Miksi joillain viisikymppisillä ei näytä olevan yhtään juonteita?
Itselläni kyllä näkyy naururypyt kun hymyilen, silmäkulmissa, jne. mutta esim. somessa jotkut samanikäiset ovat täysin rypyttömiä. Ja heidän kuvissaan ei ole siloittelevaa filtteriä, vaan zoomatessa ihohuokoset yms kyllä näkyvät. Silti silmien välissä, silmäkulmissa, otsalla, monella ei MITÄÄN iän tuomia merkkejä.
Kommentit (180)
Botoxilla saa sileän otsan, mutta jostain syystä se näyttää nostavan hiusrajaa. Kaljuuntuva hiusraja otsassa vanhentaa tehokkaasti.
Kaikki vanhenemme, eri tahtiin mutta vääjäämättä. 90 luvulla syntyneetkin alkavat lähestyä jo keski-ikää vaikka juuri elivät parasta nuoruuttaan. Hups, kuinkas siinä niin kävi ja missä välissä?
Repertuaariini lisään vielä kaikki vitamiinit;B+ C-vitamiinit, kollageenijauhetta ,helokkiöljykapselieta,sinkkiä,kurpitsan- siemenöljyä,avocadoöljyä,ynnä säännöllinen seksielämä:)
Botoxia en ole ottanut koskaan,muuten mennään luomuna,vain nuo edellä luetellut ihonhoito rutiinit:)
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saa sileän otsan, mutta jostain syystä se näyttää nostavan hiusrajaa. Kaljuuntuva hiusraja otsassa vanhentaa tehokkaasti.
Just katoin kun Jasmin Hamid oli tv:ssä. Otsa on sileä.
En ole enää työelämässä ,enkä ole joutunut valvomaan vauvan koliikki-öitä lapsettomana,elämäni on stressitöntä:)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhenemme, eri tahtiin mutta vääjäämättä. 90 luvulla syntyneetkin alkavat lähestyä jo keski-ikää vaikka juuri elivät parasta nuoruuttaan. Hups, kuinkas siinä niin kävi ja missä välissä?
Tämä, niin tämä. Ensin on tunne että nuoruus kestää ikuisesti, sitten alat ihmettelemään mitä ihmeen äänekkäitä teinejä ja siloposkia on ravintolat ja kaikki paikat nykyään täynnä? Minähän se nuori olen, mitä nämä tyypit ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just katoin kun Jasmin Hamid oli tv:ssä. Otsa on sileä.
Kurkkaapa Ultra Bran Terhin uusimpia kuvia.
Ryypätään rypyt sileäksi, siinä salaisuus.
Jatkuvalla Botoxin käytöllä saa Jussi Halla-Ahon hiusrajan.
Paljon vettä ja vihreää teetä,ynnä edellä mainitsemani ihonhoito-rutiinit.Aika paljon minulla meneekin aikaa ja rahaa,huolehtiessani ihostani! Aikaa kun on:)
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvalla Botoxin käytöllä saa Jussi Halla-Ahon hiusrajan.
Tai sitten silmäluomet näyttävät lurppanoilta, kun kulmakarvat roikkuvat naamassa toimimattomina.
Spermat kasvoille viikottain, pysyy rypyt poissa.
En ottaisi botoxia vaikka,otsalle minulle on tullut 2-isoa juonnetta jo parikymppisenä,olen elämässäni itkenyt paljon, mutta myös nauranut .Vaikka muuten olen rypytön,juonteisiini eivät auta edes muut ihonhoito-rutiiniini.Lisäksi on totta,että olen vartaloltani pyöreä,kun vaihdevuosissani lihoin,pyöreät kasvot näyttävät nuoremmlta, se on sitä lapsenpyöreyttä!
Paljon kasviksia,kalaa,hyviä rasvahappoja,ei juuri punaista lihaa,tämä lisäys vielä:)
Ai niin,piti mainita sokeri,en syö,enkä juo sokerisia,en kaljaa,en siideriä,en lonkeroa,en väkeviä,vain viiniä ja sitäkin vain kohtuudella,2 lasia kerralla!Sokeri on myrkkyä ja vanhettaa ihoa!Toki viinissäkin sitä,on,mutta ei niin paljon kuin edellä mainituissa!En ole koskaan myöskään ottanut ottamalla. aurinkoa,ihoni palaa herkästi,enkä rusketu,jote minun on ihan turha edes ottaa. aurinkoa,käytän suojakerroin 50 aina meikin alla.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntavoista aina puhutaan, mutta esim. yksi tällainen silonaama on alkoholia aika paljon kuluttava - ei mikään "dokailija", mutta viikoittain kuitenkin viiniä, kuohuviiniä, drinkkejä, usein useampanakin päivänä. Ja ainakin alkoholin kanssa polttaa myös tupakkaa. Eikä ole liikunnallinen.
Saako kuvankäsittelyllä/filtterillä valikoidusti juonteita/ryppyjä poistettua?
Juuri tuollaisen tunnen minäkin, oikeastaan juo viiniä reilusti joka päivä. Nainen siis, 60v. ja kasvot on laaseroitu rypyistä, joten hyvältä näyttää rypyttömät kasvot, läskiä sensijaan on ruhoon kertynyt vähän liikaa ja sitä tuskin voi laaseroida pois. Tyyristä on laaserointi, muistaakseni kertoi yhden kerran maksavan 600-700 e.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 65-vuotias ja yhtään ei ole juonteita, eikä kasvoissa ryppyjä, mutta kaulasta on tullut ruma. Siinä on pieniä ryppyjä ja näyttää inhottavalle. Rasvaan kyllä kovasti ja joskus näyttääkin sileämmälle, mutta sitten taas :(
Sama täällä. Useasti rypyttömyyttäni ihmetellään, joten sanon syyksi sen, ettei ole ollut parisuhteen paineita. Olen valtaosan elämästäni ollut yksin, tosin olosuhteiden pakosta ja vastentahtoisesti. Parisuhteessa ollessani huolia ja surua on ollut enemmän, joten olen näyttänyt rasittuneelta, väsyneeltä ja surulliselta. Ei ole ollut onnea.
Kun ei tule paljon naurettua.