NYT RAHA KIERTÄMÄÄN! Suomi ei nouse ikinä kun kaikki hilloavat rahaa tileillään
Kulutus on saatava nousemaan jotta saadaan työpaikkoja jne
Kommentit (87)
Ei pysty niin akuan kun kaikki on ylihintaista suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset uskalla kuluttaa kun turvaverkot on poistettu. Ansiosidonnainen tippuu 2 kk jälkeen, pakko säästää itse ainakin vuoden puskuri jos vaikka jää työttömäksi. Myöskin opiskelijalapselle pitää antaa koko ajan rahaa kun heidän tukiaan on heikennetty.
Lääkäriin ei pääse kuin yksityiselle niin sitäkin varten pitää säästää, jos sairastuu ja tarvitsee hoitoa.
Antin lupaus on kuultu,menet julkiselle vaan koska haluat.
Ei kannata ostaa näillä hinnoilla mitään Suomesta!! Onneksi on muita maita joista voi hyvinkin tilata
Mun mies teki tänään ylitöitä 7h. Ei ole eka, eikä taatusti vika kerta. Fyysinen työ, yrityksessä joka takoo ennätystuloksia. Mutta sama firma kieltäytyy palkkaamasta edes yhtä osa-aikaista avuksi, sehän maksaisi rahaa! Joten ne pari kokoaikaista raatavat itsensä saikulle, vuoronperään. Sehän se halvaksi sitten tuleekin, kun kukaan ei pääse töihin...
Mä en jaksa tämmöistä Suomea. Ihan joka alalla on nykyään sama juttu. Joten ei, en todellakaan kuluta- laitan säästöön kaiken, mitä pystyn.
Kyllä rahaa palaa, mutta maltillisesti kun raahaan ääriään myöten täynnä olevaa virtuaalista ostoskärryäni Temu-kassalle. Kukkaro kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko päästä tuosta kulutuspuheesta yli?
Suomi on päästä keksitty, sovinnainen asia. Raha on päästä keksitty asia. Maapalloja on vain yksi.
Jos voisin, antaisin tälle kommentille tuhat yläpeukkua. Kerrankin joku on tajunnut saman. Talouskasvu ei voi olla ikuista, ainoa maapallomme ei kestä sitä. Eikä tule enää tähän astisesta toipumaan.
Ostan heti 100 ha mettää jos sulla on myydä.