Suositelkaa ketsuppia
Kommentit (24)
Heinziä on monenlaista,, mikä niistä?
Eikös Heinz ole se natsijen kehittämä ketsuppi.
LIDL:n Kania ketsuppi maistuu miltei samalle kuin Meiran ketsuppi, mutta on hieman juoksevampaa. Erittäin hyvää ja alle 1€:a noin kilon purkki.
Auran ketsuppi, en tykkää Heinz erityisesti ja se pullo roiskii, Feliz ok ei vain makuna niin hyvä ja Meiran ketsupissa outo sivumaku.
Vierailija kirjoitti:
Heinziä on monenlaista,, mikä niistä?
Minusta Heinz Chili sauce on parasta, mutta se ei kai virallisesti ole ketsuppi, kun ei ole niin juokseva eikä makea kun ne muut on. Vaan se on vain ketsupin kaltainen tomaattikastike jossa hiukan myös chiliä ja ei niin juoksevaa kun useimmat ketsupit on. Muista en välitä, joko tuota tai sitten olen ilman.
Felix! Heinz on ällömakeaa, eikä muistuta ketsuppia kuin väriltään.
Meira paras, ei voi muita edes vertailla samalla tasolla.
Heintsin normaali. Siis se aivan normaali. Ei mitään erikois vaan original Heinz on paras. Ostan aina sen ison purkin niin riittää ja säilyykin hyvin. Mun mielestä Heintsissa on paras tomaatin maku ja sopiva etikkaisuus. Muut ketsupit ei oo niin hyviä.
Näin semmoisen oliko naughty burgerin umami ketsupin, mutta sitä ei saa lähikaupasta ja makaroonilaatikon ainekset on :(
ap
Felix oli hyvää aina ja tulee aina olemaan. Sopivan makea ja hieman suolainen. Hyvä maku. Kaikissa muissa on jotain outoa. Se sopii lähes kaikkeen ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Töissä vihervassarinatsi vaati juuri tätä ketsuppia työpaikalle ostamaan 😂 lisäksi vahti, että kierrätetään ja muisti aina haukkua Jussi-Halla Ahoa
Mutti ! Taivaallinen maku ! Hyvin varustelluista K-kaupoista !
Vierailija kirjoitti:
Mutti ! Taivaallinen maku ! Hyvin varustelluista K-kaupoista !
Onko oikeasti sen arvoista katsoin, että tuollaista olisi, mutta hinta vähän kalliimpi. Mutta eipä ketsuppi nyt ylipäätään hirveen kallista ole. Kuvauksessa luki olevansa täynnä makua. 🤔
ap
Ostan aika makeuttamatonta. Muuten niissä on niin pal sokrua ja olen tarpeeksi lihava muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
X-tra tai Kania
X-traa sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sekoitat Perussuomalaisten sekoittamaan paskaan. Siihen mitä ne vaaliteltoilla tarjoilee.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meira
Phyi luulin sinua tolkun ihmiseksi
Meira