Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain viisikymppisillä ei näytä olevan yhtään juonteita?

Vierailija
22.08.2025 |

Itselläni kyllä näkyy naururypyt kun hymyilen, silmäkulmissa, jne. mutta esim. somessa jotkut samanikäiset ovat täysin rypyttömiä. Ja heidän kuvissaan ei ole siloittelevaa filtteriä, vaan zoomatessa ihohuokoset yms kyllä näkyvät. Silti silmien välissä, silmäkulmissa, otsalla, monella ei MITÄÄN iän tuomia merkkejä.

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihon kuorinta on tärkeää.Niin ja myös veden juominen.

Ohutta ja kuivaa ihoa ei saa kuoria, ei myöskään jos on ruusufinni.

Paksua ja rasvaista siannahkaa voi kuoria.

Vierailija
122/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuoresta lähtien ottanut miesten orgasmit kasvoilleni ja hieronut spermat huolellisesti, myös dekolteeseen ja rinnoille. Ei rypyn ryppyä vaikka olen kohta jo viiskymppinen.

Oletpa oksettava,miehet ei noin roisista puheista naisten suusta kuultuna välitä!

Kyllä ovat pitäneet kuule. Miehiä on riittäny ja sitä kautta ihonhoitotuotetta.

Eli olet hu..a!Ei se minun päänsärkyni ole,ihan vapaasti!

Sun päänsäryt ja munasäryt näkyy nimenomaan liittyvän naisten ulkonäköön ja siihen, että normaaleilla ihmisillä on seksiä ja sulla ei, Pasi the Incel.

Olet sairas! Ole mitä mieltä  lystäät,kun et kuitenkaan   totuutta tiedä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien täällä tarvitse kuulutella seksi-elämäänsä julki, jota minulla on viikoittain ollut  viimeiset 30 vuotta säännöllisesti!Olen  äärimmäisen häveliäs,ilmeiseti tuntematon sana sinulle!

Vierailija
124/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja elintavat, geenit tärkein syy.

Vierailija
125/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja auringolta suojautuminen, terveellinen ruokavalio ja painon pitäminen samana. Olen 45 ja 2 viikkoa sitten kysyttiin paperit kun olin ilman meikkiä urheiluvaatteissa kaupassa.

Kyllä minulla silti juonteita on. Ne eivät vain näy valokuvissa, vaikken filtteriä käytäkään. Oikea valaistus ja kuvakulma tekevät ihmeitä. Myöskin yksi IKEAn peili on ihana, siinä eivät näy mitkään rypyt tai epätasainen väri tms. Sitten kun menen toisen peilin eteen, näkyy kaikki.

Vierailija
126/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit ja auringolta suojautuminen, terveellinen ruokavalio ja painon pitäminen samana. Olen 45 ja 2 viikkoa sitten kysyttiin paperit kun olin ilman meikkiä urheiluvaatteissa kaupassa.

Kyllä minulla silti juonteita on. Ne eivät vain näy valokuvissa, vaikken filtteriä käytäkään. Oikea valaistus ja kuvakulma tekevät ihmeitä. Myöskin yksi IKEAn peili on ihana, siinä eivät näy mitkään rypyt tai epätasainen väri tms. Sitten kun menen toisen peilin eteen, näkyy kaikki.

Minkä niminen peili? Minullakin on kylppärissä kaunistava peili mutta se alkaa olla jo kulunut.

Vierailija
127/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski pitää nahan tiukalla. Mulla ainakin pätee. Ei ole juuri mitään ryppyjä naamassa.

Vierailija
128/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tärkeetä ulkonäkö ja jos miehille on tärkeetä ulkonäkö, niin ne on pinnallisia sikoja.

Käsittääkseni monille miehillekin on tärkeetä se naisen ulkonäkö...

Vierailija
129/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkästään auringolta suojautuminen ja runsas vedenjuonti tekee ihmeitä. 

Sitten tietenkin botuliinipistokset ovat aika edullisia ja tehokkaita. Olen itse nyt 40v, sibeliusryppy alkoi ilmestymään jo kaksvitosena ja aloin ottamaan siihen botuliinia. Pistoksia on tarvinnut aina vain harvemmin ja harvemmin, nykyään noin 1,5-2 vuoden välein. Luulen, että ryppyä tekevät lihakset ovat surkastuneet ajan saatossa joten niiden lamaamista ei tarvita kovin usein. Silmienväli on edelleen täysin sileä. 

