Sama kuvio kaikilla 50+ ystävillä, mies jättää yhtäkkiä
Parissa vuodessa monta ystävääni on joutunut jätetyksi nuoremman takia. Kaikki sellaisia miehiä, joista en ikinä olisi uskonut. Mutta nyt huomaan kuvion. Nainen koulutettu, nätti ja kiva, luottaa täysin mieheensä ja siihen, että kaikki jatkuu. Lapset ovat olleet keskiössä pitkään. Mitään matkoja ei tehdä ilman lapsia. Rouvat ovat kauniita, mutta lihoneet n. 15 kg suhteen alkuajoilta. Suurin kiinnostus kohdistuu lapsiin ja kodin sisustukseen ja remontointiin. Vaihdevuodet ovat vieneet kiinnostuksen seksiin, mutta on vaikuttanut siltä, ettei mieskään sitä enää kaipaa, vaan hänellekin riittää kodin remontointi ja yhteiset arkiset puuhat ja jutustelu. Sitten pamahtaa, miehellä on uusi, nuorempi nainen, ja koko elämä menee uusiksi. Miehen päässä naksahtaa jokin ja hän muuttuu tutusta täysin vieraaksi.
Kommentit (553)
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavapiirissä on käynyt nyt usealle niin, että nainen on lähtenyt ja jättänyt sen 50+ miehensä elämään omaa elämäänsä. Naisilla ei ole ollut uutta miestä, mutta elämä yksin tuntunut ilmeisesti paremmalta. Yhden näistä naisista mies löysi sitten parin vuoden päästä 20v (!!!) tytön, jonka kanssa nykyään on yhdessä. Miehellä kyllä pahat mielenterveysongelmat, mutta silti. Tän äijän omat lapset on vanhempia ku tää tyttö. Ja ei, tyttö ei ole mikään kuumis vaan pullea ja sellainen epäsiisti kaikin puolin.
Eiköhän tuossa noilla molemmilla ole pahat mt-ongelmat?
Ei kukaan täysijärkinen 20v ota tuollaista ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä ei ole käynyt noin, Minulle särähti korvaan aloituksessa tuo, että ei ole tehty mitään matkoja yhdessä. Entä jos ei ole ollut koskaan rahaa, joitakin ei kiinnosta matkustaminen, tai ei ole ollut ketään, jolle jättää lapset hoitoon. Sekö on yksi syistä, mikä oikeuttaa miehen sitten ottamaan nuoremman naisen. Itse ihmettelen niitä nuorempia naisia, joista tässä puhutaan. Kun itse olin joku kolmekymppinen, en olisi ollut kyllä yhtään kiinnostunut 50-60-vuotiaista miehistä.
Jos sillä vanhalla miehellä (60-70v) on joko rahaa tai sitten valtaa ja omaa jonkinlaista karismaa, niin olen kyllä huomannut useammankin nuoren naisen käyvän kuumana. Minusta tuo on ällöttävää.
Oman tuttavapiirin erot ovat tapahtuneet vähän ennen viisikymppisiä, kun lapset ovat tulleet täysi-ikäisiksi tai ovat hyvin lähellä sitä. Useimmissa nainen on ottanut eron.
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä ei ole käynyt noin, Minulle särähti korvaan aloituksessa tuo, että ei ole tehty mitään matkoja yhdessä. Entä jos ei ole ollut koskaan rahaa, joitakin ei kiinnosta matkustaminen, tai ei ole ollut ketään, jolle jättää lapset hoitoon. Sekö on yksi syistä, mikä oikeuttaa miehen sitten ottamaan nuoremman naisen. Itse ihmettelen niitä nuorempia naisia, joista tässä puhutaan. Kun itse olin joku kolmekymppinen, en olisi ollut kyllä yhtään kiinnostunut 50-60-vuotiaista miehistä.
No kun pääset tapaamaan ja tutustumaan heihin niin ymmärrät kyllä miksi nen äitä ottavat. Tulevat itsekin rikkinäisistä, jopa väkivaltaisista taustoista. Siinä joku vähän lokaantunut ja painolastia omaava mies on lottovoitto, jos vaihtoehdot ovat luokkaa alkoholisti-hakkaaja tai seksuaalirikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä päätelmä tästä voi tehdä. Kannattaa keskittyä uraan. Ei liikaa luoda paineita ihmissuhteisiin. Jos on koti-äiti niin on siinä vaikea löytää töitä jos viime työpaikasta on aikaa. Etenkin tietotekniikka kehittyy nopeesti. Sit pitäs elättää viä lapset. Ja kämppä jää naiselle maksettavaksi jos ei myytyä saa. Mahdoton yhtälö. Helppo miehen on lähteä nuoren matkaan ja hankkia vuokrakämppää itelle. No Luulis että velka on yhteinen. Miehellä silti uraa ollu koko suhteen ajan.
On kyllä vaikea kuvio. Ite eronnut jo 6 vuotta sitten sovussa. Ei ollu enää velkoja. Nyt ei oo missää tekemisissä hänen kanssaan. Kun ei lapsia tullu.
Ei kai kenelläkään yli viisikymppisellä enää lapsia ole elätettävänä. Lapset ovat jo aikaa sitten olleet täysi-ikäisiä.
Jotkut voivat hankkia niitä lapsia viisikymppisenä. Kai niitä täytyy sitten elättääkin?
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Onko lihakset hankittu vielä oikealla työllä eikä salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ootko sä jotenkin tallentanut tän kommentin ja sitten sopiviin väleihin aina pistät sen tänne tulemaan.
