Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (15046)
Kaikille hyväpeppuisille naisille 🍑
Koiranpennun ilme jäänyt mieleen
Vierailija kirjoitti:
Mietin, et mitä pitäis tehdä, koska oot koko ajan mun mielessä.
Ehdota tapaamista 🦊
Helvetti, että osaa olla pää sekaisin ja kauhea ikävä. Toivottavasti ensi viikolla saan edes nähdä sut. Kosketustakin kaipaan.
Emilia. Rakkaani. Hyvää lauantai-iltaa! 😊
Jos tämä on molemminpuolista niin aika pahassa solmussa olemme.
En mä omista näitä tunteja minuutteja, enkä päiviäkään, ne vaan soljuu kuin keväinen puro, olen vain linkkarilla veistetty lastu jonka tuuli puhalsi luoksesi kerran, elämässä hetki josta sain nauttia hetken verran.
Vierailija kirjoitti:
En riittäisi vaikka olisin langan laiha.
Mun kaivattu on aivan älyttömän kaunis läskinä. Kauniimpi kuin ikinä. +30kg on vain kaunistanut häntä.
Terve terve karkkikaveri, onko Antin Jalmari täystehoimuri toiminut hyvin? Tuutko vai et, p- iloa on. Hähää.
Vissin vaikuttunut automatkan radiomainonnasta.
Hei maukas
aito rakas komea uniikki sielunystäväni
Ikävä sun seuraa, oot kepeää huumetta mulle, lempeä ja rauhaa, aamupuuroa, pusihalia
Mielestäni meidän pitäisi hengailla
Mooseksen lain alaisuudessa naisilla oli kunniallinen asema ja heidän oikeuksiaan kunnioitettiin, mutta 300-luvulla eaa. juutalaisuuteen alkoi vaikuttaa kreikkalainen kulttuuri, jossa naista väheksyttiin (ks. tekstiruutu Naisten syrjintää muinaisissa teksteissä).
Esimerkiksi 700-luvulla eaa. elänyt kreikkalainen runoilija Hesiodos syytti naisia kaikista ihmiskunnan vitsauksista. Teoksessaan Jumalten synty hän sanoo naissukupuolen elävän kuolevaisten miesten kanssa heidän kärsimyksenään. Tällainen ajattelutapa sai jalansijaa juutalaisuudessa 100-luvun alussa eaa. Talmudissa, jota alettiin koota tuolla vuosisadalla, varoitetaan miehiä: Älkää keskustelko paljon naisten kanssa, sillä se johtaa lopulta siveettömyyteen.
Tämä epäluottamus on vuosisatojen varrella vaikuttanut syvällisesti naisen asemaan juutalaisissa yhteisöissä. Jo Jeesuksen aikana heidän liikkumisensa temppelin alueella oli rajoitettu naisten esipihaan. Uskonnollista opetusta annettiin vain miehille, ja naiset oli luultavasti erotettu miehistä synagogissa. Talmudissa muuan rabbi sanoo: Joka opettaa tyttärelleen Tooraa [Lakia], opettaa hänelle rivoutta. Esittämällä tällä tavalla väärin Jumalan näkemyksen naisista juutalaisten uskonnolliset johtajat kasvattivat monissa miehissä halveksuntaa heitä kohtaan.
Ollessaan maan päällä Jeesus pani merkille nuo syvään juurtuneet ennakkoluulot (Matteus 15:6, 9; 26:711).
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on molemminpuolista niin aika pahassa solmussa olemme.
Onhan se.
Ikävä. Olet rakas. Niin rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs varmaan päivittää some kuvat 😂
Kaikki mitä susta löytyy netistä on pelkkää kaunista. Pahoittelen, että olen tyydyttänyt itseäni niitä katsellen. Vaikka nainen olenkin.
Mukavaa kuulla, että olen voinut olla tuottamassa miellyttäviä hetkiä. Tykkaisitköhän öljytyistä rintalihaksista ?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitkohan pallon.
🎾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitkohan pallon.
🎾
Let's play.
Kaikki mitä susta löytyy netistä on pelkkää kaunista. Pahoittelen, että olen tyydyttänyt itseäni niitä katsellen. Vaikka nainen olenkin.