Vaakaryppyjä ja silmänympärysryppyjä ilmestyy kun iho on kuiva, käytän ihan vain peruskosteusvoidetta (herkkä iho, ärtyy esim tietyistä yleisistä säilöntäaineista joten kaikki superseerumit ynnä muut tökötit on pannassa) ja juon vettä niin iho kirkastuu. 

En ole myöskään koskaan tupakoinut ja käytän alkoholia todella harvoin. Ja sitten se vahva aurinkosuoja. 

Kyllä, botox tainnuttaa ajan kanssa ryppyä aiheuttavan lihaksen ja tarvetta pistosille vähenee. Tämän takia botox on hyvä aloittaa siinä vaiheessa kun rypyt alkavat esiintymään esim otsassa,näin pääsee vähemillä hoitokerroilla.

Vierailija
130/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla juonteeton naama? Iän mukanaan tuomat hymyrypyt ja muut juonteet tuovat ilmettä ja kaunistavat. Keinotekoisesti siloitellut kasvot 40+ ikäisillä vanhentavat kasvojen ilmettä. Helposti huomaa, kenellä on ihoa siloiteltu tai muuten kasvoja muokattu

Vierailija
131/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox. En ymmärrä miksi sitä ei useampi käytä.

Vierailija
132/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntavoista aina puhutaan, mutta esim. yksi tällainen silonaama on alkoholia aika paljon kuluttava - ei mikään "dokailija", mutta viikoittain kuitenkin viiniä, kuohuviiniä, drinkkejä, usein useampanakin päivänä. Ja ainakin alkoholin kanssa polttaa myös tupakkaa. Eikä ole liikunnallinen. 

Saako kuvankäsittelyllä/filtterillä valikoidusti juonteita/ryppyjä poistettua?

Tiedän tällaisen. Se on periytyvää. 

Vierailija
133/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minula ei ryppyjä olekaan,ihailen naisia,joilla vaikka silmärypyt hymyillessä,kaunis nainen on kaunis,vaikka olisikin silmäkulmissa ryppyjä:)

Vierailija
134/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa Enne oli rypytön kuin Nuori rytmi

Vierailija
135/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 75v. Olen mies. Olen normaalipainoinen. Minulla ei ole yhtään ryppyä.

Vierailija
136/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyt syömällä sileäksi ;)

Ja tietty jos välttelee aurinkoa. Siinä saattaa vaan D-vitamiini tasot jäädä alhaiseksi ja sen vuoksi sairastua syöpään tai muuhun vakavaan sairaukseen.

D-vitamiinia syödään purkista. 50-100 mikrogrammaa päivässä.

Jos yrittää saada kaikki d:t auringosta, saa samalla taatusti ne auringon haittavaikutuksetkin.

Vierailija
137/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla saa sileän otsan, mutta jostain syystä se näyttää nostavan hiusrajaa. Kaljuuntuva hiusraja otsassa vanhentaa tehokkaasti.

Botox lamaannuttaa lihakset, veltostuttaa otsan ja laskee kulmia eli otsa tällä lailla "pitenee", samoin yläluomet samalla laskeutuvat, mikä ei olekaan välttämättä niin edullista ulkoäölle.

Yläluomen laskeutuvat botoxin käytön suhteen vain jos ainetta laitetaan liikaa ja väärään paikkaan. Kannattaa huolella valita kenellä käy pistoshoidoissa.

Vierailija
138/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailuni kohteita ovat esim. Brigitte Bardot  tai Kate Moss,jotka antavat ryppyjen näkyä:)

Vierailija
139/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on botoxia otsassaan. Mulla ei ole juonteita sen takia, etten rypistele naamaani. Osa ihmisistä tuntuu esim. puhuvan otsallaan, jolloin se on jatkuvassa liikkeessä ja rutistuu eri asentoihin. Vähemmästäkin rypistyy..

N44

Mulla on todella ilmeikkäät kasvot mutta ei ole otsassa pyykkilautaa. Se on katsos enemmän kiinni geeneistä. 

Noin muuten, en ole rypistyvää sorttia vaan valahtavaa! Välillä tuntuu että rypyt olisivat kivemmat kuin naaman valahtaminen.

Kasvojumppa tai kasvojooga päivittäin sekä kosmetologikäynti kerran kuussa saa valahdukset kuriin.

Vierailija
140/180 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Moss:kin   on nykyään jo  yli viiskymppinen:)Ihailen hänen tyyliään!