Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (14860)

Vierailija
14661/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, et mitä pitäis tehdä, koska oot koko ajan mun mielessä.

Älä ainkaan jatka siitä kirjoittamista täällä. Ystävän neuvo.

No mihin sitten puran näitä tunteita?

Vierailija
14662/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih. Eli teeskentelemään vaan, että hyvältä tuntuu. Buu!

Sitähän muutenkin ns. tutustumisvaiheessa useimmiten tehdään. Maalataan mahdollisimman siloteltu ja positiivinen kuva itsestä ja sitten kun ollaan jo suunnilleen muutettu yhteen, totuus alkaa paljastua. Minulla oli lupaava suhteenalku joka tyssäsi siihen, että myönsin rehellisesti olevani käytännössä erakko, kun kaverisuhteet tulivat puheeksi. Ei olisi ollut mitään ongelmia, jos olisin valehdellut käyneeni viikonloppuna pelaamassa tennistä X:n kanssa ja eilen käyneeni boulderoimassa Y:n kanssa. 

Vaikka sinulla ei olisi kavereita, niin lupaava suhteenalku sujuisi luultavasti paremmin, jos kuitenkin kävisit paikoissa ja tekisit juttuja sen sijaan, että kököttäisit erakkona jossain.

Eli jos sinulta kysytään viikonlopun menoista, niin et valehtele, vaan olet tehnyt viikonloppuna sinua kiinnostavia asioita ja kerrot niistä. Sosiaalisesta elämästä voit kertoa, että olisihan se mukava jos olisi seuraakin tekemään sitä kaikkea kivaa mitä JO teet, mutta että olet elämäntilanteiden myötä etääntynyt vanhoista kavereistasi ja nykyään on hankalampi tutustua uusiin. Eli siitä syystä vietät paljon aikaa yksin, mutta mielelläsi jakaisit upeaa elämääsi myös jonkun kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14663/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaushan olisi: olla yhteydessä muualla kuin vauvapalstalla, mutta totuus monen kohdalla taitaa olla se, että he eivät ole sen vastapuolen mielessä. 

Mä otan sitten yhteyttä, kun ei olla enää samassa työpaikassa töissä.

Vierailija
14664/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä auttaa ikävään? Kaivatun seura?

Vierailija
14665/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.

Vierailija
14666/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on niin, että parisuhteessa menee paremmin, jos molemmilla on jotain omaa tekemistä ilman kumppania. Monet kaipaa ihmissuhteita, kaikki ei. Voihan se oma tekeminen olla vaikka netissä pelaamista tms.

Odotin että joku olettaa, että olisin ns. ripustautuja. Olen siis niitä ihmisiä joista et kuule kuukauteen jos minulla ei ole oikeaa asiaa tai et itse ota yhteyttä, vaikka mitään kränää ei olisi. Harrastan, urheilen aktiivisesti, käyn vakitöissä ja ei ole minkäänlaisia sosiaalisia rajoitteita, aivoni on vaan johdotettu niin, että olen mielelläni omissa oloissani. 

Vierailija
14667/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin tässä ajellessani pitkää matkaa, että sinun kaipaus minua kohtaan on ymmärrettävissä siltä kantilta, että tapasin sinut hyvin rikkinäisenä. Siinä kohtaa helposti turvautuu ystävälliseen ihmiseen ja saattaa luulla rakastavansa romanttisesti. Sun kohdalla se tuskin oli aitoa rakkautta ja halua parisuhteeseen. Mutta minä? Minulla oli kaikki hyvin, ei ole traumoja ja tasapainoinenkin olin/olen. Miksi minä lankesin sinuun? Tätä olen paljon pohtinut. Juu naiselta naiselle.

Vierailija
14668/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä auttaa ikävään? Kaivatun seura?

Joo varmasti. 

Vierailija
14669/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mammoille. Suomalainen nainen on semmonen makkarasoppa. Tervetuloa...

Vierailija
14670/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu jo! H->J

En voi, k7n katson juoksua. :)

Sun pitäisi juosta itse eikä vain katsoa juoksua!

Ei se ikinä oo ollut mun juttu. Oma ura on löytynyt ihan jostain muualta.

