Hei nainen. Lähtisitkö johonkin ohjelmaan jossa sinun tulisi yöpyä yksin metsässä teltassa miehen kanssa.
Kommentit (204)
En lähtisi kenenkään vieraan kanssa.
Onko tässä oikein hakemalla haettu jänniä lopputuloksia?
No riippuu täysin miehestä, jonkun iranilaisen vapaaottelijan kanssa en lähtisi.
Lähtisin, jos se mies on Jason Momoa 💋🏕 Voitaisiin nuolla toistemme jätskejä 🥵
Nää monet tvformaatit on asetelmiltaan oikein ajamassa erinäisiin seksuaalisiin selkkauksiin. Sitten itkemään jälkikäteen. Luultavasti noissa tapahtuu paljonkin sellaista mikä ei päivänvaloon tule.
Onko sellainen ohjelma nyt tulossa?
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.
Eihän näitä juttuja kerrota osallistujille etukäteen mitä siellä tulee tapahtumaan. Ne tulee yllätyksenä ja siten joudut siellä paikanpäällä miettimään lopetatko koko homman vai jatkatko. Painostus on tietenkin kova tuotantoyhtiön puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin, jos se mies on Jason Momoa 💋🏕 Voitaisiin nuolla toistemme jätskejä 🥵
Vieläkö on tilaa yhdelle joka käyttää Rexonaa? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.
En demonisoi aloituksesta miehiä. Minusta vain ylipäätään on täysin älytöntä tuollainen. Se voi olla yhtä hyvin nainen joka tuollaisessa tilanteessa on syyllinen.
Minuakin ärsyttää nimenomaan se että ylipäätään naisen ei nykyään tarvitse ajatella että käytä järkedi äläkä mene vääriin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu täysin miehestä, jonkun iranilaisen vapaaottelijan kanssa en lähtisi.
Nehän on just parhaita, saa takuulla melaa mekkoon.
Jos korvaus olisi tarpeeksi houkutteleva ja saisin ottaa koirani telttaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän näitä juttuja kerrota osallistujille etukäteen mitä siellä tulee tapahtumaan. Ne tulee yllätyksenä ja siten joudut siellä paikanpäällä miettimään lopetatko koko homman vai jatkatko. Painostus on tietenkin kova tuotantoyhtiön puolelta.
Mutta kun noista saa vissiin rahaa pirun hyvin.
Koko homma on aivan perseestä kun osa osallistujista on ollut aiemmin syytteessä seksiaalisesta häiriinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.En demonisoi aloituksesta miehiä. Minusta vain ylipäätään on täysin älytöntä tuollainen. Se voi olla yhtä hyvin nainen joka tuollaisessa tilanteessa on syyllinen.
Minuakin ärsyttää nimenomaan se että ylipäätään naisen ei nykyään tarvitse ajatella että käytä järkedi äläkä mene vääriin tilanteisiin.
Se on sinun osasi, heikko nainen...
Vierailija kirjoitti:
Koko homma on aivan perseestä kun osa osallistujista on ollut aiemmin syytteessä seksiaalisesta häiriinnästä.
Ketkä?
Eivät ole tienneet etukäteen minkälainen toteutus tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.En demonisoi aloituksesta miehiä. Minusta vain ylipäätään on täysin älytöntä tuollainen. Se voi olla yhtä hyvin nainen joka tuollaisessa tilanteessa on syyllinen.
Tai miehellä ei tule mieleen jättää naista rauhaan. Ei nainen ole vastuussa miehen käytöksestä, sika käyttäytyy kuten sika käyttäytyy, viis naisesta.
No en takuulla lähtisi.