Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14723)
Hyvää yötä mies tummansinisessä neuleessa ja vaaleissa housuissa. t.nainen harmaassa kukkamekossa
Onko tässä ketjussa miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?
Yritetään: siro veistos, jonka ytimessä on teräs.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan vauvakuume
Onko sun kaivatullakin?
Vierailija kirjoitti:
Vilpittömiä ihmisiä ei ole.
Siihen vetoamisella ei voi perustella yhtään mitään.
Kyllä kai sitä vielä yhden voisi pötkäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?
En tiedä, ehkä vihreä? Perusmiehen pituus, jotakin 185 tms
Oisitpa täällä kaivattuni. Voitaisiin käydä saunassa ja mennä aikaisin sänkyyn pussailemaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai sitä vielä yhden voisi pötkäyttää.
Pötkäytäpä! Osa ei pötkäytä ollenkaan niin ois hyvä, että olisi enempi monilapsisia perheitä. Lapsillekin kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan vauvakuume
Onko sun kaivatullakin?
Ei, ei ole. Teen lapsia vaan jos joku muu synnyttää ne ja tilillä on rahaa niin paljon, ettei mun ole pakollista olla palkkatöissä. Ei ole vielä tullut vastaan tätä komboa.
Ketäs miehiä täällä nyssi seikkailee? Onko mun kaivattua näkyny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on liian herkkiä elämään yksin.
Niin herkäksi minua ei kyllä saa.
Älä höpötä. Naista ei luotu mököttämään itsemurhayksiössään, vaan hoitamaan perheen juoksevia asioita, kuten ruuan valmistusta ja siivousta, sekä pitämään lapset kurissa lukemalla satuja.
En mökötä, vaan teen niitä kaikkia ihania asioita, jotka perhe-elämä multa estäisi. En ole himassa juuri koskaan. Lempipaikkani on lentokenttä, kaupungin valinta vapaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sanoinkin että se mun juna meni jo, niin salaa toivon että tulisi vielä toinen, joka olikin koko ajan se, johon minun piti oikeasti ehtiä.
Oo tyytyväinen mitä on. Parisuhde ja lapset.
Hyvä neuvo. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain.
Onneksi on heidät vielä helmoissa.
Galluppi:
Onko tässä ketjussa miehiä?
Nuoli ylös yup, olen
Nuoli alas no way José
Joskus sitä miettii, miten paljon rakkautta mahtuu tähän ihmiseen, mutta sille ei ole vastaanottajaa irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä tilanteessa ole yhtikäs mitään hävittävää - vain järjettömästi tuhlattavaa tai voitettavaa. All in? 😉
Ok
Tämä vastaus. Lyhykäisyydessään surkea.
Miehen ei pidä peittää päätään, koska hän on Jumalan kuva ja heijastaa hänen kunniaansa. Nainen taas heijastaa miehen kunniaa. Miestä ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestä, eikä miestä luotu naisen takia vaan nainen miehen takia. Naisen tulee siis pitää päässään arvonsa merkkiä enkeleiden takia. Herran edessä ei kuitenkaan ole naista ilman miestä eikä miestä ilman naista, sillä niin kuin nainen on luotu miehestä, myös mies on syntynyt naisesta. Mutta kaikki on saanut alkunsa Jumalasta. Päätelkää itse, onko naisen sopivaa rukoilla Jumalaa avopäin. Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi.
En tiedä, joskus sattumalta. Toivottavasti pian.