Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14995)
Vierailija kirjoitti:
Tosin mun mielestä äitiyden mukana tulee velvollisuus pitää huolta itsestään, jotta kykenee hoitamaan äitiydenkin kuten kuuluu. Vastuu omista lapsista on velvoittavampi kuin uskonnollisen opin noudattaminen.
Yleensähän lestadiolaisnaiset pitääkin huolta itsestään. Harrastavat yhdessä liikuntaa, syövät terveellisesti, tapaavat ystäviä jne.
Sulla oli koko viime viikko pelkästään mustaa päällä. Jotain muistan 💜
Vierailija kirjoitti:
i-loppuiselle a-loppuiselta kivaa viikonloppua ja pusuja.
4 kirjainta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 kirjainta?
Kyllä ja mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin mun mielestä äitiyden mukana tulee velvollisuus pitää huolta itsestään, jotta kykenee hoitamaan äitiydenkin kuten kuuluu. Vastuu omista lapsista on velvoittavampi kuin uskonnollisen opin noudattaminen.
Yleensähän lestadiolaisnaiset pitääkin huolta itsestään. Harrastavat yhdessä liikuntaa, syövät terveellisesti, tapaavat ystäviä jne.
Totta. He ovst tunnetusti usein hyvin huoliteltuja ja hoikkia naisia. Juuri vastikään tapasin kymmenen lapsen äidin, joka näytti iloiselta ja reippaalta parikymppiseltä. Oli lähes 50v. Enpä ole aikoihin niin yllättynyt! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 kirjainta?
i-vai a-loppuisella?
Vierailija kirjoitti:
Pääsisikö kainaloon? Tuntuu yksinäiseltä.
Yksinäisyys on huono syy, mutta kainalopaikka on sulle aina vapaa ja minulle mieluinen tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on huono syy, mutta kainalopaikka on sulle aina vapaa ja minulle mieluinen tila.
Miksi huono?
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia. Sulle hellä halaus ja lämmin pusu otsalle. Älytön ikävä ja ensi viikko voi tuntua pitkältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi huono?
Ei kukaan realistisesti halua yksinäistä ihmistä, ainakaan yksinäistä miestä. Yksinäinen mies nähdään väistämättä viallisena ja itseään ruokkiva kehä on syntynyt: Ole yksinäinen > kukaan ei halua tutustua koska on outoa, että olet yksinäinen > ole yksinäinen.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 kirjainta?
i-vai a-loppuisella?
i
Vierailija kirjoitti:
Opelta pusu kaunottarelle.
Oletko vielä saanut ongittua tunnisteita kuka se miesopea kaipaava on, että trollaus etenisi seuraavalle tasolle? Toistaiseksi vain näitä ympäripyöreitä "joo joo NAISopettajaa kaipaan!"
Vierailija kirjoitti:
Opelta pusu kaunottarelle.
Kiitos. Mutta saisko vielä saman livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia. Sulle hellä halaus ja lämmin pusu otsalle. Älytön ikävä ja ensi viikko voi tuntua pitkältä.
Hän miettii nyt vaan sitä seuraavaa viikkoa
Vierailija kirjoitti:
Tuntuupa hyvältä💛
Mikä?
En olisi paremmin voinut itse tätä muotoilla.
-R