Mitä tekisit 2-vuotiaan kanssa, joka ei antaisi vaihtaa vaippaa, ei pestä käsiä, ei hampaita, ei pukea, ei riisua, kaikki on ei
Näiden asioiden tekeminen pitäisi suorittaa ilman lapsen suostumusta eli väkisin. Mutta eihän niin voi toimia. Kertokaa, miten selviätte pienen taaperon uhmasta.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei minun ainakaan tarvitse käyttää harjaamiseen paljon voimaa, vaikka lapsi vastustelisi. "
Mitäs jos se lapsi alkaakin käyttämään sitä voimaa, kun harja on suussa, ja harja tökkää lasta kovasti suuhun tai kurkkuun?
Lapsi on niin hyvin lukittu syliin, ettei pääse käyttämään voimiaan.
Miten pään voi lukita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten voimaton sinä oikein olet, jos et saa pestyä rimpuilevalta lapselta hampaita ilman, että tökit harjalla kurkkuun? Kyllä minä olen saanut harjattua silleen, ettei harja tunkeudu kurkkuun."
Voimaton? Voimahan se nyt on viimeinen asia, jota haluaa käyttää, kun työntää jotain lapsen suuhuh. Miten sä ennustat sen rimpuilevan lapsen liikkeen niin, että se ei just sillä hetkellä heilauta voimakkaasti päätään, kun harja on suussa? Ei helkkari, kyllä mä otin ihan muut keinot käyttöön, kun lapsi alkoi kieltäytyä hammaspesusta. Eikä tarvinnut kertaakaan väkisin harjata.
Kyllähän sen tietää, mihin suuntaan lapsi voi heilauttaa päätään ja valmistautua siihen. Ei tarvinnut pestä v
Musta kyllä kuulostaa siltä, että lapsi ei oikeasti vastustele rimpuilemalla, jos kaikki liikkeet voi ennakoida etukäteen
Mun lapset eivät olekaan mitään jättimäisiä erityislapsia vaan ikäisenä kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Otan lasta tarvittaessa vaikka tukasta kiinni että pää pysyy paikallaan harjaamisen ajan. Täysin varmaa on se että hampaat pestään ja sillä sipuli. Ei ole edes teoreettista vaihtoehtoa että ei pestäisi.
Siellä vankilaväestöllä on muuten jo nuorilla hampaat paskana. Heille ei lapsena tungettu harjaa suuhun ettei pikkuiseen satu. Eivät aikuisenakaan pese hampaita
Ei meilläkään jätetty hampaita pesemättä, vaikka lapsi kieltäytyi. Sai valita jonkin lyhyen lastenohjelman, jota katsoi hammaspesun ajan. En missään nimessä olisi väkivalloin yrittänyt harjata hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei minun ainakaan tarvitse käyttää harjaamiseen paljon voimaa, vaikka lapsi vastustelisi. "
Mitäs jos se lapsi alkaakin käyttämään sitä voimaa, kun harja on suussa, ja harja tökkää lasta kovasti suuhun tai kurkkuun?
Miten pään voi lukita?
Oletko oikeasti noin avuton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten voimaton sinä oikein olet, jos et saa pestyä rimpuilevalta lapselta hampaita ilman, että tökit harjalla kurkkuun? Kyllä minä olen saanut harjattua silleen, ettei harja tunkeudu kurkkuun."
Voimaton? Voimahan se nyt on viimeinen asia, jota haluaa käyttää, kun työntää jotain lapsen suuhuh. Miten sä ennustat sen rimpuilevan lapsen liikkeen niin, että se ei just sillä hetkellä heilauta voimakkaasti päätään, kun harja on suussa? Ei helkkari, kyllä mä otin ihan muut keinot käyttöön, kun lapsi alkoi kieltäytyä hammaspesusta. Eikä tarvinnut kertaakaan väkisin harjata.
Kyllähän sen tietää, mihin suuntaan lapsi voi heilauttaa pää
Mun lapset eivät olekaan mitään jättimäisiä erityislapsia vaan ikäisenä kokoisia.
Ei munkaan, kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä lapsi oppii että rumpuilu sattuu. Ja hampaat pestään taas illalla vaikka väkisin vaikka kurkkuun sattuisi yhä edellisestä pesusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pään voi lukita?
Oletko oikeasti noin avuton?
