Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (20320)

Vierailija
19841/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma on ihan todellinen mutta sitä voisi ajatella positiivisenakin asiana. Elämä on vähän sitä mitä teet siitä. Sivusta vain yleisenä kommenttina.

Nimenomaan juuri sitä mitä teet, mitä aiheutat valinnoillasi, miten valitset. Ei se ole mikään karma, sellainen on hölynpölyä. Kaikella on vaan yksinkertainen syy seuraus suhde. 

Vierailija
19842/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalle halauksia 🤗 Klaukkalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19843/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntain ratoksi: Galluppeja, kiitos!

Tänään ei vissiin oo lauantai?

Vierailija
19844/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme säännöllisesti ja välillämme on paljon sähköä vaikka esitämme muuta. Emme voi tehdä mitään ilman että kummankin elämä muuttuu, peruuttamattomasti. Lapsen takia riskiä ei voi ottaa, siksi en kerro sinulle että olen vapaa. 

Joka kerta kun näen sinut, vatsassa lentävät yhä perhoset, kaikkien vuosien jälkeen.

Olen onnettomasti rakastunut sinuun ja se on ihanaa ja kamalaa.

Vierailija
19845/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistemme silmiin upotaan niin et meit ei löydä kukaan...

Vierailija
19846/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näemme säännöllisesti ja välillämme on paljon sähköä vaikka esitämme muuta. Emme voi tehdä mitään ilman että kummankin elämä muuttuu, peruuttamattomasti. Lapsen takia riskiä ei voi ottaa, siksi en kerro sinulle että olen vapaa. 

Joka kerta kun näen sinut, vatsassa lentävät yhä perhoset, kaikkien vuosien jälkeen.

Siksi aina yksin, aina sydän syrjällään.

Vierailija
19847/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei muuttunut, vaikka minulla muuttui. Järki tietää, että sinua on turha odottaa, mutta silti sydän odottaa.

Mun sydän on sirpaleina, mutta ne sirpaleet odottaa sua. Itsekin pidän itseäni järkevänä ihmisenä, mutta näissä asioissa järjellä ei ole mitään tekemistä. Oot mulle tärkeä.

K

Viestini oli eräälle toiselle, miehelle.

Vierailija
19848/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma on ihan todellinen mutta sitä voisi ajatella positiivisenakin asiana. Elämä on vähän sitä mitä teet siitä. Sivusta vain yleisenä kommenttina.

Nimenomaan juuri sitä mitä teet, mitä aiheutat valinnoillasi, miten valitset. Ei se ole mikään karma, sellainen on hölynpölyä. Kaikella on vaan yksinkertainen syy seuraus suhde. 

On tehty kokeita, joiden perusteella voi olettaa,  että lopputulos on tiedetty ennen matkaa. Eli tulevaisuus määrittelee menneisyytemme. Tämä oli kvanttien maailmaan liittyvä koe. sivusta. 

Vierailija
19849/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ja pelko kulkee käsikädessä. 

Vierailija
19850/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä sinä vihaat ja pelkäät?

Maailmaa, elämää ja omaa ääntäni. Haluaisin olla yhtä aikaa turvassa peiton alla ja nähdä maailmaa. 

Vierailija
19851/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin diktaattori niin kieltäisin polyesteriä käytön tekstiileissä, ehkä poikkeuksena urheiluvaatteet tms erikoisjutut😀

Vierailija
19852/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei muuttunut, vaikka minulla muuttui. Järki tietää, että sinua on turha odottaa, mutta silti sydän odottaa.

Mun sydän on sirpaleina, mutta ne sirpaleet odottaa sua. Itsekin pidän itseäni järkevänä ihmisenä, mutta näissä asioissa järjellä ei ole mitään tekemistä. Oot mulle tärkeä.

K

Ketä K kaipaat?

Kerro kuka oot, niin vastaan osuuko.🤭

Vierailija
19853/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä sinä vihaat ja pelkäät?

Maailmaa, elämää ja omaa ääntäni. Haluaisin olla yhtä aikaa turvassa peiton alla ja nähdä maailmaa. 

Peitto mukaan sitten. Pienestä reiästä kurkistaen ja tarvittaessa muristen. Maailma odottaa! (Olisi muuten hellyyttävä näky 🧡.)

Vierailija
19854/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten ihmiset nauttii shoppailusta, oon aina ihan naatti kun pitää jotain ostella ja etsiä

Vierailija
19855/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi aina yksin, aina sydän syrjällään.

Mitä jos ottaisimme kuitenkin pienen riskin? Ei heti kaikkea peliin

Vierailija
19856/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapeutin mielestä ihmisten pitäisi kulkea enemmän käsi kädessä tai kaulakkain.

Vierailija
19857/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä onkin todellinen asia.

Vierailija
19858/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yks päivä melkein saman väriset paidat 💚

Vierailija
19859/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuitenkin vähän eri asioita nämä valinnat vaikka nekin liittyvät karmaan. Koko elämä on käytännössä yhtä karmaa.

Vierailija
19860/20320 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten ihmiset nauttii shoppailusta, oon aina ihan naatti kun pitää jotain ostella ja etsiä

Kaikki eivät pidä samoista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän