Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (20320)

Vierailija
19861/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeterapeutin mielestä ihmisten pitäisi kulkea enemmän käsi kädessä tai kaulakkain.

Riittääkö jos on makuuhuoneessa käsi kaulalla?

Ei riitä.Tuli just mieleen, että oon viimeksi ollut kaulakkain treenissä. Oli kovat puristuksen.

Vierailija
19862/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten ihmiset nauttii shoppailusta, oon aina ihan naatti kun pitää jotain ostella ja etsiä

Kaikki eivät pidä samoista asioista.

Jos oisin tosi rikas niin kuvailisin haluamani jollekin muulle ja sitten se joko etsis tai teetättäisi sen asian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19863/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa nettikaupasta kotiin?

Vierailija
19864/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja suukko. 🤗🧡

Vierailija
19865/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiinnosta, Miehen on oltava koirista pitävä 💘

Vierailija
19866/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kiinnosta, Miehen on oltava koirista pitävä 💘

😀

Vierailija
19867/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli yks päivä melkein saman väriset paidat 💚

Näkisit mun vaatekaapin.Pitäs tehdä jonkinmoista inventaariota. Päättämisen vaikeus tässäkin asiassa. Kaivattu vois tulla auttamaan. sivusta

Vierailija
19868/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö olet suuttunut? Miten tästä edetään?

Pyytämällä anteeksi. Sivusta.

Vierailija
19869/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli yks päivä melkein saman väriset paidat 💚

Näkisit mun vaatekaapin.Pitäs tehdä jonkinmoista inventaariota. Päättämisen vaikeus tässäkin asiassa. Kaivattu vois tulla auttamaan. sivusta

Meillä on melkein aina samat vaatteet päällä viikosta toiseen. Nyt laitoin vaan poikkeuksellisesti kylmän sään takia erilaisen paidan 💚

Vierailija
19870/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näemme säännöllisesti ja välillämme on paljon sähköä vaikka esitämme muuta. Emme voi tehdä mitään ilman että kummankin elämä muuttuu, peruuttamattomasti. Lapsen takia riskiä ei voi ottaa, siksi en kerro sinulle että olen vapaa. 

Joka kerta kun näen sinut, vatsassa lentävät yhä perhoset, kaikkien vuosien jälkeen.

Olen onnettomasti rakastunut sinuun ja se on ihanaa ja kamalaa.

Siksi aina yksin, aina sydän syrjällään.

Mitä jos ottaisimme kuitenkin pienen riskin? Ei heti kaikkea peliin

Ilman pieniä riskejä, meitä ei ylipäänsä olisi edes olemassa.

Vierailija
19871/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vähän ja totta kuin paljon ja vain sanoina.

Vierailija
19872/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "suuren rakkauden" piti olla vain rakkauden idea?

Vierailija
19873/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennääks rakas nainen jossain pimeähkössä yökerhossa istuu tuolille tai sohvalle johku nurkkaan ja sä voit tulla kasvotusten syliin. Voidaa rauhassa nauttia siinä pitkän kaavan mukaan jos haluat laueta julkisella paikalla mut et jäädä kiinni.

Näistä viesteistä tulee jotenkin ällöttävä vibat. Jo toi kirjoitustyyli on kuvottava. Ootkohan koskaan päässyt edes lähelle naista? Epäilen.

Plus että kysyttiinkö sun mielipidettä? Millä tavoin kommenttisi on terveinen kaipaamallesi henkilölle? Haa, no ei se olekaan! Olet siis vaan vaihteeksi soittamassa turhaan suutasi ja kokemassa ylitsepääsemätöntä tarvetta taaskin painaa muita alemmas ja itseäsi ylemmäs. Anna muiden kaivata tyylillään niin heri on ketju kivempi paikka. Eri.

Ja samaa näytät sinäkin tekevän. Miten meni omasta mielestä? Niinpä. Terkut silti.

Erierierierierieri

Vierailija
19874/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli joskus kivoja runoja.

En osaa itse, niin lainaan.

Minä alan jo unohtaa

Silti jos sinut näkisin

Lähes kaiken muistaisin

(Una Reinman)

Joskus oli runoja sekä muitakin hyviä asioita ketjussa, minäkin muistan tämän.