Jos sulla olisi vastaus, kertoisit, etkä kyselisi multa jotain asiaan liittymättömiä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä lapsi oppii että rumpuilu sattuu. Ja hampaat pestään taas illalla vaikka väkisin vaikka kurkkuun sattuisi yhä edellisestä pesusta
Hyi saakeli. Olet vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pään voi lukita?
Niskasta tai tukasta kiinni niin pysyy paikallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan lasta tarvittaessa vaikka tukasta kiinni että pää pysyy paikallaan harjaamisen ajan. Täysin varmaa on se että hampaat pestään ja sillä sipuli. Ei ole edes teoreettista vaihtoehtoa että ei pestäisi.
Siellä vankilaväestöllä on muuten jo nuorilla hampaat paskana. Heille ei lapsena tungettu harjaa suuhun ettei pikkuiseen satu. Eivät aikuisenakaan pese hampaita
Ei meilläkään jätetty hampaita pesemättä, vaikka lapsi kieltäytyi. Sai valita jonkin lyhyen lastenohjelman, jota katsoi hammaspesun ajan. En missään nimessä olisi väkivalloin yrittänyt harjata hampaita.
Onko rokottaminen sinun mielestäsi väkivaltaa? siinäkin lasta pidetään kiinni ja se sattuu. Hampaidenpesu kuuluu samaan kategoriaan. Eikä hampaidenpesu edes satu.
Vierailija kirjoitti:
2 vuotiaalla vaippa? Potalle se muksu pitää jo opettaa.
Nykyään lapset pitää paskavaippaa 5-6 vuotiaiksi, kun vanhemmat on niin munattomia lässyttäjiä.
Käsien pesuun semmoinen vinkki että heitä altaaseen lelu mikä kestää vettä ja on puhdas. Lapsi pesee siinä ainakin tunnin käsiä kun samalla leikkii- toimii minun 2v pojalla.
Vaatteiden pukemiseen YouTubesta löytyy biisejä. Mitä päälle puetaan puetaan sukat puetaan jne je samoin hampaiden pesuun! Puistopartio nimellä löytyy hyvä autoihin liittyvä hammaslaulu
vaipan vaihto on jahtaamista mutta se on vaan vaihdettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pään voi lukita?
Niskasta tai tukasta kiinni niin pysyy paikallaan
Eli se lapsi on tiukasti sun sylissä ja sitä pidetään samalla niskasta tai tukasta kiinni ja työnnetään hammasharja väkisin suuhun, jos se vastustelee harjaamista? Tämä on sun mielestä oikea tapa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaa kertaa ei tarvi väkisin pestä ennen kuin oppii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadistista väkivaltaa.
Tulee ihan milon isäpuoli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei lasta voi pakottaakaan koska lapsen koskemattomuuden loukkaaminen on lasun paikka. Iso vaara on, että naapuritkin jo tekevät lasun jos kuulevat että lapsi huutaa tämän tästä.
Tämä oli kai hauska vitsi, mutta sanonpa silti. Lasun paikka on se, jos lapsen perushoito jätetään tekemättä. Iho rikki, hampaat reiillä, ei mitään yhteistyökykyä arkitoimissa. Tämmöisiäkin lapsia valitettavasti on, kun vanhemmat kyselee haluatko, tehdäänkö, mennäänkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli. Olet vastenmielinen.
Olen johdonmukainen ja ehdoton. Ymmärrän että se on sinulle vastenmielistä. Lapseni ovat menestyneitä tasapainoisia aikuisia jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadistista väkivaltaa.
Tulee ihan milon isäpuoli mieleen.
Ei ole. Hampaidenpesu ei satu lasta. Se vasta onkin sadistista väkivaltaa, kun ne jätetään pesemättä tai pestään huonosti, kun lapsi ei sitä anna tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rokottaminen sinun mielestäsi väkivaltaa? siinäkin lasta pidetään kiinni ja se sattuu. Hampaidenpesu kuuluu samaan kategoriaan. Eikä hampaidenpesu edes satu.
Ei ole. Rokottaminen kestää muutaman sekunnin ja se tapahtuu harvoin. Hampaidenpesun pitäisi tapahtua joka päivä kahdesti eikä sen kuulu sattua. Ei mulla ole ongelmaa siinä, että lasta pitää joskus pitää väkisin kiinni, vaan siinä, että aiheutetaan vaaratilanteita työntämällä rimpuilevan lapsen suuhun hammasharja. Se on vaarallista. Kyllä siihen pitää löytää joku ihan muu keino.