Ostakaa niille akneihoisille nuorillenne lääkkeitä!
Miksi kukaan joutuu kärsimään hirveästä aknesta, kun siihen on lääkkeet? Akne syö itsetunnon ja jättää hirveät arvet loppuelämäksi.
Kommentit (70)
Mun nepsyä ei haittaa aknensa, itse tulisi hulluksi samassa tilanteessa. Antaa puristaa kypsät finninsä ja auttaa paiseiden tyhjennyksen kanssa, onneksi. Olen nätisti selittänyt että tulehtunut iho kivulias ja että jos mitään ei tehdä, finniongelmakin pahenee. Mutta kun ei niin ei.
jep, pahinta on kun ei hoideta ja jää pysyvät arvet.
Onko kenelläkään kokemusta Xylidermin käytöstä aknen hoidossa? Auttaako?
Ei aina auta lääkkeetkään. Söin e pillereitä 10 vuotta. Ensimmäinen Roaccutan kuuri oli 28 vuotiaana. Tämän jälkeen tein pari lasta. Sen jälkeen söin Roaccutan kuurin vielä kahdesti, viimeisen 35 vuotiaana.
Ruokavalio on koko aikuisiän ollut todella puhdas .
Myös sisareni on syönyt Roaccutanin kahdesti. Aknen syynä meillä kummallakin PCOS.
Itse olen kuluttanut tuhansia euroja kolmetologikäynteihin, laatukosmetiilkaan, antibiootteihin ja käsikauppalääkkeisiin.
Mulla oli paha kystinen akne. Lähti kun lopetin kaikki maitotuotteet ja sokerin. Ja hoidin ihoa kasviöljyillä. Lääkkeillä ei lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Probiootteja
Tämä vastauksena sille, jonka lapsi ei halua aknelääkkeitä syödä
On toki lääkkeitä, lääkkeet ei sovi kaikille ja niissä on pahojakin sivuoireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliosta sokeri ja vehnä ensin pois, hyvät rasvat tilalle, kalaöljykapselit ja sinkkiä purkista.
Niillä itse sain ihon kuntoon ilman voiteita
Kivat sulle, mutta yleensä aknen aiheuttaa kyllä hormoonitoiminta ja niillä sitä on myös hoidettava
Millä hormoneilla miesten aknea hoidetaan?
Usein antibiooteilla pitkä kuuri. Hakeudu ihotautilääkärille.
Suomalaisilla on aina puutetta D-vitamiinista ilman lisäravinteita. Täällä pimeässä pohjolassa ei saa tarpeeksi auringonvaloa, ruokavalio ei sisällä tarpeeksi sinkkiä, ellei syö superterveellisesti