Miksi suuri osa ihmisistä vihaa tupakoitsijoita?
Tarttee varmaan alkaa käyttään peukkua niin sit se tupakka ei haise.
Kommentit (169)
Tupakoiminen näyttää todella tyhmän näköiseltä, jos sitä katsoo sivusta
Tupakoija levittä tupakansavua ajattelematta että toinen voi saada tupakansavusta hengenahdistusta.
Tupakoija vaarantaa terveytensä, yskii ja köhii ja kuormittaa keuhkosairauksillaan terveydenhoitoa.
Tupakointi kielii siitä, että ihminen ei välitä terveydestään, sillä tupakka ei edistä terveyttä, vaan tuhoaa terveyden.
Itse en ole ikinä tupakoinut.
Aivan sama jos joku polttaa. Miksi sen pitäisi ketään muuta kiinnostaa.
Tupakoitsijat itse eivät enää itse haista miten pahalta se tupakka haisee. Me muut sitten joudumme "nauttimaan" näistä hajuista vaikka emme polta. Oli se sitten naapurin parveke,kaupan edusta tai bussi pysäkki. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama jos joku polttaa. Miksi sen pitäisi ketään muuta kiinnostaa.
Mulle ei ole ihan sama. Tupakantumpit ovat yleisin muoviroska luonnossa.
Tupakan savu häiritsee ja haisee. Aina ei ole mahdollista siirtyä kauemmas tupakoitsijasta. Tupakoitsijan täytyy valita tupakoinnilleen paikka, jossa ei ole ihmisiä lähellä.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa vapettajia. Vesihöyry ei haise, aiheuta tulipaloja, jätä natsoja/tuhkaa, värjää tapetteja keltaiseksi jne..
Vapettaminen näyttää hassummalta kuin tupakointi. Voisi antaa heille tutin imettäväksi.
Kukapa järkevä ihminen siitä ilahtuisi jos ja kun hänen mahdollisuuksiaan raittiiseen hengitysilmaan turmellaan ja tuhotaan.
Minua kiusattiin koulussa, kun en tupakoinut.
1. Haju
2. Käytöstavat: muiden tupakansavulle altistaminen suostumusta kysymättä
3. Käytöstavat: jatkuva syljeskely ja tumppien maahan heittely
Siinä tärkeimmät.
En vihaa vapettajia. Vesihöyry ei haise, aiheuta tulipaloja, jätä natsoja/tuhkaa, värjää tapetteja keltaiseksi jne..