Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21357)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On inhimillistä olla välillä väsynyt tai ahdistunut! Jenkeissä naiset ovat menneet jopa niinkin pitkälle että jotkut ovat poistattaneet munasarjansa jotta hormonitoiminta loppuisi ja elämä muuttuisi paremmaksi eikä pmmd:tä enää olisi. Mutta ei se niin toimi!!
Eihän miehillekkään sanota että kastroidaan teidät, kivekset irti ja elämä on auvoisen rauhallista.
Ottakaa asioista selvää ja rakastakaa myös itseänne!
Sulla on aiheelle väärä ketju.
Tämä on tärkeä asia! Haluan varoittaa ihmisiä jotta eivät tee virheitä joita ei voi korjata.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kotipaikasta! Kohta lähden kotipaikkaan.
Eli ärrästä ärrään.
Huomenna. Huomenna saan nähdä sinut. Toivottavasti olen parhaimmillani ja saan nauttia mahdollisimman pitkään seurastasi ennen kuin taas katoat otteestani, vaikka en millään päästäisi irti. Ehkä huomenna en päästäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ärrästä ärrään.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ärrästä ärrään.
En ole menossa Roista Ranualle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ärrästä ärrään.
Roudasta rospuuttoon, sitähän se monen elämä on. Jaksaminen on vaikeaa.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kaunis vaalea nainen, onnistuit tempussa jonka piti olla mahdotonta. Veit osan mun sydämmestä!
Näin heti että paikkasi on mun vierellä. Tarvit tällaisen hyväntahtoisen naisen. Ota, ole hyvä.
Samaa mieltä, oon jo yrittänytkin ottaa. Mut kohtalo tai jokin on aina lopulta tullut väliimme.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna. Huomenna saan nähdä sinut. Toivottavasti olen parhaimmillani ja saan nauttia mahdollisimman pitkään seurastasi ennen kuin taas katoat otteestani, vaikka en millään päästäisi irti. Ehkä huomenna en päästäkään.
Söpöä <3
En mä nyt ihan ihanin mutta hyvä kuulla..
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tykkäät musta?
Kyllä vain.
Vierailija kirjoitti:
Eli siitä paikasta, joka alkaa samalla kirjaimella kuin sinun etunimesi, siihen paikkaan, joka alkaa samalla kirjaimella kuin minun sukunimeni?
Pelkään että kohta kiukku pursuaa yli äyräiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ärrästä ärrään.
En ole menossa Roista Ranualle
Ei täällä kirjoittavista ole kukaan menossa yhtään minnekkään. Eikä ainakaan yhteyttä aio ottaa. 😅
Kivaa viikonloppua, mai lööv.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa viikonloppua, mai lööv.
Ei tästä tunnista, joten eipä mene perillekään.
Hänelle.. kivaa viikonloppua
Pikaterveinen, käyn palstalla yleisesti ottaen vain iltapäivisin ja iltaisin. Ethän siis etsi minua turhaan muina aikoina.