Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14781)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, et mitä pitäis tehdä, koska oot koko ajan mun mielessä.
Vastaushan olisi: olla yhteydessä muualla kuin vauvapalstalla, mutta totuus monen kohdalla taitaa olla se, että he eivät ole sen vastapuolen mielessä.
Mä otan sitten yhteyttä, kun ei olla enää samassa työpaikassa töissä.
Mä otan vielä kerran yhteyttä, vaikka oltaisiin samassa työpaikassa, heti, kun saan psyykattua itseäni riittävästi.
En oo ottanut vielä kertaakaan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa semmonen kuin elizabethfrancoaa
Siitä tulee aina mieleen tän ketjun miehet, varsinkin se joka selittää mammoista ja niiden takapuolista
Muodokkaasta naisesta tulee mieleen miehet? Täh?
Erilaisuus pitää hyväksyä, meitä nyt on monenlaisia:D
-joku muu
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin tässä ajellessani pitkää matkaa, että sinun kaipaus minua kohtaan on ymmärrettävissä siltä kantilta, että tapasin sinut hyvin rikkinäisenä. Siinä kohtaa helposti turvautuu ystävälliseen ihmiseen ja saattaa luulla rakastavansa romanttisesti. Sun kohdalla se tuskin oli aitoa rakkautta ja halua parisuhteeseen. Mutta minä? Minulla oli kaikki hyvin, ei ole traumoja ja tasapainoinenkin olin/olen. Miksi minä lankesin sinuun? Tätä olen paljon pohtinut. Juu naiselta naiselle.
Sivusta on huuhdeltava että olen ollut se rikkinäisempi osapuoli, mutta en silloin ihastunut mihinkään minulle osoitettuun ystävällisyyteen. Saatoin olla rikki, mutta en vailla pelastajaa. Hän oli yksinkertaisesti minun mielestäni viehättävä monessakin mielessä, ja olisin mielelläni tutustunut häneen paremmin jos se olisi ollut mahdollista. Ja olisin hermostunut häneen ihan huolella, jos olisin saanut tietää että hän tekee tällaisia päätelmiä ja päätöksiä minun puolestani.
Älä aliarvioi aikuisia ihmisiä. Pahimmillaan se puree teitä molempia nilkkaan, ja täysin turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa semmonen kuin elizabethfrancoaa
Siitä tulee aina mieleen tän ketjun miehet, varsinkin se joka selittää mammoista ja niiden takapuolista
Muodokkaasta naisesta tulee mieleen miehet? Täh?
Tietysti. Vastaa sitä "mammat ja takapuoli"-ihannetta aivan täysin! Ajattelin vinkata.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä PANETUS
Niin on :3
Sylipaikka kelpais todella tänään. Ihan hyvillä mielin ihan hirvee ikävä vaan ja läheisyyttä vailla. Nähtäiskö pian?
Vierailija kirjoitti:
Piän itteäin hyvänä immeisenä ja kunnon miehenä, tiiä tämä nainen.
Sehän tarkoittaa sitä, että et koskaan ole halveerannut naista, esim huoritellut, ollut kovakourainen tai muuten kohdellut kaltoin. Jännä miehet joilla itselläänkin tyttäriä huorittelevat naisia joilta saaneet pakit. Siinä sitä on tyttärellä "kelpo" miehen malli omasta isästä.
Miten voin elää ilman sinua? Rakastan, kaipaan ja tarvitsisin sinua.🥺
Mangusti kirjoitti:
Sylipaikka kelpais todella tänään. Ihan hyvillä mielin ihan hirvee ikävä vaan ja läheisyyttä vailla. Nähtäiskö pian?
Oletko Mangusti mies vai nainen ja kenen läheisyyttä vailla olet?
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat? Tämä on kuin omasta kynästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä itse kaipaat? Kirjoita omat viestisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista.
Vierailija kirjoitti:
Huh😚🤭
Mitä ja mihin viestiin tämä? Vai olinko sittenkin oikeassa ja osuin.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Se on nainen. Jostain kaukaa muistelen kaivanneen Mikkoa tai jotain lähelle sitä. Älä kysy siltä. Ei se vastaa ja on äkäinen kun mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista.
Tietysti, nyt sen naisen pitäisi tietenkin antaa oma nimikirjain ja/tai "sinun" nimikirjain, että trollaus voisi edetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Se on nainen. Jostain kaukaa muistelen kaivanneen Mikkoa tai jotain lähelle sitä. Älä kysy siltä. Ei se vastaa ja on äkäinen kun mikä.
Miksi kenelläkään olisi velvollisuus vastata yhtään mitään ketjun (pääasiassa) yhdeltä tuleville uteluille? Ainoastaan fiksua olla vastaamatta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista.
Tietysti, nyt sen naisen pitäisi tietenkin antaa oma nimikirjain ja/tai "sinun" nimikirjain, että trollaus voisi edetä.
Taidat olla joku mustis tollo?
Kohta nähdään🌞🎇