Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23123)
Vierailija kirjoitti:
kirjoittelut vastaa yleensä sitä millaisia he ovat netinkin ulkopuolella?
Ääripäät on aina ääripäitä, ei ole mielekästä käydä keskustelua niistä käsin.
Suurin osa ketju
Minun mielestä suurin osa (ainakin ne äänekkäimmät) edustavat täällä juuri niitä ääripäitä tai antavat ainakin sellaisen kuvan. Se on totta ettei ole mielekästä käydä keskustelua sieltä käsin. On kuitenkin inhimillistä jos jotkut eivät osaa purkaa näitä äänekkyyksiään kultivoivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut siis mitään hörhöttäjää en kuitenkaan halua, vaan normaali monipuolinen ihminen jolla on järki päässä rikkaan mielikuvituksen ja tunne-elämän ja laajan ajattelukyvyn ohessa.
Hörhöttäjät on usein huonoja miehiä, ja muutenkin ei niin mun tyyppisiä.Mitä tarkoittaa hörhöttäjä? Ymmärrän sanan mutta kuvaile omin sanoin millainen on hörhöttäjä?
No miten sen kuvailisi, vähän semmonen Natural High Healing-porukka.
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina 💕
💕😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoittelut vastaa yleensä sitä millaisia he ovat netinkin ulkopuolella?
Suurin osa ketju
Minun mielestä suurin osa (ainakin ne äänekkäimmät) edustavat täällä juuri niitä ääripäitä tai antavat ainakin sellaisen kuvan. Se on totta ettei ole mielekästä käydä keskustelua sieltä käsin. On kuitenkin inhimillistä jos jotkut eivät osaa purkaa näitä äänekkyyksiään kultivoivasti.
Ehkä se riippuu paljon siitä, mihin huomionsa keskittää? Sinä keskität huomiosi niihin ääripäihin ja niiden valta mielessäsi kasvaa, kun taas minä scrollaan usein viestejä suorilta ohi kun silmäilen sivuja läpi. Eli en todellakaan lue kuin osan viesteistä.
Ehkä. Mutta en minä niihin oikeastaan edes keskity. En edes oikeastaan lue tai seuraa palstaa. Tai kommentoi. Samalla lailla minä doom scrollaan usein viestejä suorilta ohi kun silmäilen sivuja läpi. Eli en todellakaan lue kuin osan viesteistä. Nämä äänekkyydet vaan sattuvat usein hyppimään silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra näitä juttuja taas😂
Aika lievästi ilmaistu.Hullujahan nämä ovat.
Riittävästi jos tutkii niin löytää kaikista hulluuden, se on sellasta tää ihmisyys.
Jaaha, itseäni harmittaa ,kun kaikki palstat täynnä tuubaa näiden mt ihmisten puolesta.he tulevat joka ketjuun ja palstalle,kun ei ole muuta.olisi silti mukava kirjoitella ja lukea muita kuin pieru/ kakka/ muut eritteet/ ihmisaukot yms. aiheista.Varsinkin kun aina löytyy otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vau, mitkä raidat pikkareissa! Ihan kuin pieniä kultahippusia olisi lentänyt pyllystäni 😘
Sahramia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra näitä juttuja taas😂
Aika lievästi ilmaistu.Hullujahan nämä ovat.
Apu on edelleen aivan käsien ulottuvilla.
Henna, ei se minusta väärin ollut tunnustaa tunteita. Niille ei voi mitään. Olet minusta ihana. Tietysti tietoisuus siitä, että kiinnostus on molemminpuolista voi johtaa kiusauksiin, mutta semmoista elämä joskus on. Se kasvattaa itsehillintää.
Alan olla professional itsehillinnässä. Tai no, välillä palaa käämi, mut noin tekojen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Laiska töitään luettelee mut oon tehny tänään jo 6 pakollista juttua, oikein hyvin vaikka ite sanonkin, vielä pari pitää tehdä😌
Hyvä sinä.
Ei pitäisi olla teknisiä ongelmia. Missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska töitään luettelee mut oon tehny tänään jo 6 pakollista juttua, oikein hyvin vaikka ite sanonkin, vielä pari pitää tehdä😌
Hyvä sinä.
Kiitti, oon itekki vähän yllättynyt.😀🙂
Tiedätkö, sulla on muuten sellanen tosi kannustava puoli
Ootko varattu? Huolettaa se, että oon semisti asiakas, vaikka en varsinaisesti oo? Liian monta siipirikkoa takana?
Vierailija kirjoitti:
Tietäisit vaan, minkä hypen pystyn saaman aikaan.Kiitos kannatuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisit vaan, minkä hypen pystyn saaman aikaan.Kiitos kannatuksesta!
Jotenkin aina hätkähdän vähän, se on niin epätyypillistä nykyihmisillä, jotain sellasta näen sut kamaa
Vierailija kirjoitti:
Ylä- vai alapuoli?
Suurin osa ketjun viesteistä on tasaista massaa, joista ei voi päätellä yhtään mitään.