Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe
Mutta ethän sä perheestä välitä, ainoastaan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe
Lapset löytävät aikuisena sitten kumppaniksi samanlaisen pettäjän tai jotakin pahempaa.
Ei ole varaa, elän kumppanin siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe
Mutta ethän sä perheestä välitä, ainoastaan itsestäsi.
Onhan niitä sellaisia, jotka haluavat pitää sekä perheensä, että oman hupinsa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut nauttii pelaamisesta
Opiskelupaikassa on yksi äijä (opettaja), joka pelehtii näkyvästi runsaasti nuoremman mimmin kanssa sekä työ- että vapaa-ajallaan. Ei juuri kotonaan viihdy. Taitaa vaimonsa olla melkoinen lapanen, kun ylpeys kestää tuollaisen. En käsitä, miten jonkun moraali antaa käyttäytyä tuolla tavalla. Miksei ota eroa vaimostaan?
Pettäjän tie, on tuskainen käy harhaan
Vei valhees sun mun eloni ainaiseks.
Koska perhe ja parisuhde täyttää tietyt tarpeet ja sitten sivusuhteet jotkin muut tarpeet.
Eihän se reilua ole jos petos salataan ja petetty osapuoli on ollut siinä uskossa että parisuhde on eksklusiivinen.
Koska ei tarvitse. Ei vanhaa autoakaan hävitetä ennenkuin uutta on koeajettu. m38
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Tietääkö vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Jättää kenet?
No sen petetyn.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on ok miehen vaimolle?
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sinusta oikein vaimoa kohtaan? Onko miehellä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö vaimo?
No ei tietenkään tiedä. Miksi kysyt noin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on ok miehen vaimolle?
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö vaimo?
No ei tietenkään tiedä. Miksi kysyt noin tyhmiä?
Eli pystytte pitämään pelehtimisenne täysin salassa?
Jättää kenet?