Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (23127)

Vierailija
18221/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyit kerran että mihin joutuisin ilman sua. Mietin vaan että mihin pääsisikään sun kanssa. Haluan sut/sua.

Mä en pärjää ilman häntä. 

Vierailija
18222/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lähestyä koskaan. Haluan olla rehellinen, mutta en viitsi kertoa, että minä, kohta 37 -vuotias mies olen jonkinlaisessa suhteessa 24 -vuotiaan naisen kanssa, jonka mielestä on huvittavaa maksaa minulle aina muutama euro seksistä. Feminismi voi olla joskus hauskaakin, mutta itse taisin pilata hetkeksi kaikki mahdollisuuteni vakavaan suhteeseen tällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18223/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi tutkii järven sydäntä

onko tässä järjen hiventä

löytyykö sieltä kaloja suuria

ilman tutkamuuria

jääkö alimittaiset satimeen

poistetaanko ne takaisin uiskentelee

onkohan meren neito eksynyt

uinneillaan sinne polskimaan

tai kutemaan

Kuulkaas vaan

tänään juhlii Mikko Mallikas

joka ei osaa aina olla tahdikas

kun neitoja piirittää

ja koittaa silmillään siristää

antakaa sille rukkaset tai pitkät hihat

hehheh

Mikko tykkää näistä runon mitoista

kun ei perusta mitään likoista

Mikko on homo?

Ei, ei! Kaikki tuntemani Mikot ovat aviomiesmatskua.

Vierailija
18224/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio lähestyä koskaan. Haluan olla rehellinen, mutta en viitsi kertoa, että minä, kohta 37 -vuotias mies olen jonkinlaisessa suhteessa 24 -vuotiaan naisen kanssa, jonka mielestä on huvittavaa maksaa minulle aina muutama euro seksistä. Feminismi voi olla joskus hauskaakin, mutta itse taisin pilata hetkeksi kaikki mahdollisuuteni vakavaan suhteeseen tällä.

Ei kannata olla rehellinen?

Vierailija
18225/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla rehellinen?

Minä en osaa tai halua muuta olla. Virhe tuli jo tehtyä, mutta aika vaikea on lopettaa virheen toistamista, vaikka tahtoisinkin. En haluaisi pilata omaa tai hänen elämää, koska ei tästä oikeasti voi mitään tulla. Vaan kun yritän sitä sanoa, niin tulee aina sellaiset kyydit, ettei niitä voi vastustaa. Kaikkeen sitä ajautuu.

Vierailija
18226/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sulle sitte oikein sopiva kumppani. Huumorintaju on samalla tasolla. 

Vierailija
18227/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sulle sitte oikein sopiva kumppani. Huumorintaju on samalla tasolla. 

Höhöö. Morkkis on kova, koska vanhin lapseni on itseäni lähempänä hänen ikäänsä. Ja taisin pilata orastavan oikean suhteen tällä, joten älä viitsi v*ttuilla.

Vierailija
18228/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä jo 💚🤗

huomisesta tulee tylsä päivä. 

Vierailija
18229/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä täältä vaihtopenkiltä. Menin sitten itse möhlimään mahdollisuuden nauttia seurastasi torstaina, mutta toivottavasti edes viikonloppuna saan viettää hetken kanssasi. Ikävä on kova, kaikkea kivaa mitä saan, ja olen saanut, kanssasi tehdä. Oot ihana.

Vierailija
18230/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
18231/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neva hööd. -inkkari, jonka kanootissa on perämoottori. Sillä pääsee kauas. Kaivattu näkyy enää pisteenä horisontissa.

Vierailija
18232/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas kännissä, joten sori vaan avautumisista. Itse ryssin perheeni, itse ryssin mahdollisesti hyvän alkavan suhteen ja niin edelleen. En haluaisi tätä, mutta en voita viettiäni. Yh äidin kasvattamana näin kaikenlaista, ja toistan nyt itse samaa. En minä tätä haluaisi. Naiset haluaa n*ssia minua, en sille mitään voi. Eikä sekään ole oma valinta, että minulla ei ole voimaa hottisnaisia vastustaa, vaikka sen takia aika kusen kaiken. V*ttu tätä elämää. Minä sain paskan kohtalon, enkä saa aikaan mitään kestävää, vaan pelkkiä pettymyksiä. Naisia riittää, mutta onnea en saavuta.

Vierailija
18233/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nähtiin tänään edes vähän 🥰

Vierailija
18234/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän kauniit muistot aarrearkkuun ja lukitsen sen. Kukaan ei pääse tärvelemään niitä. Kaikki on kaunista, pilvenhattaroita ja toiveikkuutta. 

Vierailija
18235/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit kaunis kuten aina.

Vierailija
18236/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina nähtiin 🤍 -nm

Vierailija
18237/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua Mikko.

Vierailija
18238/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
18239/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä H 💕

Vierailija
18240/23127 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukava nähdä ihmistä, joka on noin kaunis ja mukava.