmisen vuosipalkan verran yhdestä somepostauksesta. Niin ainakin kertonut.
Naisen kimppuun on käyty ja osa teistä jauhaa prostituutiosta?
Toivottavasti mies joutuu itse kohteeksi. Pian
Mitäköhän Nikolle olis käynyt, jos olisi joutunut muslimimiehen kanssa samaan telttaan? Olisiko kunniam*rhattu?
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi kyllä naisena uskoa, että jokaista miestä tällä maapallolla tarvitsee pelätä...
No itse asiassa ei ihan pikkurahoista kyse Miran kohdalla, jos on sama kanava, joka omistaa radioasemat ja festarit, ja päättää ketkä saa osallistua niihin.