Vierailija
14671/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Joku ei selvästikään halua että kaipaan sua. Paistaa niin selvästi tänne asti että ihan raivosta punaisena tunkee palstan täyteen kaikkea negatiivista. Ihan kuin se auttais mitään. Jos meistä tulee jotain, sitä ei estä lopulta kukaan. Ja ei, en ole pettänyt koskaan vaikka tuo raivohullu niin yrittää uskotella. Kuka lie onkaan.'

'Harhat 🔥'

__

Ei täältä!

-Og 👋

__

Vain täysin tunnekylmä liehittelee toisen puolisoa. Jopa julkisesti ja toisen osapuolen silmien alla. Eikä kaivattusi täällä kirjoittele. 

Vierailija
14672/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaushan olisi: olla yhteydessä muualla kuin vauvapalstalla, mutta totuus monen kohdalla taitaa olla se, että he eivät ole sen vastapuolen mielessä. 

Älä vaivaudu.

Okei.

Vierailija
14673/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinulla ei olisi kavereita, niin lupaava suhteenalku sujuisi luultavasti paremmin, jos kuitenkin kävisit paikoissa ja tekisit juttuja sen sijaan, että kököttäisit erakkona jossain.

Miksi oletat että minulla ei ole mitään mielenkiinnonkohteita, harrastuksia tai että nökötän jossain nurkassa vain, koska olen ns. erakkosielu? Kuten edellä sanoin, harrastan, urheilen, käyn töissä jne. ihan kuin "normaalit". Olen fyysisesti vaikuttavammassa kunnossa kuin enemmistö ikäisistäni. Totuus on kuitenkin se, että useimmat takertuvat siihen kaverittomuuteen ja vetävät siitä johtopäätöksen, että sinussa on pakko olla jotain vikaa ja niin menet romukoppaan. Ei heitä kiinnosta teetkö sinulle mielekkäitä asioita koska kaverittomuus on yleisellä tasolla epänormaalia ja epänormaalin kanssa ei kaveerata. 

Vierailija
14674/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku fiksumpi voisi kertoa miksi en saa sitä kuuluisaa rakkautta, vaan menestyn mm. työelämässä, vaikka en sitä halua/kaipaa?

Vierailija
14675/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J.

Vihreäsilmäisenä, poikkeuksellisen päiväviestin kirjoittavana miehenä omin tämän. Terveiset vanhemmalle, kuumalle naiselle

Vierailija
14676/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että minulla ei ole mitään mielenkiinnonkohteita, harrastuksia tai että nökötän jossain nurkassa vain, koska olen ns. erakkosielu? Kuten edellä sanoin, harrastan, urheilen, käyn töissä jne. ihan kuin "normaalit". Olen fyysisesti vaikuttavammassa kunnossa kuin enemmistö ikäisistäni. Totuus on kuitenkin se, että useimmat takertuvat siihen kaverittomuuteen ja vetävät siitä johtopäätöksen, että sinussa on pakko olla jotain vikaa ja niin menet romukoppaan. Ei heitä kiinnosta teetkö sinulle mielekkäitä asioita koska kaverittomuus on yleisellä tasolla epänormaalia ja epänormaalin kanssa ei kaveerata. 

No niin eli sinun ei tarvitse kuin hioa muotoilua. Siinä ei ole mitään erikoista, jos aikuinen ihminen on elämän myötä joutunut tilanteeseen, jossa kavereita ei oikein ole. Mutta paljon on merkitystä sillä, kuinka asian muotoilee. 

Vierailija
14677/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit toinen on tietysti se, että jos on itse kaveriton, niin voi olla, ettei ne stereotypisimmat possepojut ja -tytöt oikein ymmärrä, vaan vierastavat kovasti. Eli kannattaa kiinnittää huomiota myös siihen minkä tyyppisten kanssa hakee romanssia.

Vierailija
14678/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan vielä kerran yhteyttä, vaikka oltaisiin samassa työpaikassa, heti, kun saan psyykattua itseäni riittävästi.

Vierailija
14679/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh😚🤭

Vierailija
14680/14860 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa semmonen kuin elizabethfrancoaa 

Siitä tulee aina mieleen tän ketjun miehet, varsinkin se joka selittää mammoista ja niiden takapuolista 

Muodokkaasta naisesta tulee mieleen miehet? Täh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme