Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23127)
En aio lähestyä koskaan. Haluan olla rehellinen, mutta en viitsi kertoa, että minä, kohta 37 -vuotias mies olen jonkinlaisessa suhteessa 24 -vuotiaan naisen kanssa, jonka mielestä on huvittavaa maksaa minulle aina muutama euro seksistä. Feminismi voi olla joskus hauskaakin, mutta itse taisin pilata hetkeksi kaikki mahdollisuuteni vakavaan suhteeseen tällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutkii järven sydäntä
onko tässä järjen hiventä
löytyykö sieltä kaloja suuria
ilman tutkamuuria
jääkö alimittaiset satimeen
poistetaanko ne takaisin uiskentelee
onkohan meren neito eksynyt
uinneillaan sinne polskimaan
tai kutemaan
Kuulkaas vaan
tänään juhlii Mikko Mallikas
joka ei osaa aina olla tahdikas
kun neitoja piirittää
ja koittaa silmillään siristää
antakaa sille rukkaset tai pitkät hihat
hehheh
Mikko tykkää näistä runon mitoista
kun ei perusta mitään likoista
Mikko on homo?
Ei, ei! Kaikki tuntemani Mikot ovat aviomiesmatskua.
Vierailija kirjoitti:
En aio lähestyä koskaan. Haluan olla rehellinen, mutta en viitsi kertoa, että minä, kohta 37 -vuotias mies olen jonkinlaisessa suhteessa 24 -vuotiaan naisen kanssa, jonka mielestä on huvittavaa maksaa minulle aina muutama euro seksistä. Feminismi voi olla joskus hauskaakin, mutta itse taisin pilata hetkeksi kaikki mahdollisuuteni vakavaan suhteeseen tällä.
Ei kannata olla rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla rehellinen?
Minä en osaa tai halua muuta olla. Virhe tuli jo tehtyä, mutta aika vaikea on lopettaa virheen toistamista, vaikka tahtoisinkin. En haluaisi pilata omaa tai hänen elämää, koska ei tästä oikeasti voi mitään tulla. Vaan kun yritän sitä sanoa, niin tulee aina sellaiset kyydit, ettei niitä voi vastustaa. Kaikkeen sitä ajautuu.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle sitte oikein sopiva kumppani. Huumorintaju on samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle sitte oikein sopiva kumppani. Huumorintaju on samalla tasolla.
Höhöö. Morkkis on kova, koska vanhin lapseni on itseäni lähempänä hänen ikäänsä. Ja taisin pilata orastavan oikean suhteen tällä, joten älä viitsi v*ttuilla.
Hyvää yötä jo 💚🤗
huomisesta tulee tylsä päivä.
Terveisiä täältä vaihtopenkiltä. Menin sitten itse möhlimään mahdollisuuden nauttia seurastasi torstaina, mutta toivottavasti edes viikonloppuna saan viettää hetken kanssasi. Ikävä on kova, kaikkea kivaa mitä saan, ja olen saanut, kanssasi tehdä. Oot ihana.
Neva hööd. -inkkari, jonka kanootissa on perämoottori. Sillä pääsee kauas. Kaivattu näkyy enää pisteenä horisontissa.
Olen taas kännissä, joten sori vaan avautumisista. Itse ryssin perheeni, itse ryssin mahdollisesti hyvän alkavan suhteen ja niin edelleen. En haluaisi tätä, mutta en voita viettiäni. Yh äidin kasvattamana näin kaikenlaista, ja toistan nyt itse samaa. En minä tätä haluaisi. Naiset haluaa n*ssia minua, en sille mitään voi. Eikä sekään ole oma valinta, että minulla ei ole voimaa hottisnaisia vastustaa, vaikka sen takia aika kusen kaiken. V*ttu tätä elämää. Minä sain paskan kohtalon, enkä saa aikaan mitään kestävää, vaan pelkkiä pettymyksiä. Naisia riittää, mutta onnea en saavuta.
Onneksi nähtiin tänään edes vähän 🥰
Mä pistän kauniit muistot aarrearkkuun ja lukitsen sen. Kukaan ei pääse tärvelemään niitä. Kaikki on kaunista, pilvenhattaroita ja toiveikkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olit kaunis kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mukava nähdä ihmistä, joka on noin kaunis ja mukava.
Mä en pärjää ilman häntä.