Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kommenttisi on lähetetty."
Mulle tulee tuosta jotenkin niin ylväs olo. Tässä mielipiteen- ja sananvapauden maassa saan täällä vapaasti ilmaista ajatuksiani. Mutta
h-
u-
o-
r-
a-
sanaa et saa kirjoittaa.
Haiskahtaa vuodelta 2000 kun oli myös pihtari h. Olemassa. Ja väkisin otetut helppoja jakorasioita. Oo vaan ylpeä ittestäs, kaikki naiset jotka ovat kokeneet pahaa, kavahtaa kyllä tuota sanaa käyttäviä, koska he tuntevat sen pahan.
Ehkä tuut saamaan itsellesi sen täydellisen yksilön, jonka mielestä on riemukasta ja hauskaa kuunnella huo.rittelua.
Viestini pointti oli siinä, että en ymmärrä miksi tietyt yksittäiset sanat ovat kiellettyjä/sensuroituja riippumatta siitä asiayhteydestä, jossa ne mainitaa. Ko
Hyvä on myönnän äkkipikaisuuteni. Koska naisena olen saanut kuulla tuota sanaa jo vähän liikaakin, ja olen sitä sanaa vastaan. Jos kyse on oikeasti siitä vanhimmasta ammatista, niin sille sanalle on myös muita vaihtoehtoja, mitä voi käyttää. Jos sanat ja niiden synonyymit on hallinnassa, niin ei minusta tarttis pahastua tämän sanan sensuurista. Mutta silti, tietämättä asia yhteyttä, haluat käyttää aika voima sanoja toisesta. Mutta eipä se minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, sujuisiko meillä lopulta mikään muu kuin lähellä oleminen ja seksi. Turvat tukossa.
Me voidaan keskustella ruokaresepteistä.
Voisin nyt tavata, kun ei ole enää sellaisia tunteita. Olit kiinnostava kuitenkin. Nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli vain tulla ja halata, eikä koskaan vanhaan palata. Tunteita en jaksa enää pakastaa, sinua vain haluan rakastaa. Mitä vielä säästän, kohta halun irti päästän.
Kaipaan sua vierelle.
Minä haluan sua.
Minä kaipaan sua mun vierelle ja haluan sua. Kuin kaivatulle. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, sujuisiko meillä lopulta mikään muu kuin lähellä oleminen ja seksi. Turvat tukossa.
Me voidaan keskustella ruokaresepteistä.
Entä jos on liikaa 🌶:ä?
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 😚
Tänker på dig hottis 🔥
Huomenta mammoille. Pirteänä alkavaan viikkoon.
Mukavaa päivää ihastukselleni. 🤗🧡
Tahtoisin kanssasi saman peiton alle. Näytät niin hyvältä, minunkin pitäisi käydä kampaajalla.
Vaikka aikaa on kulunut ja kaiken järjen mukaan mun ei pitäisi enää ajatella sua, ajattelen silti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aikaa on kulunut ja kaiken järjen mukaan mun ei pitäisi enää ajatella sua, ajattelen silti.
Minäkin häntä<3
Voisin tulla sulle vapaaehtoistöihin. En tiiä, olisko se sulle pakkopullaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tulla sulle vapaaehtoistöihin. En tiiä, olisko se sulle pakkopullaa.
Mulla olis hommia kaivatulle, mutta ongelma on, että hänen läsnäolo vois tehdä mun työnteosta mahdotonta ;)
Ninjankaltaiselle mimmille aurinkoista aamua!
t. Etäisten laaksojen Yoda
Sulla muuten unohtui yks juttu perjantaina !
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain vikapuolta mieheltä mitättömältä. Huomiseen.