Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut vähemmän viehättävät kestätte omaa ulkonäköänne?

Vierailija
19.08.2025 |

Mulla tän surkuttelu on saanut ihan massiiviset mittasuhteet enkä välillä kykene poistumaan edes kotoa. Pahenemisvaiheen saattaa laukaista esim. valokuvaan joutuminen, josta seuraa aivan järjetön itseinho. Normaalistikin mietin jatkuvasti vain omaa rumuutta ja huonoutta.

Kommentit (296)

Vierailija
1/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän erakkona ja vältän peilejä.

Vierailija
2/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on olla rumana parisuhteessa.  T. Valis 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät olevasi ruma? Jos katsot jostain instagramista ihmisten kuvia, malleja ja 'vaikuttajia', niin 99% niistä kuvista on muokattuja ja loput 1% vaan sopii 'kauniiseen' muottiin. Ajattele niin, että keskityt kivoihin juttuihin vaan. Ulkonäkö rapistuu kaikilla kuitenkin niin miksi sitä pitää surkutella. 

Vierailija
4/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesi vertailu muihin.

Vierailija
5/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä olenko vähemmän viehättävä.

Vierailija
6/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit ap kehohäpeästä. Siitä voi parantua. 

Vierailija
7/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät olevasi ruma? Jos katsot jostain instagramista ihmisten kuvia, malleja ja 'vaikuttajia', niin 99% niistä kuvista on muokattuja ja loput 1% vaan sopii 'kauniiseen' muottiin. Ajattele niin, että keskityt kivoihin juttuihin vaan. Ulkonäkö rapistuu kaikilla kuitenkin niin miksi sitä pitää surkutella. 

Siitä, että näen itseni peilistä tai valokuvasta, en ole sokea. Instagramia en käytä.

Ap

Vierailija
8/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itsesi vertailu muihin.

En erityisemmin vertaa itseäni muihin, kun en katsele netissä muiden kuvia enkä käy juuri muualla kuin kaupassa.

Ap

Vierailija
9/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä vähättelyä. Kyllä nyt normaalijärkinen tietää onko kaunis, tavallisen näköinen vai ruma. 

Vierailija
10/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele omaa ulkonäköäni, se on minulle maailman merkityksettömin asia. Maailmassa on niin paljon mielenkiintoisia asioita, miksi tuhlaisin aikaa ulkonäköni miettimiseen? Jos en voi vaikuttaa omin keinoin nykyistä enempää, mitä hyödyttää ajatella sitä? 

Vierailija
11/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ulkona muita ihmisiä ja totean että kukaan ei ole täydellinen. Todellisuus on se että useimmilla ihmisillä on epäsuhtaisia kasvoja, vinoja ja värjäytyneitä hampaita, juonteita, iho-ongelmia ja sairauksia, turvotusta jne. Täydellisyyttä löytyy vaan muokatuista kuvista ja kauneusleikkauksista. Onko se sitten kiinnostavaa? Minusta ei.

Vierailija
12/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan jo tottunut töpselikärsääni.

Vierailija
13/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsit ap kehohäpeästä. Siitä voi parantua. 

Tai sitten olen vaan ruma?

Ap

Vierailija
14/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehittänyt itsessäni muita asioita, kun ulkonäöllä ei pärjää. Osaan puolustautua jos joku ääliö yrittää alentaa, olen taitava verbaalisesti. Käyttäydyn terveen itsevarmasti enkä hengaile pinnallisten ihmisten kanssa. Elämä on hyvää, en voisi tällä hetkellä enempää toivoa ihmissuhteiden, töiden, terveyden, asuinpaikan suhteen

Vierailija
15/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi rumilus tuumaa, että minnekäs sitä nahkoistaan pääsee. Sillä on elettävä, mitä on annettu. Pitää vaan elää täysillä ja vältellä peilejä.

Vierailija
16/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Olen aina ollut ruma, pois lukien aikaa n 20-23 v jolloin kuulin jopa olevani kaunis, ja kyllä elämä hyvännäköisenä on vain niin paljon parempaa ja helpompaa. Ihmisetkin kohtelee paljon paremmin, ihmisiä ylipäätään kiinnostaa seurasi eikä tarvitse olla vuosikymmeniä sinkku. 

Vierailija
17/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sillä tavalla että elämässä muut asiat ovat paljon tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Elämä on sitä varten että eletään. Ulkonäkö on vain ulkonäkö ei mikään elinehto.

Vierailija
18/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kehittänyt itsessäni muita asioita, kun ulkonäöllä ei pärjää. Osaan puolustautua jos joku ääliö yrittää alentaa, olen taitava verbaalisesti. Käyttäydyn terveen itsevarmasti enkä hengaile pinnallisten ihmisten kanssa. Elämä on hyvää, en voisi tällä hetkellä enempää toivoa ihmissuhteiden, töiden, terveyden, asuinpaikan suhteen

Tuskin olet ruma, vaan ehkä tavallisen näköinen. 

Vierailija
19/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisin, se mitä sinä olet on tärkeintä. Jokainen ihminen menettää ns. kauneutensa jossakin vaiheessa ja se mitä jää, on mitä arvostetaan.

Vierailija
20/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele sillä tavalla että elämässä muut asiat ovat paljon tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Elämä on sitä varten että eletään. Ulkonäkö on vain ulkonäkö ei mikään elinehto.

Ruma vaan ei saa niitä tärkeitä asioita, kuten puolisoa ja perhettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän