Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomas Enbuske kaatoi satoja naisia

Vierailija
05.10.2025 |

Näin se tosielämässä on. Naiset puhuvat siitä kuinka miehen pitää olla mukava ja luotettava, kuinka vasemmistofeministi ei koskaan sekstailisi persuoikeistojupin kanssa, ja sitä rataa. Se on vain "tietyt naiset" jotka sellaista harrastavat, ne gold diggerit ja muut. Totuus on toinen. Superitsevarma pelimies on se jonka kanssa juostaan juoksut, joita siten muistellaan kun tavismies on ylitöissä tienaamassa rahaa uusiin keittiökalusteisiin. Kun kyseessä on vielä rahamies ja julkkis, tällainen mies on nuorille naisille - ja monelle vanhemmallekin - sulka hattuun.

Olen itse nähnyt tämän omin silmin, kun tuntemani pelimies kaatoi naisia. Eivät ne mitään "tiettyjä naisia" olleet, vaan ihan kaikenlaisia naisia.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/14b95e11-31e2-458e-9de0-1a970b…

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset tosiaan näin helppoja ja halpoja?

Vierailija
2/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksella taitaa nyt mennä rahallisesti huonosti kun pitä tämmöisiä satuja keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hurjaa. Naiselle riittää murto-osa, että sitä pidetään suurena määränä. Useammat treffit on jo riski, rapsahtaako huöran maine.

Vierailija
4/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Kiltillä ja kunnollisella miehellä ei tee mitään.

Vierailija
5/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppaamallako?

Vierailija
6/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voisi ryhtyä Perussuomalaisten presidenttiehdokkaaksi!

Vierailija
7/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tosi fiksu, joskus Yleltä katsoin jotain ohjelmaa missä hän oli mukana.Sopisi hyvin Ylen asia dokumenttien juontajaksi.

Vierailija
8/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloittaja edes aikuinen vielä?

Vierailija
9/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taklasi vai kamppasi?

Vierailija
10/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle tämä ilmiö: huonoitsetuntoinen mies katsoo apeana vierestä, kun pelimies vie kaikki naiset.

Mutta sen sijaan että hän vihaisi sitä pelimiestä, hän vihaa naisia! Miksi?

Miksi hän vihaisi sitä pelimiestä, joka saa n. kertaa mahdollsiuuden löytää ja kohdata itselle haluamaans aseuraa? Sen sijaan hän joutuu ihmettelemään taas kerran miksi hän ei itse saa tilaisuutta kohdata ja löytää itselleen haluamaansa seuraa. Kun sama jatkuu kerta toisensa jälkeen, niin kyllä siinä aiemmin hyväkin itsetunto saattaa heiketä. 

Vierailija
11/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

If You cant beat them, join them. Eli siinä resepti miten onnistua naisten keskuudessa: Sössit asiasi, velkaannut korvia myöten, kerrot säälinsekaisia myötätuntosatuja, eikä tuollainen hamsterimainen ulkomuotokaan haittaa, jos on empaattinen? 

Vierailija
12/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle tämä ilmiö: huonoitsetuntoinen mies katsoo apeana vierestä, kun pelimies vie kaikki naiset.

En tiedä vihaamisesta, mutta eihän tämä ilman jäänyt mies sille voi mitään, että naiset kiinnostuvat pelimiehestä. Ehkei hän pidäkään pelimiehestä, mutta naiset näyttävät pitävän ja se vtuttaa.

Vierailija
13/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran haluavat, niin mikäs siinä. Makunsa kullakin.

Vierailija
14/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin ruma autistikin saa naisia kun on statusta. 

Julkisuus on kaiken A ja O.

Vierailija
15/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pelimiehiä palvovat naiset ovat halpoja huo ria. 

Vierailija
16/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset tosiaan näin helppoja ja halpoja?

Olemme tietenkin, ihan kaikki. 😁

Ehdotan, että luet jatkossa typerät viestisi ja jätät ne julkaisematta. 

PS Rumat ja ankeat miehet ovat kamalia, aivan sama, mikä heidän taustansa on.

Vierailija
17/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin varauksella E:n juttuihin. Ikävä juttu lapsilleen, että levittelee ja rehvastelee tekemisillään julkisuudessa.

Vierailija
18/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pelimiehiä palvovat naiset ovat halpoja huo ria. 

Sinäkin olisit, jos tapahtuisi IHME ja edes joku joskus haluaisi sinut, palstamies..

Vierailija
19/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisethan ne päätökset ihmisen teerenpelissä tekevät. Ensisijaisesti tuommoisen miehen kuuluisi tietysti vihata itseään eikä ketään muuta.

Vierailija
20/135 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei? No mitä Enbuskelle jäi? Menetti rahansa ja mielenterveytensä ja nyt häpäisee itsensä lehdessä. Oliko se sen arvoista että sai kokkelimunalla panna niitä kaikkia naisia? Tolla jätkällä ei ole enää mitään eikä tule koskaan olemaan. Vanhenee yksin ja häpäistynä, todennäköisesi retkahtaa vielä monta kertaa uudelleen, mahdollisesti kuolee päihteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi