Sama kuvio kaikilla 50+ ystävillä, mies jättää yhtäkkiä
Parissa vuodessa monta ystävääni on joutunut jätetyksi nuoremman takia. Kaikki sellaisia miehiä, joista en ikinä olisi uskonut. Mutta nyt huomaan kuvion. Nainen koulutettu, nätti ja kiva, luottaa täysin mieheensä ja siihen, että kaikki jatkuu. Lapset ovat olleet keskiössä pitkään. Mitään matkoja ei tehdä ilman lapsia. Rouvat ovat kauniita, mutta lihoneet n. 15 kg suhteen alkuajoilta. Suurin kiinnostus kohdistuu lapsiin ja kodin sisustukseen ja remontointiin. Vaihdevuodet ovat vieneet kiinnostuksen seksiin, mutta on vaikuttanut siltä, ettei mieskään sitä enää kaipaa, vaan hänellekin riittää kodin remontointi ja yhteiset arkiset puuhat ja jutustelu. Sitten pamahtaa, miehellä on uusi, nuorempi nainen, ja koko elämä menee uusiksi. Miehen päässä naksahtaa jokin ja hän muuttuu tutusta täysin vieraaksi.
Kommentit (553)
Mun tuttavapiirissä on käynyt nyt usealle niin, että nainen on lähtenyt ja jättänyt sen 50+ miehensä elämään omaa elämäänsä. Naisilla ei ole ollut uutta miestä, mutta elämä yksin tuntunut ilmeisesti paremmalta. Yhden näistä naisista mies löysi sitten parin vuoden päästä 20v (!!!) tytön, jonka kanssa nykyään on yhdessä. Miehellä kyllä pahat mielenterveysongelmat, mutta silti. Tän äijän omat lapset on vanhempia ku tää tyttö. Ja ei, tyttö ei ole mikään kuumis vaan pullea ja sellainen epäsiisti kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten menopaussi aiheuttaa niin huonoa käytöstä, että moni mies ei sitä jaksa.
Ja miesten vaihdevuodet tekevät miehistä kärttyisiä vanhoja ukkoja. Mikään ei ole koskaan hyvin.
naiset menee menojaan ennen kuin heidät jätetään
Pitäisikö väittää nykyään että miesten aivot surkastuu ja p#llit vain kasvaa ...
Kun lukee lehtiä, kuuntelee uutisia miesten tekemistä
murhista, tapoista ja r#iskauksista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkansa, mutta tästä ei vaan puhuta palstalla. Jos puhut tästä aiheesta, niin muut yleensä naiset alkavat vähättelemään sinua tai leimaavat trolliksi. Palaute sinulle on yleensä muilta naisilta, "eihän 40-55v miehestä kukaan nuorempi nainen huoli tai ehkä olet ymmärtänyt jotain väärin ja ylireagoit".
Omakin mies jättä minut 11v sitten ja vaihtoi nuorempaan naiseen. Nyt heillä on kaksi lasta ja omakotitalo. Meidän yhteinen lapsi taas on kokonaan unodettu miehen toimesta. Aina hänellä löytyy jokin syy, miksi ei voisi tavata tai viettää aikaa oman tyttärensä kanssa. Itseäni suututtaa miehen käytös kovasti, mutta en minä toista voi pakoittaakaan.
N57
Mikä sitä nuorempaa naista kiinnosti v
Tässä pitäisi #miesvihanäkyväksiukkelin tulla karjumaan sitä, miksi miehiä pidetään perässävedettävinä vässyköinä, jotka eivät saa päätettyä edes lähtemisestään ellei ole pääsyä suoraan toisen naisen helmoihin. Mutta ei, häntä ei koskaan näy puolustamassa miesten kunniaa, väheksyvät puhetta voi vaan jatkaa. Tuo idioottina pitäminen on ihan aitoa miesvihaa. Just saying.
En ehdi aivan jokapaikkaan, te spermaviemärit olette ahkeria miesvihaketjuinenne.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavapiirissä on käynyt nyt usealle niin, että nainen on lähtenyt ja jättänyt sen 50+ miehensä elämään omaa elämäänsä. Naisilla ei ole ollut uutta miestä, mutta elämä yksin tuntunut ilmeisesti paremmalta. Yhden näistä naisista mies löysi sitten parin vuoden päästä 20v (!!!) tytön, jonka kanssa nykyään on yhdessä. Miehellä kyllä pahat mielenterveysongelmat, mutta silti. Tän äijän omat lapset on vanhempia ku tää tyttö. Ja ei, tyttö ei ole mikään kuumis vaan pullea ja sellainen epäsiisti kaikin puolin.
Eihän se mies ollut enää yhden näistä naisista.
Luuletteko että teillä on omistusoikeus lopun elämäänne?
Vierailija kirjoitti:
Naisten menopaussi aiheuttaa niin huonoa käytöstä, että moni mies ei sitä jaksa.
Ei jaksa naisetkaan. Yleensä naisten kaverit jättävät toisensa viimeistään tässä vaiheessa. Uusia sitten etsitään kun pahimmat oireet ovat ohi.
Ajatelkaa, jos kaikki tekivät noi mitä AP väittää. Silloin vävy ja appiukko olisivat saman ikäisiä ja samaa ikäpolvea ja voisivat yhdessä muistella aikoja 70-luvulla, kun olivat lapsia.
Eikä siinä edes kaikki, vaan samaan muistelu piiriin voisivat liittyä myös tämän appiukon vävyn vävy, koska myös tämä vävy on toisella kierroksella ja hänelläkin on ensimmäisen vaimo kanssa tytär joka myös on ottanut miehekseen tämmösen 50+ miehen jolla myös on tytär joka on ottanut vanhan ukon jolla myös on jo .....
Kaikki miehet voi siis Suomessa vävyjensä kanssa aikoja, kun olivat lapsia, samaa sukupolvea, kun ovat.
Eipä ihme, että nuoret miehet ihmettelee, kun ei naista löydä mistään.
No eihän niitä nuoria naisia kaikille riitä , kun pappa ikäiset vie ne kaikki😂😂
Oikeassa elämässä en tunne yhtään tapausta, jossa vävy ja appiukko on samaa sukupolvea.
Miesten biologinen kello, eli minkä ikäisenä voi vielä alkaa perustamaan uutta perhettä ja kokea kaiken uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ootko sä jotenkin tallentanut tän kommentin ja sitten sopiviin väleihin aina pistät sen tänne tulemaan.
Olen lukenut tuon saman lätinän eri ketjuista jo lukemattomia kertoja😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkansa, mutta tästä ei vaan puhuta palstalla. Jos puhut tästä aiheesta, niin muut yleensä naiset alkavat vähättelemään sinua tai leimaavat trolliksi. Palaute sinulle on yleensä muilta naisilta, "eihän 40-55v miehestä kukaan nuorempi nainen huoli tai ehkä olet ymmärtänyt jotain väärin ja ylireagoit".
Omakin mies jättä minut 11v sitten ja vaihtoi nuorempaan naiseen. Nyt heillä on kaksi lasta ja omakotitalo. Meidän yhteinen lapsi taas on kokonaan unodettu miehen toimesta. Aina hänellä löytyy jokin syy, miksi ei voisi tavata tai viettää aikaa oman tyttärensä kanssa. Itseäni suututtaa miehen käytös kovasti, mutta en minä toista voi pakoittaakaan.
N57
En ehdi aivan jokapaikkaan, te spermaviemärit olette ahkeria miesvihaketjuinenne.
Koitan nyt ryhdistäytyä, sua ei näy koskaan silloin kun ukkoja pidetään ihan lapsina. Kyllä mua miehenä ihan erityisesti sylettäisi tuollainen lähtökohta ettei ajatella minkäänlaista vastuunkantokykyä olevan. Ja vuodesta toiseen sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ootko sä jotenkin tallentanut tän kommentin ja sitten sopiviin väleihin aina pistät sen tänne tulemaan.
Olen lukenut tuon saman lätinän eri ketjuista jo lukemattomia kertoja😂😂😂
Onhan se. Ei se kissakeittomummo sen ainoa jankutus ole.
Näin on. Suomalainen mies ei kykene kasvamaan "siittävän koiraan" roolin yläpuolelle.
Normaalisti jos on lapset tehty, pitäisi siirtyä kohti korkeampaa kognitiota. Miehillä se valahtaa aina alapäähän ja tulee uusi siitettävä, jos vaimo kasvaakin yli tuosta.
Jatkakaa vaan kasvua naiset.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä päätelmä tästä voi tehdä. Kannattaa keskittyä uraan. Ei liikaa luoda paineita ihmissuhteisiin. Jos on koti-äiti niin on siinä vaikea löytää töitä jos viime työpaikasta on aikaa. Etenkin tietotekniikka kehittyy nopeesti. Sit pitäs elättää viä lapset. Ja kämppä jää naiselle maksettavaksi jos ei myytyä saa. Mahdoton yhtälö. Helppo miehen on lähteä nuoren matkaan ja hankkia vuokrakämppää itelle. No Luulis että velka on yhteinen. Miehellä silti uraa ollu koko suhteen ajan.
