Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene pois
Miten voin mennä pois, kun et ole koskaan edes lähelläsi pitänyt?
Oonhan.
Hän ei ole irl.
Mitään muuta tyyliin tee.
Vierailija kirjoitti:
Jos on paha olla, se ratkeaa sillä, että huolehtii kuntoon ne asiat, jotka pahaa oloa aiheuttavat.
Juuri näin. Sitä kutsutaan vastuulliseksi aikuisuudeksi.
Miten hitossa pyyhkii pois vaikka traumaattiset asiat lapsuudesta, jotka aiheuttaa pahaa oloa? Josta on seurannut tapahtumia, jotka on aiheuttanut lisää pahaa oloa? Ei oikein toimi nää palstaviisaudet hoitaa asiat kuntoon. Siinä saa jo ajoittain tosissaan ponnistella ettei katkeroidu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot nykyään vakava, iloton ja tommosen takakireen vaikutelman annat itsestäs? Huumori ja rentous on hävinnyt savuna ilmaan.
Mietipä sitä.
Oon ajatellut sua eilen illalla viimeisenä, tänään aamusta asti koko päivän. Olet kuuma.
Ja yritän huijata itselleni ihan muuta.
Keksisitpä tekosyyn mennä kahdestaan tai edes porukalla ulos, minä en voi pyytää sinua.
Oikeasti haluaisin tiistaina miettiä yhteisiä askeleita vain sen suhteen, miten jatkamme toisiimme tutustumista.
Tietäisitpä mikä valta sinulla on minuun. Tekisin melkein mitä vain pyydät.
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi tuollaista kuulla. Haluaisin että olisit yhdessä kanssani omasta halustasi, meidän yhteisestä halusta.
-m>n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi tuollaista kuulla. Haluaisin että olisit yhdessä kanssani omasta halustasi, meidän yhteisestä halusta.
-m>n
Niinpä, koira voi hankkia muutenkin.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m>n
Tuon vaikka sen kuun taivaalta jos se on mahdollista. Omasta halustani.
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut sua eilen illalla viimeisenä, tänään aamusta asti koko päivän. Olet kuuma.
Keksisitpä tekosyyn mennä kahdestaan tai edes porukalla ulos, minä en voi pyytää sinua.
Harmi ettet voi, se meniskin sun kaa ihan liian kiihkeäksi touhuksi.
Rakkautta olis, hellyyttä olis, kohde vain väärä ja vastahankainen.
Terveiset kuitenkin.
Upea S-nainen. Voitaisiinpa suudella. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettet voi, se meniskin sun kaa ihan liian kiihkeäksi touhuksi.
Jo pieni hipaisu sähköistäisi koko viikon. Enemmän kosketustasi räjäyttäisi maailman
Sä olet mulle unelmaa
Mutta maailma on totta
Tänään minun on pitänyt keksiä tekosyitä kun en voi lopettaa hymyilyä
Vaikka en saa sinua koskaan, olet valo ja ilo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hitossa pyyhkii pois vaikka traumaattiset asiat lapsuudesta, jotka aiheuttaa pahaa oloa? Josta on seurannut tapahtumia, jotka on aiheuttanut lisää pahaa oloa? Ei oikein toimi nää palstaviisaudet hoitaa asiat kuntoon. Siinä saa jo ajoittain tosissaan ponnistella ettei katkeroidu.
Meeppä terapiaan tai koita ainakin hakeutua. Tämä on väärä palsta. Täällä pitää lähettää terveisiä kaivatulle ! Tämä ei ole mikään prkl sirkus, eikä terapiatalo.
Mennä tuntemattomalle ihmiselle avautumaan henkkoht asioista, saadakseen voivottelua ja sääliä? Ei kiitos, se ei muuta mitään menneisyydestä.
Ei siellä voivotella, vaan sen keskustelun tarkoitus on auttaa sinua tai edistää ajattelumalleja, jotta pääsisit toivomaasi lopputuleman.Kuulostelenko oikein, että sinulla on jonkinmoinen luottamuspula?
Hän ei ole irl.