Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suuri osa ihmisistä vihaa tupakoitsijoita?

Vierailija
20.08.2025 |

Tarttee varmaan alkaa käyttään peukkua niin sit se tupakka ei haise.

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakotatte meidät muut passiiviseen tupakointiin julkisilla paikoilla

Älä tunkee iholle. Pysy välimatkan päässä. Kierrä, tee kaikki mahdolliset temput kiertääksesi se näet on AINA mahdollista. Lopeta ruikutus, se röökiä vetävä ei tee rikosta vaikka julkisella paikalla imuroi röökiään. Kielletyt alueet on erikseen merkitty. Muista myös itse, ettet hajupierujasi ampuile julkisella paikalla, pahemmalta se pssska haisee kun röökin savu. Siks toiseen savu katoaa taivan tuuliin sekunneissa pierun leijuu pitkään.

Tupakoija haisee silloinkin kun ei polta, joten ei tupakoijia bussiin, teatteriin, tai yhtään mihinkään, missä ei pääse haisulia pakoon. 

Ei todellakaan haise. Joskus

kyllä muuten haisee. Vuosia tupakoineen ihmisne ihohuomoksistakin lähtee se krematorion haju, kun kävelee ohi. 

Vierailija
62/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mie vihaa. Ihmisii ne tupakoitsijatkin ovat. Suodaan se ilo heille, se kun on riippuvuus, siinä missä ruoka, huumeet, viina, pelihimo ym. Sairauksia kaikki tyyni, koska riippuvuus on nykyään sairaus, siksi ei ole syytä vihata sairaita ihmisiä. 

Suodaanko samalla ilo kaikille muillekin väkvaltarikollisille kulkea kadulla hakkaamassa ihmisiä ja pedoille käyttää lapsia hyväsi. Kato ihmisii nekin ovat ja riippuvuus sekin on missä muutkin. 

Peukun käyttäjiä pitää varoa kaiken muun vaaran lisäksi, on tää hieno maa👎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan vakiokaava olisi: "Kuinka moni vihaan tupakoitsijoita?" Pitäähän niitä tilastoja muistaa kerätä.

Jos minä jotain vihaan niin moralisoijia.

Vierailija
64/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"suuri osa ihmisistä" on tällä hetkellä pelkkää piikkiproteiinia (THL:n mukaan 86%) ja tupakka tappaa tuhoaa piikkiproteiinia. Siinä syy miksi yksi osa piikitetyistä ei oo viel kupsahtanut siis tupakoijat.

Kaiken kaikkiaanhan tupakka on hitaasti tappavaa myrkkyä ja yksi näistä yli 3 tuhannesta myrkystä tappaa piikkiproteiinit.

Ole huoleti kaikki me kuollaan säätyyn katsomatta 👍

Vierailija
65/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu että narsisteista ei tykätä. Tupakoitsijan on tarve mennä parvekkeelle röökille vaikka se on taloyhtiössä kiellettyä ja savut yläkerran auki olevasta parvekkeen ovesta sisälle. Jännää, että ei tykätä...

I-juna saapuu steissille ja juna tyhjenee sadoista ihmisistä ja röökaajan pitää sytyttää rööki palamaan, vaikka sekään ei ole sallittua ja kaikki saa hengitellä savuja, kun yhdellä i di ootilla on nikotiinin tarve. Jännää, että ei tykätä...

Olin yks vuosi Jyväskylässä rallien aikaan odottamassa ja istumassa kävelykadun lähellä poikittain menevällä kadulla kiinteillä penkeillä. Näitä penkkejä oli useampi ja suurinosa tyhjillään. Niin eikö tähän pitänyt joku 50v äm män tulla kaverinsa kanssa polttelemaan röökiä juuri siihen ja minä joka olin ensimmäisenä siinä piti siirtyä siitä savusta seuraaville penkeille. Jännää, että ei tykätä...

Jyväskylässtä pääsemmekin onnibu

Voimakain ja vaarallisin tekee mitä lystää. En minä uskalla valittaa kaulatatuoidulle miehelle. Monesti se ei ole edes tupakka, vaan hajussa on jotain muutakin seassa.

Vierailija
66/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mie vihaa. Ihmisii ne tupakoitsijatkin ovat. Suodaan se ilo heille, se kun on riippuvuus, siinä missä ruoka, huumeet, viina, pelihimo ym. Sairauksia kaikki tyyni, koska riippuvuus on nykyään sairaus, siksi ei ole syytä vihata sairaita ihmisiä. 

Suodaanko samalla ilo kaikille muillekin väkvaltarikollisille kulkea kadulla hakkaamassa ihmisiä ja pedoille käyttää lapsia hyväsi. Kato ihmisii nekin ovat ja riippuvuus sekin on missä muutkin. 

Mitä mediaan on uskominen, niin peukun käyttäjät poistuvat aika nopeasti keskuudestamme. Luojan kiitos. Tupakka on vähän hitaampi ja kalliimpi tap pa ja

Vierailija
67/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukku on tällä hetkellä parasta mitä yhteiskunta tarjoaa. Tarjolla on työttömyyttä, kodittomuutta ja työttömyyden lisäksi pätkätöitä joista suurin osa ei taloudellisesti kannata, vaan väsyttää. 

Ihmiset valitsevat mieluummin peukun, kun vankeuden vuokra-asunnossaan ja työtä tehdessään. Sama kuin vankeus. 

Siispä he valitsevat mieluummin kuoleman ja nautinnollisen peukun.

Vierailija
68/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetun peukun käyttäjiä näkyi usassa kaduilla aika usein. näki hyvin, ketkä olivast juuri aloittaneet: ne hämähäkkimiestä leikkivät sääliöt, sitten kun käyttö jatkuu, niin ihmisestä tulee enemmän zombi, joka vain vaeltaa kapungin katuja ja ehkä mumisee jotain tunistamatonta ja sitten kuolo korjaakin kaverin muille maille.  Olispa tupakka yhtä nopea. 

Vierailija
69/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukku on tällä hetkellä parasta mitä yhteiskunta tarjoaa. Tarjolla on työttömyyttä, kodittomuutta ja työttömyyden lisäksi pätkätöitä joista suurin osa ei taloudellisesti kannata,

Mut tupakka parempaa?

Vierailija
70/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sua nyt sentään vihaa, mutta en kyllä halua olla lähelläkään, ellei ole pakko, juuri sen hajun takia. Jos sun ainoa ratkaisu on käyttää sen sijaan peukkua, niin siitä vaan, ei kuulu mulle. Mutta jos haju vaihtuu aggressiiviseen käytökseen, niin ei se ainakaan lisää haluja olla missään tekemisissä.

Vierailija
71/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoo pahe on polttaa tupakkia. Se rentouttaa ja rauhottaa. Koskaan en polta bussipysäkeillä enkä sisäänmeno-ovien lähettyvillä. Lisäksi mulla on taskutuhkis jossei satu olemaan tuhkista lähellä. Älä syyllistä mua vaan anna mun olla!

Vierailija
72/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan tapana pistää sikaariksi lenkkipolun kuntolaitteiden puiston penkillä. 

Ensin juoksin reteesti rataa ympäri kunnolla tai vain puolentunnin lämmittelyn verran. Sitten menin leuanvetotangolle ja vedin sen kolkyt leukaa. Aina paljon treenaajia siinä. 

Kevein askelin sitten suorituksen jälkeen penkille ja ganstana sikaari suuhun ja kukaan ei sanonnut mitään. 

Koska suoritusten keskitaso oli kymppiä ja kovin veti sen 22 epäpuhtaasti. Naureskelin vähän hampaita kiristellen suoritukselle. En sanonut mitään että korjaappa tekniikkaa.

Tein 33 hitaasti nautiskellen sikaarin jälkeen. Ja vielä kolmannet 28kpl.  

Muistakaa että tupakointi kuuluu yksilönvapauksien piiriin.

Vierailija
73/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nikotiini on huume ja koska nikotiini aiheuttaa voimakasta riippuvuutta ja on terveydelle erittäin vaarallinen aine. En vihaa tupakoitsijoita mutta vihaan heidän tyhmyyttään ja sinisilmäisyyttään.

Vierailija
74/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tupakoitsijoiden itsekkyyden takia. Tupakoitsija yleensä polttaa tupakkaa missä tykkää, riippumatta siitä, kuinka paljon haittaa siitä muille on, esim. parvekkeella.

Minuakin häiritsee muiden ihmisten kolina, töminä, musiikin jumputus, lasten huutaminen yms. joten poltan tupakkaa parvekkeella ihan ilman mitään moraaliongelmia.

Mikään mainitsemistasi asioista ei ole terveydelle vaarallista kuten tupakointi on.

Vierailija
75/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan tapana pistää sikaariksi lenkkipolun kuntolaitteiden puiston penkillä. 

Ensin juoksin reteesti rataa ympäri kunnolla tai vain puolentunnin lämmittelyn verran. Sitten menin leuanvetotangolle ja vedin sen kolkyt leukaa. Aina paljon treenaajia siinä. 

Kevein askelin sitten suorituksen jälkeen penkille ja ganstana sikaari suuhun ja kukaan ei sanonnut mitään. 

Koska suoritusten keskitaso oli kymppiä ja kovin veti sen 22 epäpuhtaasti. Naureskelin vähän hampaita kiristellen suoritukselle. En sanonut mitään että korjaappa tekniikkaa.

Tein 33 hitaasti nautiskellen sikaarin jälkeen. Ja vielä kolmannet 28kpl.  

Muistakaa että tupakointi kuuluu yksilönvapauksien piiriin.

Oikeistolainen hienostunut tapa! PResiis

Vierailija
76/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaisten elämä on niin helppoa ja turvallista että ongelmia pitää keksiä itse. Tupakoinnista valittajan vanhemmat ja isovanhemmat ja koko Suomen kansa olivat aikoinaan passiivisia tupakoitsijoita koska kaikkialla sai polttaa. Kukaan ei valittanut tupakoinnista koska ihmisillä oli oikeitakin ongelmia. 

Vierailija
77/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo hajuhan se on se syy. Mutta en minä ainakaan tupakoitsijoita vihaa. Olen sen verran vanha, että muistan lapsuudestani vielä tuon tupakoinnin. Nykyiset tupakoitsijat ovat jotenkin ihanan retroja. Vähän kuin paluu 70-luvulle.

Vierailija
78/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukku on tällä hetkellä parasta mitä yhteiskunta tarjoaa. Tarjolla on työttömyyttä, kodittomuutta ja työttömyyden lisäksi pätkätöitä joista suurin osa ei taloudellisesti kannata,

Tähän on selvästi menty. 

Huomattu tavallaan huijaus ja tukiakaan ei saisi käyttää vaan pitäisi mennä töihin, mutta töitä ei vain ole. 

Se ajaa peukuttamaan varmasti. Tupakka ei varmasti tarjoa samalaista lohdutusta, niin stressaavassa elämäntilanteessa. Onhan niitä vähäjärkisiä, jotka vuodesta toiseen asuu pienessä vuokra-asunnossa tuijotellen seinäkelloa ja käyden pätkätöissä ja mitään ei jää säästöön. Sitten on aika hakea tukia kun on työt loppu. Osa sietää tätä ja ei aivot vaadi mitään suurempaa. Heille on siistiä mennä ulkoilemaan autoteiden vierelle "lenkkeilemään". Marketissa asiointi on jännittävää ja siitä riittää kerrottavaa loppupäiväksi.

Täysin näköalatonta menoa. Ei ihme että alkaa suu napsua peukkua sellaisilla jotka kaipaa elämältä enemmän.

Vierailija
79/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ainoo pahe on polttaa tupakkia. Se rentouttaa ja rauhottaa. Koskaan en polta bussipysäkeillä enkä sisäänmeno-ovien lähettyvillä. Lisäksi mulla on taskutuhkis jossei satu olemaan tuhkista lähellä. Älä syyllistä mua vaan anna mun olla!

vapettaisit saatana

Vierailija
80/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on ainoa eutanasian muoto alkoholin lisäksi mikä sallitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan