Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mistään enää laadukkaita ja käyttöä kestäviä pyyhkeitä?

Vierailija
21.08.2025 |

Olen ostanut useita pyyhkeitä vuoden aikana ja aina ne hajoaa. Yleensä lähtee ripustuslenkki, sauma purkautuu tai tulee langanpurkaumia. Kokeiltu on mm. Finlayson, Alvalinen ja Gant

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhat, hyvät pyyhkeet. Nyt ostin luhtaa. Lenkit menivät HETI poikki, ja pyyhkeet eivät ime. Menevät roskiin.

Vierailija
2/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt noista Luhdan pyyhkeistä. Vaatii vaan muutaman pesun, että niistä tulee karkeita ja kuivaavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamamit on hyviä, lähes 10 vuotta käytössä vanhimmat ja ei mitään vikaa.

Vierailija
4/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanhat, hyvät pyyhkeet. Nyt ostin luhtaa. Lenkit menivät HETI poikki, ja pyyhkeet eivät ime. Menevät roskiin.

Imuteho paranee pesujen myötä. Ja ethän käytä huuhteluainetta? 

Vierailija
5/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamamit on hyviä, lähes 10 vuotta käytössä vanhimmat ja ei mitään vikaa.

En tykkää. Tuntuu kuin lakanaan pyyhkisi. 

Vierailija
6/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sinulla olevan karhea iho jos nyky pyyhkeet eivät kestä ihon pyyhintää.

Vierailija
7/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo 10v jatkuvassa käytössä Ikeasta ostetut kylpypyyhkeet. Ovat edelleen kuin uudet.

Vierailija
8/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kierrätyskeskuksesta laadukkaita tuotteita. Ei pidä ulkonäön antaa hämätä. Ostin esim vanhan kalliin merkin -koppuraisen ja vähän rumaksi värjääntyneen- pyyhkeen.  Pesin sen 95 asteessa saman väristen kanssa. Ja kas, sain pullean ja laadukkaan pyyhkeen. Se ei pesun jälkeen kutistu kanttauksen kohdalta.

Nykyajan merkeissä säästetään aineissa ja ne tehdään jossain Pakustanissa.

Esim Järvimuoti vaatteet 70-luvulta voivat olla uudenveroisia.

Vierailija
9/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin olisi etsinnässä reilun kokoisia froteekylpypyyhkeitä. Ei hamamia vaan paksua froteeta. Ja isompia kuin normaalit 70x150 koska tulevat vieraspyyhkeiksi vilvoittelukäyttöön rantasaunalle. Siis sellaisiksi mikä päällä voi ronskisti istua ulkona eikä vilku genitaalialueet näkyvillä isommillakaan miehillä.

Vierailija
10/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama juttu, kun palstalla joku tulee kysymään uusien hyvien pyyhkeiden tai lakanoiden perään. Ketjuun tulee monta ihmistä jotka kehuu omia 10-20 vuotta vanhoja tekstiilejä. Mutta kun kysymys koskee uusia tuotteita eikä jotain ikivanhaa Ikeaa...

Vierailija
11/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut vuosikymmeniin uusia pyyhkeitä . Silloiset Lexingtonit ovat ainakin olleet priimaa ja kestäneet pesut  ja kuivausrummut muuttumattomina.

Vierailija
12/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla yllätys, mutta Ikealla on.

Vierailija
13/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Roberto Cavallia. Ollut jatkuvassa käytössä yli 5 vuotta, pesen 90 asteessa, ovat kuin uusia. 

Vierailija
14/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapuan Kankurit, verkkokauppa myös.

Vierailija
15/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sama juttu, kun palstalla joku tulee kysymään uusien hyvien pyyhkeiden tai lakanoiden perään. Ketjuun tulee monta ihmistä jotka kehuu omia 10-20 vuotta vanhoja tekstiilejä. Mutta kun kysymys koskee uusia tuotteita eikä jotain ikivanhaa Ikeaa...

Niin totta. Ei se auta kertoilka niistä hyvistä ostoksistaan, kun apua kysellään.

minäminäminäminunminununnutanunnutan

Vierailija
16/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alle vuodessa hajoaa veisin ostopaikkaan vaihdettavaksi uuteen, kyllä pyyhkeen pitää kestää kauemmin.

Vierailija
17/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on joko pellavaa tai jotain sekoitetta. Pellavapyyhkeitä saa käyttää ensin viisi vuotta että ne pehmenee tarpeeksi ja alkavat imemään vettä. Olisiko jollain merkillä hyviä puuvillaisia pyyhkeitä?

-ohis

Vierailija
18/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Tokmannin halvempaa mallia. Joku 10 e tarjouksessa kylpypyyhe. Kestää 60 astetta pesua. Sopivan ohut, kuivuu. Kierrätän sitten, ei tarvitse kestää ikuisuuksia. 

Vierailija
19/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Heidän tuotteensa ovat hyviä ja käytössä pehmenevät. Miinus on niiden ryppyisyys, joka ei kaikkia miellytä. 

Mutta ylipäätään pellavapyyhe on paras.

Vierailija
20/65 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita? :D Pitääkö olla edukkaitakin. :D:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän