Miksi joillain viisikymppisillä ei näytä olevan yhtään juonteita?
Itselläni kyllä näkyy naururypyt kun hymyilen, silmäkulmissa, jne. mutta esim. somessa jotkut samanikäiset ovat täysin rypyttömiä. Ja heidän kuvissaan ei ole siloittelevaa filtteriä, vaan zoomatessa ihohuokoset yms kyllä näkyvät. Silti silmien välissä, silmäkulmissa, otsalla, monella ei MITÄÄN iän tuomia merkkejä.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Tytär asuu ulkomailla ja siellä moni on luullut häntä teiniksi jos on ilman meikkiä. On kuitenkin melkein 3kymppinen. Hän on blondi ja monet tummat näyttää siellä siis jo teininä vanhoilta.
Tämä tulee muuttumaan siinä 40-50v. Vaaleat repsahtaa ja ne tummat pysyvät samana.
Totta,valikoin viinini juuri sen perusteella,paljonko on lisättyä sokeria .Ja juon vain kuivia viinejä:)
Lopetin pämppäämisen ja yöelämässä riehumisen hieman yli parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla juonteeton naama? Iän mukanaan tuomat hymyrypyt ja muut juonteet tuovat ilmettä ja kaunistavat. Keinotekoisesti siloitellut kasvot 40+ ikäisillä vanhentavat kasvojen ilmettä. Helposti huomaa, kenellä on ihoa siloiteltu tai muuten kasvoja muokattu
Hyvin tehtynä ei muuten kaikilta huomaa.
Hyvä nesteytys pitää ainakin melko hyvin ihon sileänä. Samoin sellanen ravinto että kollageeni pysyy kasvoissa.Tietty pyöreys myöskin auttaa. Ei aurinkoa, ei ainakaan liikaa tai suoraan kasvoihin liiian pitkään.
Suomalaiset tuntuvat tykkäävän helteestä ja auringosta niin rypistyyhän sitä jos biitsillä loikoilee naama aurinkoon. Solariumit aikioinaan kanssa vanhensi.
Rasvainen iho. Hyvät geenit.
Ei minulla ole ryppyjä eikä juonteita, vaikka olen 60.
Rasvaiseen ihoon ei tule ryppyjä. Kaverini on tällainen. Ikää 57, eikä yhtään ryppyä. Oli nuorena todella paha akne. Todettakoon kuitenkin, että ihan ikäiseltään näyttää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nuoresta lähtien ottanut miesten orgasmit kasvoilleni ja hieronut spermat huolellisesti, myös dekolteeseen ja rinnoille. Ei rypyn ryppyä vaikka olen kohta jo viiskymppinen.
Pasi! Kukaan ei luule sua naiseksi, eikä sulla ole koskaan ollut naista. Mutta toki voit ruiskia omille käsilles ja hieroa lillinkisi naamaan. Tuskin se pahentaa nykytilannettasi.
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nuoresta lähtien ottanut miesten orgasmit kasvoilleni ja hieronut spermat huolellisesti, myös dekolteeseen ja rinnoille. Ei rypyn ryppyä vaikka olen kohta jo viiskymppinen.
Pasi! Kukaan ei luule sua naiseksi, eikä sulla ole koskaan ollut naista. Mutta toki voit ruiskia omille käsilles ja hieroa lillinkisi naamaan. Tuskin se pahentaa nykytilannettasi.
Pasi on kyllä oikeassa, mutta erehtyi eläinlajista. Tai ehkä Pasi on kirjallisesti lahjakas lohi. Lohen lillinki nimittäin nuorentaa:
Nythän Turkissa tehdään aunuksen silitystoimenpiteitä. Kävin ottamassa sellaisen sillä en tarvitse vielä muunlaisia hoitoja. Miehet ovat olleet suorastaan hullaantuneita rypyttömään ryppyreikääni.
Vierailija kirjoitti:
Monella on botoxia otsassaan. Mulla ei ole juonteita sen takia, etten rypistele naamaani. Osa ihmisistä tuntuu esim. puhuvan otsallaan, jolloin se on jatkuvassa liikkeessä ja rutistuu eri asentoihin. Vähemmästäkin rypistyy..
N44
Tosiaan botox on ihan arkipäivää erityisesti somessa olevilla.
Vierailija kirjoitti:
Tästä varmaan taas joku triggeröityy mutta suomalaiset näyttää tosi usein ikäistään nuoremmilta jos ovat pitäneet painon normaalissa ja elintavat kunnossa.
Johtunee vähäisestä altistumisesta voimakkaalle auringon uv-säteilylle näillä leveysasteilla ja siitä, että kylmään ilmastoon sopeutumisen seurauksena monilla hoikillakin suomalaisilla on kasvoissaan enemmän ihonalaista rasvakudosta kuin esimerkiksi etelä- ja keskieurooppalaisilla. Tämä rasvakudos saa kasvot näyttämään pyöreämmiltä ja sileämmiltä, vaikka on ihan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla juonteeton naama? Iän mukanaan tuomat hymyrypyt ja muut juonteet tuovat ilmettä ja kaunistavat. Keinotekoisesti siloitellut kasvot 40+ ikäisillä vanhentavat kasvojen ilmettä. Helposti huomaa, kenellä on ihoa siloiteltu tai muuten kasvoja muokattu
Joo mutta jos ikää jo on, niin kyllä huomaa onko luonnollisesti vanhentunut vai ei.
Joillain ei todella vaan ole ryppyjä. Itse otin just botoxia otsaan, ekan ja vikan kerran, oon kova likka nosteleen kulmia, ja nyt on suora otsa 😀
Lapsenkasvoisuus johtuu osittain telomeerien pitenemisestä. Telomeerit pitenevät, kun isoisä ja isä on ollut iäkäs eli päälle kolmekymppinen siittäessään lapsen. Googlatkaa "babyface telomere length".
Se, miten vanhana mies siittää lapsen, vaikuttaa monin tavoin lapsen geeneihin.
Mm. skitsofrenia todennäköisyys kolminkertaistuu jos isä on 45vee siittäessään vs. 25vee.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaiseen ihoon ei tule ryppyjä. Kaverini on tällainen. Ikää 57, eikä yhtään ryppyä. Oli nuorena todella paha akne. Todettakoon kuitenkin, että ihan ikäiseltään näyttää kuitenkin.
Juonteita kuitenkin tulee helposti. Rasvainen, paksu iho on usein raskas ja menee syville vekeille ilmehtiessä. Tämän takia miehillä on yleensä syvemmät juonteet, kun ihokin on paksumpi. Minulla itselläni on tällainen aika miestyyppinen, paksu, rasvainen iho jossa ei tosiaan ole yhtään sellaista hentoa pintaryppyä kuten ohutihoisilla naisilla, mutta hyvinkin selkeät ja paksut ilmejuonteet kuten nasolabiaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa
Kasvojen luusto. Jos on korkeat poskipäät, naama ei valahda. Pitkässä matalaposkipäisessä naamassa nasolabiaalijuonteet on jo nuorena valmiiksi.
80-vuotias kaverini, tarkka nainen, sanoi että miehille tulee vähemmän ryppyjä koska naamajumppa tulee parranajon yhteydessä ja päivittäin toistuvana vaikuttaa. Kuulostaa loogiselta.
Viinessäkin on eroa. Alkossa voi katsoa niistä tuotteen ilmoituslapuista kuinka monta grammaa sokeria juoma sisältää,Alkon verkkosivuilla on sama tieto.