Milloin teille tulee pimeää?
Missä asut?
Täällä Oulun seudulla jotain puoli yhdentoista jälkeen.
Kommentit (17)
Mä katselin että Helsingissä aurinko laskee 20.53
Voit ihan itse katsoa netistä tai vanhanajan almanakasta, milloin aurinko nousee/ laskee eri paikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan itse katsoa netistä tai vanhanajan almanakasta, milloin aurinko nousee/ laskee eri paikkakunnilla.
Niin. Miksi jutella muille kun pää täynnä keskustelijoita valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet sillä aikaa?
Aurinko laskee Oulussa tänään kello 21:17.
Pimeä alkaa Oulussa tänään kello 22:16.
ap
Miksi laitatte auringonlasku ajan? Silloin ei vielä pimeä tule.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko laskee Oulussa tänään kello 21:17.
Pimeä alkaa Oulussa tänään kello 22:16.
ap
Siksi juuri sorsastukseen tuli kelloaika. Tasan tunti kyseisen paikan virallisesta auringonlaskusta lopetettava ampuminen.
Asun kotona ja täällä tulee pimeää kun laitan huoneen oven kiinni ja valot pois.
Meille tulee pimeää sitten kun vedän pimennysverhon kiinni. Muuten kotikadun ainoa toimiva katuvalo valaisee auringolaskun jälkeen. Asun Pirkanmaalla.
Vaihtelee ja silloin kun laitan silmät kiinni.
Ärsyttävä kysymys, kun en eilen huomannut millon? :))) - Siis milloin katulamppu syttyy (=keskittymiskyvyn häiriö, meni hjermo, kun en sitä huomannut = keskiskyky oli taas, vaihteeksi 100).
...
Niin, miten pidemmäksi käy syksy, niin sen nopeammin ne illat pimenee.
t. eteisessä kompuroija
Meille tulee pimeä silloin, kun kävelen makkariin ja vedän pimennysverhon alas.
Auringonlaskulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, 3-vuorotyö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitatte auringonlasku ajan? Silloin ei vielä pimeä tule.
No se pimeä tulee sen auringonlaskun jälkeen. Ennemmin tai myöhemmin.
Voi että on hauskoja juttuja 🤡
Not.
Kävin heinäkuun lopussa ja elokuun alussa jonkun kerran uimassa klo 22. Nyt olisi jo pimeää. Jos on pilvistä pimenee aiemmin. En ole seurannut nyt tarkkaan milloin pimeä tulee. Yöt on jo ihan mustia.
Siilinjärvi 🦔💦
Tampere. Lukee netissä että kello 21.04 aurinko laskee. Mutta koska on täysin pimeää on toinen kysymys.