Miksi joillain viisikymppisillä ei näytä olevan yhtään juonteita?
Itselläni kyllä näkyy naururypyt kun hymyilen, silmäkulmissa, jne. mutta esim. somessa jotkut samanikäiset ovat täysin rypyttömiä. Ja heidän kuvissaan ei ole siloittelevaa filtteriä, vaan zoomatessa ihohuokoset yms kyllä näkyvät. Silti silmien välissä, silmäkulmissa, otsalla, monella ei MITÄÄN iän tuomia merkkejä.
Kommentit (180)
Kun on yli viiskymppinen,en ole, tai sanotaanko en ole opetellut enkä osaa käyttää valokuvissani filttereitä luomuna mennään selfietkin:)
Olimme tänä kesänä lomalla Napolissa mieheni kanssa,kummatkin yli viisikymmppisiä,meitä luultiin siellä kolmikymppisiksi!:)Ehkä se on tämä nuorekas mielemme,ynnä lapseton arkemme:)
Rock and roll pidentää murrosikää,ehkä siinä minun ja mieheni nuorekkuuden salaisuus:)
Minä olen 65-vuotias, eikä minulla ole ryppyjä eikä juonteita. Ehkä johtuu siitä, että olen teini-iästä lähtien hoitanut ihoa hyvin. Olen aikamoinen kosmetiikkafriikki ja innostun aina uusista jutuista. En ole myöskään koskaan ottanut aurinkoa. En voi olla kuumassa auringonpaisteessa ja vaikka olisin, ihoni ei rusketu. Monella näkyy olevan nelikymppisenä auringon takia rypistynyt iho etenkin rintakehässä. Näitä vaurioita sitten koetetaan lääkitä kaikenlaisella elvyttävällä ja korjaavalla kosmetiikalla..
Kullia saan joka viikko usealta mieheltä, ei siinä ehdi vanhenemaan.
N62
Mä oon 45. Ei ole ryppyjä näkyvissä kun naama on peruslukemilla. Jos ilmeilen niin näkyy silmien ympärillä, ei muuten. Jos minusta on siis kuva jossa vaan hymyilen vähän niin en ole "ryppyinen". En muokkaa kuviani koska haluan näyttää samalta kuin "luonnossa" enkä eri ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saa sileän otsan, mutta jostain syystä se näyttää nostavan hiusrajaa. Kaljuuntuva hiusraja otsassa vanhentaa tehokkaasti.
Botox lamaannuttaa lihakset, veltostuttaa otsan ja laskee kulmia eli otsa tällä lailla "pitenee", samoin yläluomet samalla laskeutuvat, mikä ei olekaan välttämättä niin edullista ulkoäölle.
Vierailija kirjoitti:
Rock and roll pidentää murrosikää,ehkä siinä minun ja mieheni nuorekkuuden salaisuus:)
Onko tatskaa, läväriä, ketjua ja stretsfarkut vuodelta 1986? Ja tukkakin leikattu viimeksi silloin?
Vierailija kirjoitti:
Kullia saan joka viikko usealta mieheltä, ei siinä ehdi vanhenemaan.
N62
Otan ehdottomasti mielummin vaikka kaikki maailman rypyt ja juonteet.
Rasvainen ja paksu ihotyyppi ei rypisty.
Itselleni kosmetologi sanoi parikymppisenä kärsiessäni finneistä, että sun ihotyyppi on sitten sellainen, että se ei rypisty. Että ei se varmaan nyt lohduta, kun naama täynnä finnejä ja iho rasvainen. Olin että aijaa. No, oikeassa oli. Oon nyt 48 v eikä ole ryppyjä, iho on edelleen paksu ja rasvainen. Päänahka rasvoittuu vieläkin samaa tahtia kuin teininä (pitää pestä joka päivä). Veltostumista on hieman tapahtunut, mutta mitään juonteita tai ryppyjä ei ole. En ole ikinä ottanut enkä ota pistoshoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntavoista aina puhutaan, mutta esim. yksi tällainen silonaama on alkoholia aika paljon kuluttava - ei mikään "dokailija", mutta viikoittain kuitenkin viiniä, kuohuviiniä, drinkkejä, usein useampanakin päivänä. Ja ainakin alkoholin kanssa polttaa myös tupakkaa. Eikä ole liikunnallinen.
