Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23148)
Tuli vain mieleen, että jos odotat, että minä laitan sulle eka jotakin, miksi et vastannut Ig-viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Synkronoidaanko lantiot?
Öljytyt lantiot, aina valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla muuten unohtui yks juttu perjantaina !
Kerros, niin korjataan asia!
Parikin saattoi mutta semmosta se on joskus. :D
Tahallaan vai tahattomasti ?
Ihanaa ja aurinkoista viikkoa ihanalle naiselle.. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ja aurinkoista viikkoa ihanalle naiselle.. :)
Hv!
Vierailija kirjoitti:
Synkronoidaanko lantiot?
Kernaasti.
Tympäsee tollaset energiapuheet...
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää ihastukselleni. 🤗🧡
Kiitos samoin ihanuus ja ihastus. 🧡😘
Kaipaan lääkäriä, joka hoitaa oikeasti. Kokemus tältä aamulta. Hän kysyi tarvitsenko todella erikoissairaanhoitoa ja moniammatillinen työryhmä on niin kalliskin. Anteeks kun oon niin kallis yhteiskunnalle ja minua ei kaivata.
Mut siis mitään hörhöttäjää en kuitenkaan halua, vaan normaali monipuolinen ihminen jolla on järki päässä rikkaan mielikuvituksen ja tunne-elämän ja laajan ajattelukyvyn ohessa.
Hörhöttäjät on usein huonoja miehiä, ja muutenkin ei niin mun tyyppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mut siis mitään hörhöttäjää en kuitenkaan halua, vaan normaali monipuolinen ihminen jolla on järki päässä rikkaan mielikuvituksen ja tunne-elämän ja laajan ajattelukyvyn ohessa.
Hörhöttäjät on usein huonoja miehiä, ja muutenkin ei niin mun tyyppisiä.
Vastakohdatko täydentäisivät toisiaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hörhöttäjät on usein huonoja miehiä, ja muutenkin ei niin mun tyyppisiä.Vastakohdatko täydentäisivät toisiaan 😂
Ei vaan päinvastoin. Joissain asioissa voi toki olla vastakkaisuuksia, mutta vain joissain eikä niissäkään liiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö varattujen kaipaajat sitä, että miten esim. joku nainen vois teistä tykätä, kun sen nykyinen on ihan erilainen kuin mitä olette itse. Tai jos kaivattu on sinkku, niin esim. eksät, joiden kanssa hän on ollut kauan. Että voisiko siitä suhteesta tulla mitään sen vuoksi.
En mieti, koska tuollainen on niin monella tapaa älyvapaata ja turhaa.
Kun saisi edes kerran olla lähellä ja kokea, miltä se tuntuu. Miltä tuntuu katsoa rauhassa silmiin, pitää kädestä, tuntea hänet siinä vierellä. Olisiko se kerta viimeinen vai ensimmäinen?
Tässä vieraassa maassa ajattelin, että jos toisin vaimoni Suomeen, en olisi yksin enkä tuntisi oloani enää yksinäiseksi.
Vasta rakastuttuani toiseen naiseen tajusin pettäneeni itseäni.
M47, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te miten äärimmäisen itseriittoisia ihmisiä te olette ? Kun minä tykkään, minä haluun ja minusta tuntuu jne...
Tajuatko sinä palsta päivystäjä työtön luuseri et painu vttuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te miten äärimmäisen itseriittoisia ihmisiä te olette ? Kun minä tykkään, minä haluun ja minusta tuntuu jne...
Tajuatko sinä palsta päivystäjä työtön luuseri et painu vttuun!
Vedä nyt sinäkin vähän sitä happea välillä. Luuri pois ja ulos reippailemaan!
💕