Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20320)
Tiinalle halauksia 🤗 Klaukkalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain ratoksi: Galluppeja, kiitos!
Tänään ei vissiin oo lauantai?
Näemme säännöllisesti ja välillämme on paljon sähköä vaikka esitämme muuta. Emme voi tehdä mitään ilman että kummankin elämä muuttuu, peruuttamattomasti. Lapsen takia riskiä ei voi ottaa, siksi en kerro sinulle että olen vapaa.
Joka kerta kun näen sinut, vatsassa lentävät yhä perhoset, kaikkien vuosien jälkeen.
Olen onnettomasti rakastunut sinuun ja se on ihanaa ja kamalaa.
Toistemme silmiin upotaan niin et meit ei löydä kukaan...
Vierailija kirjoitti:
Näemme säännöllisesti ja välillämme on paljon sähköä vaikka esitämme muuta. Emme voi tehdä mitään ilman että kummankin elämä muuttuu, peruuttamattomasti. Lapsen takia riskiä ei voi ottaa, siksi en kerro sinulle että olen vapaa.
Joka kerta kun näen sinut, vatsassa lentävät yhä perhoset, kaikkien vuosien jälkeen.
Siksi aina yksin, aina sydän syrjällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei muuttunut, vaikka minulla muuttui. Järki tietää, että sinua on turha odottaa, mutta silti sydän odottaa.
Mun sydän on sirpaleina, mutta ne sirpaleet odottaa sua. Itsekin pidän itseäni järkevänä ihmisenä, mutta näissä asioissa järjellä ei ole mitään tekemistä. Oot mulle tärkeä.
K
Viestini oli eräälle toiselle, miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma on ihan todellinen mutta sitä voisi ajatella positiivisenakin asiana. Elämä on vähän sitä mitä teet siitä. Sivusta vain yleisenä kommenttina.
Nimenomaan juuri sitä mitä teet, mitä aiheutat valinnoillasi, miten valitset. Ei se ole mikään karma, sellainen on hölynpölyä. Kaikella on vaan yksinkertainen syy seuraus suhde.
On tehty kokeita, joiden perusteella voi olettaa, että lopputulos on tiedetty ennen matkaa. Eli tulevaisuus määrittelee menneisyytemme. Tämä oli kvanttien maailmaan liittyvä koe. sivusta.
Viha ja pelko kulkee käsikädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sinä vihaat ja pelkäät?
Maailmaa, elämää ja omaa ääntäni. Haluaisin olla yhtä aikaa turvassa peiton alla ja nähdä maailmaa.
Jos oisin diktaattori niin kieltäisin polyesteriä käytön tekstiileissä, ehkä poikkeuksena urheiluvaatteet tms erikoisjutut😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei muuttunut, vaikka minulla muuttui. Järki tietää, että sinua on turha odottaa, mutta silti sydän odottaa.
Mun sydän on sirpaleina, mutta ne sirpaleet odottaa sua. Itsekin pidän itseäni järkevänä ihmisenä, mutta näissä asioissa järjellä ei ole mitään tekemistä. Oot mulle tärkeä.
K
Ketä K kaipaat?
Kerro kuka oot, niin vastaan osuuko.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sinä vihaat ja pelkäät?
Maailmaa, elämää ja omaa ääntäni. Haluaisin olla yhtä aikaa turvassa peiton alla ja nähdä maailmaa.
Peitto mukaan sitten. Pienestä reiästä kurkistaen ja tarvittaessa muristen. Maailma odottaa! (Olisi muuten hellyyttävä näky 🧡.)
En tajua miten ihmiset nauttii shoppailusta, oon aina ihan naatti kun pitää jotain ostella ja etsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi aina yksin, aina sydän syrjällään.
Mitä jos ottaisimme kuitenkin pienen riskin? Ei heti kaikkea peliin
Parisuhdeterapeutin mielestä ihmisten pitäisi kulkea enemmän käsi kädessä tai kaulakkain.
Vierailija kirjoitti:
Karma on ihan todellinen mutta sitä voisi ajatella positiivisenakin asiana. Elämä on vähän sitä mitä teet siitä. Sivusta vain yleisenä kommenttina.
Kyllä onkin todellinen asia.
Meillä oli yks päivä melkein saman väriset paidat 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan juuri sitä mitä teet, mitä aiheutat valinnoillasi, miten valitset. Ei se ole mikään karma, sellainen on hölynpölyä. Kaikella on vaan yksinkertainen syy seuraus suhde.
Se on kuitenkin vähän eri asioita nämä valinnat vaikka nekin liittyvät karmaan. Koko elämä on käytännössä yhtä karmaa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten ihmiset nauttii shoppailusta, oon aina ihan naatti kun pitää jotain ostella ja etsiä
Kaikki eivät pidä samoista asioista.