Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suuri osa ihmisistä vihaa tupakoitsijoita?

Vierailija
20.08.2025 |

Tarttee varmaan alkaa käyttään peukkua niin sit se tupakka ei haise.

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet päätellyt suurimman osan vihaavan tupakoitsijoita?

Vierailija
2/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tupakoitsijoiden itsekkyyden takia. Tupakoitsija yleensä polttaa tupakkaa missä tykkää, riippumatta siitä, kuinka paljon haittaa siitä muille on, esim. parvekkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet päätellyt suurimman osan vihaavan tupakoitsijoita?

Kunhan kysyin.  Tykkään täällä pitkin päivää kysellä, yleensä kysymykseni kuuluu "miksi joku tai miksi jotkut"

AP.

Vierailija
4/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että suuri osa ihmisistä vihaa tupakoitsijoita. Aika suuri osa ihmisistä on itse tupakoitsijoita. Kaikki on kiinni siitä että ottaa tupakoimattomat ihmiset huomioon, eikä pakota muita hengittämään savua paikoissa johon tullaan ihan muusta syystä.

Itse inhoan migreeniä sairastavana tupakan hajua ja savua, joka voi oikeasti pilata koko päivän jos joudun kulkemaan työmatkalla pidemmän ajan sauhuttelevan henkilön takana ja saan siten voimakkaan päänsäryn. Aina ei ole mahdollista kävellä etäällä tai vaihtaa kadunpuolta.

En silti syytä tupakoitsijaa mahdollisesta migreenikohtauksesta. Sen sijaan ajattelen heistä erittäin ikävään sävyyn, jos he polttavat suoraan kaupan ulko-oven edessä tai pistävät palamaan  bussipysäkin katoksen alla tai aivan sen vieressä, vaikka säätila on hyvä ja bussin tuloon on aikaa. 

Vierailija
5/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan lesboja ja feministejä. Röökin polttajat on sinänsä ok, paitsi jos on lesbofeministi.

Vierailija
6/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani polttaisi tai vaikka söisi niitä tupakoitaan 24/7, kerrostaloasujana ei ole kiva haistelle jokapäivä tupakan hajua tunnin välein.

Vierailija
7/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi joku inhoaa kun toinen tuottaa löyhkää ja muille terveyshaittaa? Mietipä hetki itse!

Vierailija
8/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tupakoitsijoiden itsekkyyden takia. Tupakoitsija yleensä polttaa tupakkaa missä tykkää, riippumatta siitä, kuinka paljon haittaa siitä muille on, esim. parvekkeella.

Niin ja yleensä aikuiset ihmiset osaavat laittaa roskat roskikseen, mutta nämä aivonsa savustaneet retardit kuvittelevat, että tumpin voi kyllä tiputtaa maahan...

Vierailija
9/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellaista tupakoitsijaa on turha vihata, joka pyrkii tupakoimaan aiheuttamatta sillä haittoja sivullisille. Naapurini käy tupakalla aina tupakkapaikalla eikä heittele tumppeja maahan. Osa tupakoitsijoista on tällaisia, eivätkä he ansaitse vihaa niskoihinsa.

Vierailija
10/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tupakansavua ja -hajua, se on kuitenkin eri asia kuin että vihaisin tupakoitsijaa.

Vierailija
11/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla raivostuttaa kun joku alkaa tupakoida yleisömeressä. En käsitä miksi suhtautuisin neutraalisti tai iloisesti siihen että joku siinä vieressä levittää syöpää aiheuttavaa haisevaa myrkkykaasua hengitysilmaani. 

Vierailija
12/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. 

Olin kerran pysäkillä ja pyrytti rankasti. Pienessä katoksessa oli minun lisäkseni äiti lastenvaunun kanssa ja yksi sauhuttelija. Sanoin sauhuttelijalle suoraan, että joko menet katoksen ulkopuolelle tupakoimaan tai sammutat savukkeesi. Älysi sitten itsekin typeryytensä ja tumppasi röökinsä.

Vierailija
13/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi joku inhoaa kun toinen tuottaa löyhkää ja muille terveyshaittaa? Mietipä hetki itse!

Varmaan samalla logiikalla vihaat piereskelijöitäkin? Pieru haisee tosi pahalle ja saastuttaa ilmaa.

Vierailija
14/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. 

Olin kerran pysäkillä ja pyrytti rankasti. Pienessä katoksessa oli minun lisäkseni äiti lastenvaunun kanssa ja yksi sauhuttelija. Sanoin sauhuttelijalle suoraan, että joko menet katoksen ulkopuolelle tupakoimaan tai sammutat savukkeesi. Älysi sitten itsekin typeryytensä ja tumppasi röökinsä.

Voi kuinka kauheaa. Itse muistan ajan jolloin oli aika yleistä, että lapsiperheidenkin kodeissa tupakoitiin. Siis ihan sisätiloissa. Samoin työpaikoilla, julkisissa liikennevälineissä, baareissa, ihan joka paikassa. Eikä me mitään joukkosairastumisia nähty. Ei tuo toki järkevää ollut, mutta aika hysteeriseksi on nykyään mennyt tuo tupakansavusta meuhkaaminen.

Vierailija
15/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotatte meidät muut passiiviseen tupakointiin julkisilla paikoilla

Vierailija
16/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakotatte meidät muut passiiviseen tupakointiin julkisilla paikoilla

Entä passiivinen alkoholin käyttö? Kokemuksia kellää? On kuitenkin suurempi ja kalliimpi kansanterveyen kannalta. Hiksi kaljan hintaa ei nosteta? Tuplaverot ny ainakkii.

Vierailija
17/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vihataan, jotka eivät yhtään ajattele toisia ja mene tupakoimaan paikkaan, josta ne myrkyt ei leviä toisten kehoihin tai koteihin. 

Vierailija
18/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla joku huonompi jota saa paheksua ja vihata. Tupakoija sopii siihen tarkoitukseen oikein hyvin, vaikka tupakoijat on jo antaneet paljon periksikin. Enää ei poltella baareissa tai parvekkeilla, eikä sisätiloissa ole tupakkakoppeja työpaikoilla niin kuin ennen, ulos jonnekin pihan perälle köpötetään häpeissään polttelemaan. Mutta aina voi keksiä lisää kiusaa. Korotetaan hintoja pikku hiljaa jatkuvasti, siirretään tupakkapaikkoja aina vaan kauemmaksi ellei sitten poisteta kokonaan jne.

Vierailija
19/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain huono tekosyy suunnata vihaa johonkin. Saa tekosyyn purkaa kiukkua. Vihaajat vihaavat yleisesti kaikkea muutakin. Tupakoiva on tekosyy.

Vierailija
20/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. 

Näin, parempi ihminen ojentaa typerää pahaa tupakoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan