Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suuri osa ihmisistä vihaa tupakoitsijoita?

Vierailija
20.08.2025 |

Tarttee varmaan alkaa käyttään peukkua niin sit se tupakka ei haise.

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaisten elämä on niin helppoa ja turvallista että ongelmia pitää keksiä itse. Tupakoinnista valittajan vanhemmat ja isovanhemmat ja koko Suomen kansa olivat aikoinaan passiivisia tupakoitsijoita koska kaikkialla sai polttaa. Kukaan ei valittanut tupakoinnista koska ihmisillä oli oikeitakin ongelmia. 

kyllä valitti

Vierailija
82/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat haisevat pahalle ja tekevät ihan mitä tahansa (mm. varastavat ja myyvät itseään) saadakseen tupakkaa. Ihmislokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa tupakoitsijoita. 

Inhoan tätä "päätät polttaa tupakkaa > uhriudut tupakoinnin seurauksista > syytät muita etkä itseäsi" 

Vierailija
84/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ketuttaa, kun menet kaverin kanssa syömään ja hän poistuu useamman kerran röökaamaan. Ts alkupalan, pääruoan ja jälkiruoan välissä. Siinä sitten selaat puhelinta vartin yksin, vaikka tulit seurustelemaan.

Se tupakoitsijoiden kokoontuminen on myös kuin joku yläasteen kovisryhmä, vaikka ollaan jo nelikymppisiä. Asennot, imuuttaminen, ja lopulta tapa millä loppu tulostaan on jotain ihan uskomattoman typerännäköistä. Ja kun palataan takaisin sisälle, käyttäydytään taas kuin normaalit ihmiset, hajupilveä lukuunottamatta.

Vierailija
85/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi joku inhoaa kun toinen tuottaa löyhkää ja muille terveyshaittaa? Mietipä hetki itse!

Varmaan samalla logiikalla vihaat piereskelijöitäkin? Pieru haisee tosi pahalle ja saastuttaa ilmaa.

Kuinka moni ihminen piereskelee tauotta yhtä kauan mitä yhden tupakan polttamiseen menee aikaa?

Vierailija
86/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa tupakoitsijoita, vaan sitä hajua joka tulee ikkunoista sisälle, kun alakertalainen tupakoi parvekkeella.

Samalla tavalla ärsyttää kun tässä talossa (valmistunut 2000 alussa) jostain tänne  tulee muiden asukkaiden voimakkaat hajut. Pahimmillaan talvella on ikkunat ja parvekkeen ovi auki yölläkin. Olen puhdistanut säännöllisesti liesituulettimen ja kaikki muut ilmanvaihdot.

Vierailija
87/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään julkaistun laajan tutkimuksen mukaan vapettavista lapsista tulee todennäköisemmin kuin muista lopulta tupakoitsijoita. Eli kyllä se rööki on edelleen se idiotismin huipentuma. Peukun vetäminenkin on fiksumpaa koska siitä sentään kuulemma saa jonkinlaiset sävärit. 

Vierailija
88/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

In vihaa tupakoitsijoita. Inhoan tupakansavun hajua. Toivon tupakoitsijoille kaikkea parasta... ja parasta olisi lopettaa tupakointi. Tupakoitsija rupsahtaa nopeasti ja joka toinen loppu peleissä kuolee siihen. Tupakan haitallisuus on tiedetty jo ennen kuin siitä aikanaan tuli yleistä Euroopassa.

Vierailija
89/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se ketuttaa, kun menet kaverin kanssa syömään ja hän poistuu useamman kerran röökaamaan. Ts alkupalan, pääruoan ja jälkiruoan välissä. Siinä sitten selaat puhelinta vartin yksin, vaikka tulit seurustelemaan.

Se tupakoitsijoiden kokoontuminen on myös kuin joku yläasteen kovisryhmä, vaikka ollaan jo nelikymppisiä. Asennot, imuuttaminen, ja lopulta tapa millä loppu tulostaan on jotain ihan uskomattoman typerännäköistä. Ja kun palataan takaisin sisälle, käyttäydytään taas kuin normaalit ihmiset, hajupilveä lukuunottamatta.

Se 55v siivooja Sirpan ja kouluruokalan 57v Ritvan asento toisella kädellä tuetaan toisen käden kyynärpäätä ja toinen käsi pystyssä on ihan hiton typerän näköstä. Meet jonkun yläasteen vierestä, niin siellä Lissut luulee, että tää näyttää tosi coolilta. Yhdistyy suoraan Sirpaan ja Ritvaan.

Vierailija
90/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ainoo pahe on polttaa tupakkia. Se rentouttaa ja rauhottaa. Koskaan en polta bussipysäkeillä enkä sisäänmeno-ovien lähettyvillä. Lisäksi mulla on taskutuhkis jossei satu olemaan tuhkista lähellä. Älä syyllistä mua vaan anna mun olla!

Olet vähemmistöä. Sinulla on empatiakykyä ja moraalia.

Vierailija
91/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakotatte meidät muut passiiviseen tupakointiin julkisilla paikoilla

Älä tunkee iholle. Pysy välimatkan päässä. Kierrä, tee kaikki mahdolliset temput kiertääksesi se näet on AINA mahdollista. Lopeta ruikutus, se röökiä vetävä ei tee rikosta vaikka julkisella paikalla imuroi röökiään. Kielletyt alueet on erikseen merkitty. Muista myös itse, ettet hajupierujasi ampuile julkisella paikalla, pahemmalta se pssska haisee kun röökin savu. Siks toiseen savu katoaa taivan tuuliin sekunneissa pierun leijuu pitkään.

Tupakoija haisee silloinkin kun ei polta, joten ei tupakoijia bussiin, teatteriin, tai yhtään mihinkään, missä ei pääse haisulia pakoon. 

Kannabis haiseekin ihanalle tai kuukausi sitten viimeksi suihkussa käynyt narkki. Voi miten ihania ihmisiä, mutta kyllä minä niin sitä tupakkia inhoan. 

Oletteko ikinä miettineet, että sama asenne voisi auttaa myös vähentämään huumeiden käyttöä? Tupakan kanssa se on toiminut 

Vierailija
92/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ainoo pahe on polttaa tupakkia. Se rentouttaa ja rauhottaa. Koskaan en polta bussipysäkeillä enkä sisäänmeno-ovien lähettyvillä. Lisäksi mulla on taskutuhkis jossei satu olemaan tuhkista lähellä. Älä syyllistä mua vaan anna mun olla!

Silti haiset pahalle. 

Vierailija
93/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijat haisevat pahalle ja tekevät ihan mitä tahansa (mm. varastavat ja myyvät itseään) saadakseen tupakkaa. Ihmislokaa. 

En ole tällaisesta kyllä ikinä kuullut 

Mikä on motivaatiosi valehdella? Ihan sillkka puhdas trollausko?

Vierailija
94/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi joku inhoaa kun toinen tuottaa löyhkää ja muille terveyshaittaa? Mietipä hetki itse!

Varmaan samalla logiikalla vihaat piereskelijöitäkin? Pieru haisee tosi pahalle ja saastuttaa ilmaa.

Kuinka moni ihminen piereskelee tauotta yhtä kauan mitä yhden tupakan polttamiseen menee aikaa?

Jokainen pieree noin 20 kertaa päivässä 

Vierailija
95/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tupakoitsijoiden itsekkyyden takia. Tupakoitsija yleensä polttaa tupakkaa missä tykkää, riippumatta siitä, kuinka paljon haittaa siitä muille on, esim. parvekkeella.

Minuakin häiritsee muiden ihmisten kolina, töminä, musiikin jumputus, lasten huutaminen yms. joten poltan tupakkaa parvekkeella ihan ilman mitään moraaliongelmia.

Etkö ymmärrä mikä merkittävä ero on tupakansavulla ja elämisen äänillä?

Vierailija
96/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastikään julkaistun laajan tutkimuksen mukaan vapettavista lapsista tulee todennäköisemmin kuin muista lopulta tupakoitsijoita. Eli kyllä se rööki on edelleen se idiotismin huipentuma. Peukun vetäminenkin on fiksumpaa koska siitä sentään kuulemma saa jonkinlaiset sävärit. 

Onpa tosiaankin viisasta. Tupakoitsija voi käydä normaalisti töissä, toimia normaalisti hyökkäämättä muiden kimppuun, tupakoitsija ei koe harhoja tupakan takia ja tupakoitsija saa ajaa autoa normaalisti, koska tupakka ei vaikuta kenenkään rektioaikoihin 

Vierailija
97/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti haiset pahalle. 

Ja sinä kukkasille? Oikeasti joidenkin ihmisten olisi parempi haista mieluummin tupakalle kuin sille mille ne haisevat 

Vierailija
98/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä täysi harhaluulo, ettei tupakoija haise. Tupakoijan ihokin haisee tupakalle. Kokemusta on, kun ex poltti. 

Vierailija
99/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka-askin hinnasta aika suuri osa menee veroihin. 

Vierailija
100/169 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tunnistan tupakoitsijan siitä että aamulla työpäivän alettua hän on normaali ihminen mutta lounasaikaa lähestyttyä hän on hermoraunio. Heti tauon alettua tupakoitsijat ryntäävät tupakalle ja ovat jälleen normaaleja ihmisiä loppupäivän. Hirvittävä riippuvuus joka vaikuttaa ihmiset käyttäytymiseen todella paljon. En halua tiimiini tupakoitsijoita jos voin valita.

----- Minä valitsisin tiimiini ihmiset ammattitaidon perusteella enkä tupakoinnin.  Mutta kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän