Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20240)
Vierailija kirjoitti:
Et kiinnosta, Miehen on oltava koirista pitävä 💘
Täysin samaa mieltä! Mikään ei ole niin komea kuin mies, joka rapsuttaa minun koiraa! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kiinnosta, Miehen on oltava koirista pitävä 💘
Täysin samaa mieltä! Mikään ei ole niin komea kuin mies, joka rapsuttaa minun koiraa! 😍
Rapsuttelen mieluummin mirrejä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli yks päivä melkein saman väriset paidat 💚
Uijui uijui ! Meillä on saman väriset rypyreiät ja kielet.
Vierailija kirjoitti:
Halaus ja suukko. 🤗🧡
Kiitos samoin. 🧡😘
Ajelin sun perässä tänään. Muistin sun rekkarista kirjaimet, en numeroita. Ei ollut siis sattumaa miksi olin missä olin, ei myöskään se miksi susta ei ehkä kuulu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ajelin sun perässä tänään. Muistin sun rekkarista kirjaimet, en numeroita. Ei ollut siis sattumaa miksi olin missä olin, ei myöskään se miksi susta ei ehkä kuulu mitään.
Oukei. Mikä oli eka kirjain?
Otan aina yhden askeleen eteenpäin ja sitten kaksi taakse. Matka taittuu melko hitaasti.
Shoppailu on lähes parasta. Terkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin diktaattori niin kieltäisin polyesteriä käytön tekstiileissä, ehkä poikkeuksena urheiluvaatteet tms erikoisjutut😀
Mutta koska et ymmärrä yksinkertaistakaan tehtävänantoa, ei susta koskaan yhtään mitään
Miten niin en ymmärrä? Voidaan kokeilla, annappa tehtävänanto😌
Lähetä kaipaamallesi ihmiselle viesti IRL.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Otan aina yhden askeleen eteenpäin ja sitten kaksi taakse. Matka taittuu melko hitaasti.
Kyllä se etenee. Kohta olet niin kaukana kuin pippuri kasvaa. 😩
Kaipaan sinua, vaikkei se mitään edistäkään. Täällä perään huutelu ei onneksi ole kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli yks päivä melkein saman väriset paidat 💚
Uijui uijui ! Meillä on saman väriset rypyreiät ja kielet.
Onnea teille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin diktaattori niin kieltäisin polyesteriä käytön tekstiileissä, ehkä poikkeuksena urheiluvaatteet tms erikoisjutut😀
Mutta koska et ymmärrä yksinkertaistakaan tehtävänantoa, ei susta koskaan yhtään mitään
Miten niin en ymmärrä? Voidaan kokeilla, annappa tehtävänanto😌
Lähetä kaipaamallesi ihmiselle viesti IRL.
Sivusta
Sopii, mitä laitetaan?🙂
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikkei se mitään edistäkään. Täällä perään huutelu ei onneksi ole kiellettyä.
Ketä kaipaat?
Meillä on karmallinen suhde. Se jatkuu ihmissuhteen, vaikka parisuhteemme on päättynyt jo aikoja sitten.
Mitä ajattelisit jos ottaisin yhteyttä myöhemmin tänään..
Mikään ei ole niin komeaa ja rakastettavaa kuin mies joka rapsuttelee ja hellii mua.
Operakas hellä ja mukava.