Sellaisia kirjoittavat löytävät omansa eivätkä unohdu palstalle. Sivustalta. 

Ei ketjussa käyminen mitään unohtumista kaikkien kohdalla tarkoita. Lisäksi nuo mainitut runot on olleet ihan lasten kirjoitteluiden tasoisia, joten tuskinpa ainakaan niillä kehenkään kaivattuun vaikutusta en tehty. Teihin korkeintaan.

No en muista m

Kyllä minä ainakin olisin vaikuttunut, jos joku kirjoittaisi minulle ihan minkälaisen kauniin runon tai viestin. Saatikka täällä omalle rakkaalleen kirjoitettuja. Eipä tule yhdestäkään mieleen, että onpa surkea kirjoittaja. Ne on sydämestä kirjoitettuja. Nämä negatko antaa sitten kotonakin palautetta vääristä sanoista ja toimista tyyliin älä mulle runoile kun et osaa. Sivusta. 

No sun logiikalla: nää, joiden mielestä runoilemattomat unohtuu ketjuun, unohtaa ne sitten vissiin kotonakin? Aivan ihme juttuja vedätte omasta päästänne kyllä ja yhtä tyhmät yläpeukuttaa.

Vierailija
19875/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kulkee väsymättä maailman ääriin,

voisin tulla takaisin ja hengähtää.

Mutta sinä kun oot mennyt, ei henkeäkään mulle jää.

Ja minä kun toivoin, että olisit näuden vuosien aikana löytänyt tästä maailmasta edes yhden toisen biisin :D 

Vierailija
19876/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin diktaattori niin kieltäisin polyesteriä käytön tekstiileissä, ehkä poikkeuksena urheiluvaatteet tms erikoisjutut😀

Mutta koska et ymmärrä yksinkertaistakaan tehtävänantoa, ei susta koskaan yhtään mitään

Vierailija
19877/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten ihmiset nauttii shoppailusta, oon aina ihan naatti kun pitää jotain ostella ja etsiä

Ostat netistä, tietenkin. Ainoa rasittavuus on jos applepay ei käy ja pitää nousta hakemaan pankkikortti

Vierailija
19878/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin diktaattori niin kieltäisin polyesteriä käytön tekstiileissä, ehkä poikkeuksena urheiluvaatteet tms erikoisjutut😀

Mutta koska et ymmärrä yksinkertaistakaan tehtävänantoa, ei susta koskaan yhtään mitään

Miten niin en ymmärrä? Voidaan kokeilla, annappa tehtävänanto😌

Vierailija
19879/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma on ihan todellinen mutta sitä voisi ajatella positiivisenakin asiana. Elämä on vähän sitä mitä teet siitä. Sivusta vain yleisenä kommenttina.

Nimenomaan juuri sitä mitä teet, mitä aiheutat valinnoillasi, miten valitset. Ei se ole mikään karma, sellainen on hölynpölyä. Kaikella on vaan yksinkertainen syy seuraus suhde. 

Nimenomaan. Tämän päivän päätökset ja valinnat on huomispäivän todellisuutta ja karmaa - jotain mikä nostaa ylöspäin ja tuntuu sielussa hyvältä ja oikealta taikka jotakin mikä tuntuu huonolta, mistä kärsii ja mikä painaa sielua alaspäin. Karma on se mikä me valintojemme seurauksena heti joudutaan itse elämään ja kestämään. Ei "karman" suhteen tarvitse miettiä kuin se johtaako kukin päätös kohti sitä elämää, jota haluaa sydämessään ja sisimmässään elää vai poispäin siitä. Karman kosto on se kun tekee vastoin sydäntään ja kärsii siitä. Sivusta.

Vierailija
19880/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa nettikaupasta kotiin?

Niin, sit saa väärän koon tai ei istuvan tai on muuten vaan tyytymätön tuotteeseen ja sit hirvee palautusrumba. Ken jaksaa barbi ei. Mikä siinä on niin vaikeeta mennä ostoskeskukseen, jos vaikka tarvii kengät, niin kauppojen kenkäosastolle vaan ja sovittaa kaikki mieleisensä kengät. Takkiosastolle jos tarvii takin. Jos raha on rajoitteena niin se on vielä helpompaa koska kalliimmat karsiutuu pois samantien 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi