Miltä sinusta tuntuisi viedä perintö oman verisukulaisesi nenän edestä?
Tämä hlö on alkkis, eikä siksi saa perintöä, vaan se tulee minulle. Olenko velvollinen esimerkiksi avustamaan häntä alkohankinnoissaan, nyt kun vien hänelle kuuluvat rahat?
Kommentit (66)
ja alkkiksetkin toisinaan toipuvat
mitä sanot, jos isäsi toipuneena tulee luoksesi, että sait ansiosi mukaan?
että alkkis juoppo ei rahoja ansaitse, eikä kukaan halua nähdä häntä tuntevana ihmisenä
Koittaisin sitten vaikka huolehtia isipapasta vähän. Ostaa vaatteita tai jotain.
että ap EI saisi ottaa rahoja, yhteen kysymykseen;
Missä on vainajan oikeudet? Jokainen saa jättää perintönsä kenelle haluaa, vaikka kodittomille kissoille (toki lakiosa on maksettava lapsille jos nämä sitä vaativat...)
Jos teillä itsellännen olisi narkkari lapsi, niin jättäsittekö hänelle todella ison perinnön? Itse olen katsellut vierestä kuinka yksi tuttu hassasi huumeisiin (markka aikana) miljööna perinnön reilussa vuodessa. KAIKKI MENI...! Nyt asuu jossakin asunnottomien majassa, ja ikää tosiaan alle 30-vuotta...
vaan perintö siirretään yli sukupolven, eli ap:n isä ei vain saa niitä rahoja, ja sillä sipuli
jos ap ja isänsä olisivat sisaruksia lainsovellus olisi eri, mutta tässä tällä asetelmalla ei ole ongelmaa