Olen lukenut tuon saman lätinän eri ketjuista jo lukemattomia kertoja😂😂😂
Sama havainto. Kopsattu teksti ties miten moneen ketjuun. Hupaisinta kaikesta, tämä "kaikkien aisten märkä päiväuni", jolla on "latvoista luonnonkiharat hiukset" (yli kasvanut permis ilmeisesti?) roikkuu vauvapalstalla (sen urheilun sijaan) ja käyttää sanaa "masu". LOL!!!
Vierailija kirjoitti:
Oman tuttavapiirin erot ovat tapahtuneet vähän ennen viisikymppisiä, kun lapset ovat tulleet täysi-ikäisiksi tai ovat hyvin lähellä sitä. Useimmissa nainen on ottanut eron.
Voi että kun toivon yhden tällaisen naisen heivaavan miehensä pihalle. Äijä juoksee parikymppisten mimmien perässä itsevarmana omasta viehätysvoimastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun toivon yhden tällaisen naisen heivaavan miehensä pihalle. Äijä juoksee parikymppisten mimmien perässä itsevarmana omasta viehätysvoimastaan.
Ja ikää siis miehellä lähemmäs 70v.
Tämä aloitus on selkeästi palstan poikien fantasiamaailmasta. Suurin osa eroista on naisen ottamia. Eropiikki tulee ennen viittäkymppiä eikä sen jälkeen, eikä silloin lapsia enää ole kotona monellakaan. Lapset ovat täysi-ikäisiä jo useimmilla ennen viisikymppisiä, omakin lapsi oli 20+v.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on selkeästi palstan poikien fantasiamaailmasta. Suurin osa eroista on naisen ottamia. Eropiikki tulee ennen viittäkymppiä eikä sen jälkeen, eikä silloin lapsia enää ole kotona monellakaan. Lapset ovat täysi-ikäisiä jo useimmilla ennen viisikymppisiä, omakin lapsi oli 20+v.
Ihmiset hankkivat lapsia hyvinkin eri ikäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä jotenkin tallentanut tän kommentin ja sitten sopiviin väleihin aina pistät sen tänne tulemaan.
Onhan se. Ei se kissakeittomummo sen ainoa jankutus ole.
No nyt on palstan sherlokki taas liikkeellä :D Kai tilastoit kaikkien kirjoitukset ja teet suurta anaaaaal yysiä niiden pohjalta, u rpo! :D
Minusta hienoa että yli 50v miehet löytävät uuden paljon nuoremman ja kiinnostavamman, jonka kanssa perustavat uuden perheen. Nuorelle rouvalle jää se omaishoitajan homma elleivät eroa aiemmin.
Minä nautin nyt elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa odotella että ukko saa slaakin juostessaan. Kaipa siellä daamilla on omat kuviot eikä niin kiinnosta mitä äijä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma juttu, että kun ero tulee naiselle yllätyksenä, niin se johtuu miehen kilahtamisesta. Jos taas ero tulee miehelle yllätyksenä, on kaikki tietävinään ettei mies vaan ole kuunnellut kun nainen on yrittänyt viestiä parisuhteen ongelmista.
Voiskohan se olla, että joskus siltä naiseltakin on jäänyt kuuntelematta ja mies on vain saanut tarpeekseen. Useinhan sitä ihminen lopettaa ongelmista puhumisen kun huomaa, ettei tule kuulluksi. Jos ei ole tarkkaavainen voi se näyttää siltä, että kaikkihan on hyvin. Siellä se tyytymättömyys kuitenkin kytee.
Tai mies ei vain puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset hankkivat lapsia hyvinkin eri ikäisinä.
Jos puhutaan nykyisistä 50+ ikäisistä, on ensisynnytys ollut 28v. keskimäärin. Se että olisi synnyttänyt nelikymppisenä on harvinaista, silloinkin lapsi olisi jo hyvin lähellä täysi-ikäisyyttä.
Tällaisista pikkulapsuksista on helppo tunnistaa, ettei kirjoittajalla ole mitään käsitystä kuvatusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Prismassa näy näitä pareja. Siis hopeakettu ja nuori tsirbula.
Ei ne kehtaa käydä isoissa kaupoissa. Joku tuttu voi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Ei se kissakeittomummo sen ai
No nyt on palstan sherlokki taas liikkeellä :D Kai tilastoit kaikkien kirjoitukset ja teet suurta anaaaaal yysiä niiden pohjalta, u rpo! :D
No ei se mitenkään häiritse, tuon tunnistaa parista ekasta sanasta ja on nopea scrollata ohi. Paljon enemmän vituttelee se potkulakihullu joka oikeasti spämmää hyvät ketjut kuoliaaksi.
Vierailijat:
'Pitäisikö jotenkin sääliä? Aivan oikein teille. Nuorempana kukaan ei ollut tarpeeksi hyvä ja vain rikkaat status-miehet kelpasivat. Sitten kun itse rupsahdetaan ja lopetetaan seksi, niin sellaista pitäisi loppuelämä katsella?'
'Eiköhän loppuelämä mene kissojen ja viinitonkan kanssa nuorempia naisia kadehtien.'
'Mistä niitä nuoria naisia pitäisi kadehtia?'
Ei minulta mikään näistä.
Minulla ei sellaista suhdetta
historiassani, jossa mies lähtenyt
nuoremman n tai (toisen miehen) matkaan.
Ero muilla perusteilla.
Ei ainakaan Prismassa näy näitä pareja. Siis hopeakettu ja nuori tsirbula.