Saako kuvankäsittelyllä/filtterillä valikoidusti juonteita/ryppyjä poistettua?
Olin vuosia alkoholin suurkuluttaja ja aika nopeasti ns. palauduin ulkonäöllisestikin kun lopetin. Mulla on varmaan tietynlaiset geenit ja rasvainen ihotyyppi niin en helposti rypisty. Olen myös aina ollut huonoista elämäntavoista huolimatta kova urheilemaan enkä ota aurinkoa sekä käytän aurinkosuojavoiteita. Meikkaan myös enää todella harvoin. En nyt näytä miltään 10 vuotta nuoremmalta, mutta en siltäkään kuin vanhoista elämäntavoista voisi päätellä.
Juomme kaljaa...turvottaa rypyt veks
Vierailija kirjoitti:
Rasvainen ja paksu ihotyyppi ei rypisty.
Itselleni kosmetologi sanoi parikymppisenä kärsiessäni finneistä, että sun ihotyyppi on sitten sellainen, että se ei rypisty. Että ei se varmaan nyt lohduta, kun naama täynnä finnejä ja iho rasvainen. Olin että aijaa. No, oikeassa oli. Oon nyt 48 v eikä ole ryppyjä, iho on edelleen paksu ja rasvainen. Päänahka rasvoittuu vieläkin samaa tahtia kuin teininä (pitää pestä joka päivä). Veltostumista on hieman tapahtunut, mutta mitään juonteita tai ryppyjä ei ole. En ole ikinä ottanut enkä ota pistoshoitoja.
Mulla on sama. Hiukset on pestävä joka päivä ja naama on vieläkin rasvainen. N39
Mä oon ottanut botoxia muutaman kerran, auttaa kyllä kovasti. Lisäksi ihotautilääkäriltä vahva retinolivoide mitä käytän säännöllisesti. Hyvä aurinkosuoja ollut aina (koska en rusketu yhtään vaan pelkästään palan) niin sekin auttaa ja pitää myös maksaläiskät poissa. Mulla ei oo yhtään juonteita tai ryppyjäkään juuri, botox on tällä hetkellä jo hiipunut pois lähes mutta tilanne hyvä. Kaula sensijaan alkaa näyttää vähän veltolta ja ne vaakajuonteet syventyneet. En tiedä oikein onko mitään tehtävissä.
Mulla on paksu ja rasvainen iho ollut aina et eiköhän geenit tässä kuitenkin ole se tärkein. Uudet työkaverit luulee 35v mua mutta veikkaan just et se joku valahdus tulee tässä kuitenkin aika pian.
N48
Miehillä karvatupet ihon sisällä kuulema pitää ihon paremmassa kuosissa kuin naisilla. Luin jostain ihan oikeasta lähteestä. Sekin vielä...t. nainen 68 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tatskaa, läväriä, ketjua ja stretsfarkut vuodelta 1986? Ja tukkakin leikattu viimeksi silloin?
Olen tässä maailmassa varmaan melko kummajainen,minulla ei ole ensimmäistäkään tatuointia, eikä lävistyksiä,tukkani on puolipitkä ja ruskea ja kuljen varsinkin kesäsin mieluiten
mekossa:)
Vierailija kirjoitti:
Juomme kaljaa...turvottaa rypyt veks
Ottakaa juustonaksuja kans, turvottavat vielä paremmin ja on siloinen läskinaama sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä karvatupet ihon sisällä kuulema pitää ihon paremmassa kuosissa kuin naisilla. Luin jostain ihan oikeasta lähteestä. Sekin vielä...t. nainen 68 v
No näin on, näkeehän sen esim. Renny Harlinista!
Skippaan.
Ei pärstässä valittamista.
Ei todellakaan säily, ei suomalaiset tosiaan mitään missejä ole vs. nyt vaikka Keski-Eurooppa.