Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14781)
Ihmisiä tulee ja menee mutta sinua minä en ikinä unohda. E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i-loppuiselle a-loppuiselta kivaa viikonloppua ja pusuja.
Kiitoksia. Sulle hellä halaus ja lämmin pusu otsalle. Älytön ikävä ja ensi viikko voi tuntua pitkältä.
Hän miettii nyt vaan sitä seuraavaa viikkoa
Positiivinen ajattelutapa toimii varmasti. Tänään viikko tuntuu pitkältä ajalta, muttta eiköhän ensi viikko mene nopeasti ja näen häntä taas.
Nyt vasta tuloksia alkaa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih. Eli teeskentelemään vaan, että hyvältä tuntuu. Buu!
Sitähän muutenkin ns. tutustumisvaiheessa useimmiten tehdään. Maalataan mahdollisimman siloteltu ja positiivinen kuva itsestä ja sitten kun ollaan jo suunnilleen muutettu yhteen, totuus alkaa paljastua. Minulla oli lupaava suhteenalku joka tyssäsi siihen, että myönsin rehellisesti olevani käytännössä erakko, kun kaverisuhteet tulivat puheeksi. Ei olisi ollut mitään ongelmia, jos olisin valehdellut käyneeni viikonloppuna pelaamassa tennistä X:n kanssa ja eilen käyneeni boulderoimassa Y:n kanssa.
Mä teen päinvastoin: heti alussa lyön kaikki paskat tiskiin ja toinen saa päättää ottaako vai jättääkö. Ei varmaan vaikea arvatta, kumman valitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedänpä yhdenkin suvun, jossa ihannoidaan maanisesti laihuutta, vähänkin lihavampia sitten vähän sala halveksutaan. Noh, eivät ole kukaan kovin pitkälle koulutettuja niin voi olla huonon itsetunnon kompensointia, että yritetään olla ulkonäöllisesti vähän parempia.
Sullakin on vaihteeksi taas väärä ketju kommenteillesi. Otsikossa lukee: Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. Siis laita kaipausterkkuja tai ole hiljaa.
En alottanut lessujuttua. Joku muu alotti. Mut terveiset kaivatulle tähän väliin, kaipaan ja ikävä ja ikävää ettei oikein nähdä.
Ihan se ja sama kuka aloitti. Yhtälailla sinäkin silloin osallistut ohistuuban suoltamiseen ja ketjun pi
Mikset sitten laittanut sille joka aloitti?
Pointti meni ohi niin että viuhahti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon rakas. <3 Mulla o aina kainalopaikka ja mun koti sulle varattuna. Olisi ihana viettää yhessä aikaa. Mielessä ja sydämessä olet aina. Vain sinä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Oot sä Sari yksin tänään... Satun olemaan kulmillasi... 😉😆
En. Saat vain piirakan kuvia ja tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia. Sulle hellä halaus ja lämmin pusu otsalle. Älytön ikävä ja ensi viikko voi tuntua pitkältä.
Hän miettii nyt vaan sitä seuraavaa viikkoa
Mä mietin S-loppuista. Sivu?
Mietin, et mitä pitäis tehdä, koska oot koko ajan mun mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän muutenkin ns. tutustumisvaiheessa useimmiten tehdään. Maalataan mahdollisimman siloteltu ja positiivinen kuva itsestä ja sitten kun ollaan jo suunnilleen muutettu yhteen, totuus alkaa paljastua. Minulla oli lupaava suhteenalku joka tyssäsi siihen, että myönsin rehellisesti olevani käytännössä erakko, kun kaverisuhteet tulivat puheeksi. Ei olisi ollut mitään ongelmia, jos olisin valehdellut käyneeni viikonloppuna pelaamassa tennistä X:n kanssa ja eilen käyneeni boulderoimassa Y:n kanssa.
Mä teen päinvastoin: heti alussa lyön kaikki paskat tiskiin ja toinen saa päättää ottaako vai jättääkö. Ei varmaan vaikea arvatta, kumman valitsevat.
Varmaan ihan vaan omana itsenä oleminen olisi paras. En minä ainakaan haluaisi jotain joka lyö heti alussa "kaikki paskat tiskiin" sen enempää kuin huijariakaan joka esittää jotain muuta kuin on. Toki siis jos on hirveästi jotain "paskaa" mitä lyödä tiskiin, niin on varmasti reilua ja rehellistä lyödä ne sitten tiskiin mahdollisimman pian, eikä piilotella totuutta.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisikö kainaloon? Tuntuu yksinäiseltä.
Yksinäisyys on huono syy, mutta kainalopaikka on sulle aina vapaa ja minulle mieluinen tila.
Miksi huono?
Ei kukaan realistisesti halua yksinäistä ihmistä, ainakaan yksinäistä miestä. Yksinäinen mies nähdään väistämättä viallisena ja itseään ruokkiva kehä on syntynyt: Ole yksinäinen > kukaan ei halua tutustua koska on outoa, että olet yksinäinen > ole yksinäinen.
eri
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vastaushan olisi: olla yhteydessä muualla kuin vauvapalstalla, mutta totuus monen kohdalla taitaa olla se, että he eivät ole sen vastapuolen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä tulee ja menee mutta sinua minä en ikinä unohda. E.
Joopa joo. Tällaiset horinat kertovat sen että mennessään olet jo unohtanut.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Va
Varmaan ihan vaan omana itsenä oleminen olisi paras. En minä ainakaan haluaisi jotain joka lyö heti alussa "kaikki paskat tiskiin" sen enempää kuin huijariakaan joka esittää jotain muuta kuin on. Toki siis jos on hirveästi jotain "paskaa" mitä lyödä tiskiin, niin on varmasti reilua ja rehellistä lyödä ne sitten tiskiin mahdollisimman pian, eikä piilotella totuutta.
eri
Missä vaiheessa kertoa käyttävänsä vaippoja? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuu jo! H->J
En voi, k7n katson juoksua. :)
Vierailija kirjoitti:
Älä ainkaan jatka siitä kirjoittamista täällä. Ystävän neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein on niin, että parisuhteessa menee paremmin, jos molemmilla on jotain omaa tekemistä ilman kumppania. Monet kaipaa ihmissuhteita, kaikki ei. Voihan se oma tekeminen olla vaikka netissä pelaamista tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu jo! H->J
En voi, k7n katson juoksua. :)
Sun pitäisi juosta itse eikä vain katsoa juoksua!