On kyllä vaikea kuvio. Ite eronnut jo 6 vuotta sitten sovussa. Ei ollu enää velkoja. Nyt ei oo missää tekemisissä hänen kanssaan. Kun ei lapsia tullu.
Pelkästään uraan keskittyvällä voi tulla ero töistä. Kokonaisia tiimejä voidaan lakkauttaa tai yrityskauppojen myötä voi koko yritys loppua jossain vaiheessa. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Omassa tuttavapiirissä ei ole käynyt noin, Minulle särähti korvaan aloituksessa tuo, että ei ole tehty mitään matkoja yhdessä. Entä jos ei ole ollut koskaan rahaa, joitakin ei kiinnosta matkustaminen, tai ei ole ollut ketään, jolle jättää lapset hoitoon. Sekö on yksi syistä, mikä oikeuttaa miehen sitten ottamaan nuoremman naisen. Itse ihmettelen niitä nuorempia naisia, joista tässä puhutaan. Kun itse olin joku kolmekymppinen, en olisi ollut kyllä yhtään kiinnostunut 50-60-vuotiaista miehistä.
"Spermaviemäri"mies on herännyt krapuloissaan kommentoimaan😂😂🤣🤣🤣
Ja vielä syyttää naisia ne miesvihasta😂😂🤣🤣🤣
Mikähän tuo hänen oma viestinsä on? Ettei vaan naisvihaa
Vierailija kirjoitti:
Okei. Omassa tuttavapiirissä ei tuollaista ole tapahtunut. Yleisempää on, että naispuolinen on halukkaampi, kuin miehensä. Paitsi toki minä itse, halut loppui vaihdevuosiin ja olenkin jo miehelle ilmoittanut, että tämä liitto päättyy lähivuosina. Ei tule ero hänelle ainakaan puskista.
Lähivuosina LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa naisetkaan. Yleensä naisten kaverit jättävät toisensa viimeistään tässä vaiheessa. Uusia sitten etsitään kun pahimmat oireet ovat ohi.
On hyvä muistaa, että miehilläkin on omia vaihdevuosiongelmia hiipuvaan testosteronitasoon liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä päätelmä tästä voi tehdä. Kannattaa keskittyä uraan. Ei liikaa luoda paineita ihmissuhteisiin. Jos on koti-äiti niin on siinä vaikea löytää töitä jos viime työpaikasta on aikaa. Etenkin tietotekniikka kehittyy nopeesti. Sit pitäs elättää viä lapset. Ja kämppä jää naiselle maksettavaksi jos ei myytyä saa. Mahdoton yhtälö. Helppo miehen on lähteä nuoren matkaan ja hankkia vuokrakämppää itelle. No Luulis että velka on yhteinen. Miehellä silti uraa ollu koko suhteen ajan.
On kyllä vaikea kuvio. Ite eronnut jo 6 vuotta sitten sovussa. Ei ollu enää velkoja. Nyt ei oo missää tekemisissä hänen kanssaan. Kun ei lapsia tullu.
Ei kai kenelläkään yli viisikymppisellä enää lapsia ole elätettävänä. Lapset ovat jo aikaa sitten olleet täysi-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Surullista näissä keisseissähän on se, että se toinen nainen tai kakkosvaimo, on aina yleensä jotenkin vajaaälyinen tai esim. väkivaltataustasta tai muuta vastaavaa. Koska terveet ja hyvin pärjäävät naiset eivät yksinkertaisesti koske avionrikkoja-miehiin. Niin se joka nämä sitten kelpuuttaa, on joko älyllisesti vajaa tai muuen jotenkin tosi ongelmainen tai kaltoinkohdeltu.
Mitäpä siinä sitten teet kun ukko hyväksikäyttää "heikommassa asemassa olevaa". Ja näin ajattelen siis avionrikkoja-miehen lapsena.
Tässä pitäisi #miesvihanäkyväksiukkelin tulla karjumaan sitä, miksi miehiä pidetään perässävedettävinä vässyköinä, jotka eivät saa päätettyä edes lähtemisestään ellei ole pääsyä suoraan toisen naisen helmoihin. Mutta ei, häntä ei koskaan näy puolustamassa miesten kunniaa, väheksyvät puhetta voi vaan jatkaa. Tuo idioottina pitäminen on ihan aitoa miesvihaa. Just saying.