Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23127)
Tuli vaan mieleen, että oot ihana 💚
Sattumalta hieman myöhäiset aamukahvitteluhetket molemmilla... 😉
On se kumma ettei tänne saa kirjoittaa positiivista sisältöä.
Oletteko modet puolueellisia?
Oot mulle tosi rakas, kaivattuni. <3
Naisen viattomuus hämmentää.
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta hieman myöhäiset aamukahvitteluhetket molemmilla... 😉
Oliko. En huomannu. Oli tärkeämpää juttua 🤭
Mua ei sais päästää sun lähelle ollenkaan... Nyt en saa taas sua pois mun mielestä.
Mikään uusi juttukaan ei tunnu miltään ilman sua. Mietin vaan koko ajan että miltä mikäkin tuntuisi sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei sais päästää sun lähelle ollenkaan... Nyt en saa taas sua pois mun mielestä.
Meillä oli tänään jälleen kieltämättä vähän liian intiimit tunnelmat. Vaikkei se oikein siihen kontekstiin sopisi. <3 Oot ihana <3
Kysyit kerran että mihin joutuisin ilman sua. Mietin vaan että mihin pääsisikään sun kanssa. Haluan sut/sua.
Ihanaa iltaa kaivatulleni naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tänään jälleen kieltämättä vähän liian intiimit tunnelmat. Vaikkei se oikein siihen kontekstiin sopisi. <3 Oot ihana <3
Vielä lähemmäs pitäisi päästä 💚 vähän huolestuttaa oma käytös, kun tulee unohdettua kaikki muu siinä ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä lähemmäs pitäisi päästä 💚 vähän huolestuttaa oma käytös, kun tulee unohdettua kaikki muu siinä ympäriltä.
Apua, ethän sinä ole oikeasti hän 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, ethän sinä ole oikeasti hän 🥶
En oo, älä huoli 😂
Olen lukenut paljon historiallisia kirjoja. On hyvin mielenkiintoista esim. millaisia ehkäisykeinoja ihmisillä oli jo tuhansia vuosia sitten.
Aina jonkun pitää esittää nokkelaa ja tietäväistä nostaakseen itseään.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutkii järven sydäntä
onko tässä järjen hiventä
löytyykö sieltä kaloja suuria
ilman tutkamuuria
jääkö alimittaiset satimeen
poistetaanko ne takaisin uiskentelee
onkohan meren neito eksynyt
uinneillaan sinne polskimaan
tai kutemaan
Kuulkaas vaan