Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain viisikymppisillä ei näytä olevan yhtään juonteita?

Vierailija
22.08.2025 |

Itselläni kyllä näkyy naururypyt kun hymyilen, silmäkulmissa, jne. mutta esim. somessa jotkut samanikäiset ovat täysin rypyttömiä. Ja heidän kuvissaan ei ole siloittelevaa filtteriä, vaan zoomatessa ihohuokoset yms kyllä näkyvät. Silti silmien välissä, silmäkulmissa, otsalla, monella ei MITÄÄN iän tuomia merkkejä.

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että ns autusmikirjon ihmiset käyttävät vähemmän ilmeitä puhuesaaan ja heille ei tuu ryppyjä ja juonteita niin helposti kuin taviksille. Pitänee oaikkansa kun mietin tuttuja autismikirjon ihmisiä. Toki monet telijät vaikuttavat. Perimä, ihon paksuus jne. 

Vierailija
182/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole juonteita. Yksi näkyvämpi pystyjuonne on sibeliusryppy. Yksi, ei toista. Äitini 81v on sileäkasvoinen. Olen tosin käyttänyt useita vuosia Avitcidia ja Differiniä kuten hänkin mutta kai geeneilläkin vaikutus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus kirurgia on vastaus tähän

Vierailija
184/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverillani oli nuorena tosi paha akne selkää myöten. Nyt 60 v ei yhtään ryppyä. Koska iho.

Todettakoon, että näyttää ihan ikäiseltään. 

Vierailija
185/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverillani oli nuorena tosi paha akne selkää myöten. Nyt 60 v ei yhtään ryppyä. Koska iho.

Todettakoon, että näyttää ihan ikäiseltään. 

Koska iho? On meillä kaikilla iho. 

Vierailija
186/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit, itsellä ei ole juonteita vaikka lähes 60. Moni on ihmetellyt. 

Vierailija
187/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on juonteet hanurissaan.

Vierailija
188/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51-vuotias mies ja ei rypyn ryppyä kasvoilla. Iho sileä kuin 25-vuotiaalla. Paperit kysytään jos joskus viinaksia haluaa Alkosta hakea. Mutta yleisesti ottaen melko terveelliset elintavat. Geenit varmaan selittää suurimman osan.

Vierailija
189/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosikko, et viihdy auringossa ja nukut läpi elämän 9 tunnin yöunia, niin iho säilyy.

Yhteiskunta suosii päinvastaista elämäntyyliä, sen vuoksi harvinaista.

Vierailija
190/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 5-kymppisenä "pennun" näköinen ja minua luultiin paljon nuoremmaksi, kroppakin hyvä. Mutta 60 täytettyäni rupsahti rypyt naamaan, kaulaan ja käsiin kuin kerta heitolla, ja allitkin ilmestyi kuin tyhjästä. Vatsa pullahti esiin, vaikka ylikiloja ei ole tullut. Joku saattaisi kauhistua ja harmistua, mutta itse kohauttelen olkapäitäni. Samapa tuo. 60+

Minulle tuo tapahtui vasta 9-kymppisenä. 

Vierailija
191/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tupakoi, ei paahda ihoaan pilalle auringossa eikä ryyppää. Lisäksi välttelee turhia ihonhoitohommeleita ja -aineita, jotka vain ohentavat ihoa ja saavat sen ärtymään. Kosteuttaminen ja UV-suoja on jees. 

Juonteeton 60-vuotias

Vierailija
192/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:lla on juonteet hanurissaan.

Sinultako se puuttuu? Oletko muumi?

Vierailija
193/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus kirurgia on vastaus tähän

Ensinnäkin se on yhdyssana. Toisekseen mikään kirurgia ei silota syntyneitä aurinko- ja ryyppyryppyjä. Kirurgiasta jää näkyvä arpi korvan eteen ja hiusrajan yläpuolelle. Joillain siihen kasvaa sellainen sukkapuikon paksuinen kurttuinen makkara. Kuin lihaspagetti.

Vierailija
194/194 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51-vuotias mies ja ei rypyn ryppyä kasvoilla. Iho sileä kuin 25-vuotiaalla. Paperit kysytään jos joskus viinaksia haluaa Alkosta hakea. Mutta yleisesti ottaen melko terveelliset elintavat. Geenit varmaan selittää suurimman osan.

Onko sulla myös aivot sileät :D Ei vainkaan, onnea geeneistä. Et siis tupakoi etkä läsötä auringossa kuin työmies.