Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14781)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Sylipaikka kelpais todella tänään. Ihan hyvillä mielin ihan hirvee ikävä vaan ja läheisyyttä vailla. Nähtäiskö pian?
Oletko Mangusti mies vai nainen ja kenen läheisyyttä vailla olet?
Se on nainen. Jostain kaukaa muistelen kaivanneen Mikkoa tai jotain lähelle sitä. Älä kysy siltä. Ei se vastaa ja on äkäinen kun mikä.
Nainen oon joo. En tiedä mistä toi Mikko on tullut, ei ole mun kaivattu kyllä Mikko. Tarvittaessa äkänen, usein aika leppoisakin. Siinä oot oikeessa, että yletön utelu ärsyttää. Kovin montaa kirjautunutta ei täällä enää oo, ootkos aatellut, että siihen voi olla joku syy, miksi kirjautuneena ei niin kovin kiinnosta uteluihin vastailla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, et mitä pitäis tehdä, koska oot koko ajan mun mielessä.
Mikä auttaa ikävään? Kaivatun seura?
Joo varmasti.
Harmi ettei kaivatun seuraa ole vaikka kuinka tahtoisi. Ja on kysytty ennen välirikkoa.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kel' onni on, se onnen kätkeköön.
Kell on on, se onneaan katoilta huutakoon💛
Kellä kulta, sillä onni. Kulla multa, ei onni.
Tylsä päivä.
en lähetä terkkuja
Haluan häivyttää naiseuteni pois.
Heipparallaa kaikille! Olipas mukavaa kun äiti käväisi kylässä tällä viikolla. Puhua papatin kaikkea mahdollista ja tuntui siltä että ihan hyvä kun käväisi, onpas taas ihmisiä tullut nähtyä enemmän.
Tämä on jotenkin niin ihana kappale, lisää odottelen. Keko on kyllä hyvä omissa jutuissaan.
Mitäs muut tuumitte tästä?
Vierailija kirjoitti:
Haluan häivyttää naiseuteni pois.
Kaikki tunteet ovat sallittuja.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä päivä.
en lähetä terkkuja
Kiitos, samoin sinulle!
Terveisiä minimiehelle missä meneekin.
Kohtahan tuokin on jo aikuinen, aika menee niin nopeasti. On suhtauduttava tilanteeseen vaikka kirpeä olisikin. Minusta on ehkä tullut maailman suhtautuvaisin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä päivä.
en lähetä terkkuja
Miksi näin?
Otetaan hotellihuone ja mennään panemaan
On jo paljon vapautuneempi olo taas pitkästä aikaa. Rakastan itsenäisyyttäni ja vapautta ja uskon että tämä kaikki koettu on vain vapautta minulle tulevaisuudessa. Rankkaakin on ollut ja se hieman kaihertaa vielä.
Voi kun olisi inspiroitunut fiilis mutta ei vieläkään. En saa itsestäni irti yhtään mitään. Siis olen vain ja ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi inspiroitunut fiilis mutta ei vieläkään. En saa itsestäni irti yhtään mitään. Siis olen vain ja ihmettelen.
Ja tietysti touhuilen muita asioita. Olisi hyvä lisä jos olisi hyviä ajatuksiakin taas pitkästä aikaa.
Ketään ei missään juuri sopivasti, höh. No mutta kivaa alkavaa iltaa kaikille!
En tiedä. Vaikka sille ihmiselle jos mahdollista.